Не можу зняти депозит
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Після його закінчення прийшов у відділення щоб забрати готівку, але мені відмовили тому що заблокували мій депозит і не пояснили причини
Шкода, що ви стикнулися з цією ситуацією. Втім ми завжди попереджаємо, що для наших клієнтів ФОПів при відкритті будь-якого нового рахунку банк ставить тимчасове блокування поки рахунок не стане на облік в податкову. Ми працюємо над її вдосконаленням, але наразі такий процес.
Тож при виплаті депозиту (окремий рахунок) якраз і сталася така ситуація, відбулося блокування. Втім на місці все було вирішено дуже швидко і ви отримали кошти.
Адже з нашого боку спілкування і вся процедура зайняла не більше 15 хвилин.
Тож сподіваємося тепер – ситуація більш зрозуміла для вас.
Бережіть себе!