Джеймс Бонд відпочиває
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Тобто, ви до сих пір вважаєте нормальним, що перший дзвінок клієнту відбувається не на вказаний ним телефон, а взятий з третіх джерел чи гугла? ОК. Більше питань нема))
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Після реєстрації в додатку і підписання документів через додаток Дія затребувало зробити селфі, навіщо вам селфі, якщо ви всю інформацію отримали з Дії?.. Селфі робити не став, видалив додаток. Почало щодня спамити вже СМС-ками, типу реєструйтесь, і забирайте картку. Поставив знову додаток, зробив те кляте селфі, знову пожалкував.
Через годину отримав дзвінок, але не на той номер, на який спамили, і з якого реєструвався (Київстар), а на інший (Водафон). Якого здавалося б біса дзвонити на номер, який вам не пропонували, а на той, який вдалося знайти деінде — невідомо, мабуть манагерці захотілося стати Джеймсою Бондинею, типу я і так можу, запитала чи може подзвонити Київстар, та кажу — будь ласка, передзвонила на Київстар, спитала чи давно ним користуюся, якби прямо спитала чому реєструюсь на нього, а не на той що десь накопала, то отримала б пряму відповідь — на який спамили, на той і реєструвався. Кіно.
Було ще питання про вірність місця реєстрації в Дії, на що я абсолютно чесно сказав, що там все правильно, окрім назви населеного пункту, і не моя проблема, що державні службовці, коли оцифровували свої бази, знайшли таку ж адресу в селі району, і вписали мене туди, вулиця Київська є нині в кожному місті, і майже в кожному селі. Тут згадується радянський фільм і «трєтья уліца строітєлєй»)))
В підсумку, в графі кредитний ліміт — одні нулі. Щиро дякую))
В сухому підсумку — дивні манагери, як грають в джеймсів бондів, купа спаму, незручний додаток, в якому карту не можна закрити, треба ще в підтримку писати. Послуга не для людей.
1) Лайвнес фото при реєстрації є обов'язковим елементом ідентифікації. Уявіть собі ситуацію, що 3-я особа заволоділа доступом до вашого телефону та документів і без лайвнес фото змогла на вас зареєструвати картку та взяти кредит тощо.
2) В отриманні кредитного ліміту вам було відмовлено через сукупність факторів. Рішення щодо встановлення кредитного ліміту приймається департаментом кредитування в індивідуальному порядку по кожному клієнту.
3) В разі сумнівної або недостовірної інформації в анкеті клієнта, наш відділ реєстрації з вами зв'язується з ціллю уточнити дані та доповнити вашу анкету.
Що саме вас засмучує в цій процедурі?
4) Закриття рахунку відбувається в онлайн режимі через звернення до чату підтримки. Оскільки ми мобільний банк, то вам не доводиться задля цього відвідувати відділення, що є перевагою серед деяких інших банків.
Сподіваємось, що ви зміните своє рішення щодо закриття рахунку і в ході користування нашим додатком зміните своє враження на краще.
З повагою, команда sportbank.