Абсолютна неклієнторієнтованість
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Volodymyr Cherkasov
- 16 жовтня 2023, 8:57
- #
Дякую за інформацію!)) Будемо поширювати!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ситуація виникала не один раз. Банк пропонує партнерський кешбек. Інколи значний. При купівлі товарів він не спрацьовує, хоча всі умови виконано. При зверненні у підтримку співробітник каже, що або мсс не вірний, або партнер забув передати їм мсс, або там термінал не такий. У всіх випадках це не моя проблема. При ДУЖЕ наполегливих вимогах оформити звернення та наданні чеків заявку все-таки оформлювали та згодом нараховували. Але не було майже жодного разу, коли цей партнерський кешбек працював нормально. Тільки через звернення приходилось вибивати та МЕНІ доводити оператору хто тут правий.
На даний момент припинив свої відносини з банком. Можете подякувати за це оператору, який оформлював звернення 51055.
Не раджу нікому бути їх клієнтом