Банку наплювати на звернення клієнта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Тогож дня встановив застосунок банка і оформив картку. Обрав кешбек і 31 липня пару раз скористався метро, оплатив карткою і отримав 50% кешбек на проїзд. Але вже 1 серпня скористатися акцією вже не зміг, тому що в категорії де треба оберати кешбек, цієї акції в додатку не було. (акція триває до кінця серпня, так вказано в рекламі). Написав в телеграм бот підтримки, там моє звернення зафіксували, потім ще зателефонував на гарячу лінію, там теж запевнили що передали мою проблему в технічний відділ. І запевнили, що мені зателефонують в найближчий час. Зараз вже 6 серпня. З банку ніхто зі мною не звязався, проблему не вирішено.
Досить дивне відношення банка до нових клієнтів.
Тому я напевно не буду нікому рекомендувати співпрацювати з sportbank.
Ми мали технічні труднощі, які наразі усунуті. Можете перевірити ваш застосунок просто зараз і продовжувати користуватися кешбеком на метро.