Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банку наплювати на звернення клієнта

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
lamal 6 серпня 2023, 14:59
В кінці липня побачив в метро рекламу банка — 50% кешбек на проїзд у метро для нових клієнтів.
Тогож дня встановив застосунок банка і оформив картку. Обрав кешбек і 31 липня пару раз скористався метро, оплатив карткою і отримав 50% кешбек на проїзд. Але вже 1 серпня скористатися акцією вже не зміг, тому що в категорії де треба оберати кешбек, цієї акції в додатку не було. (акція триває до кінця серпня, так вказано в рекламі). Написав в телеграм бот підтримки, там моє звернення зафіксували, потім ще зателефонував на гарячу лінію, там теж запевнили що передали мою проблему в технічний відділ. І запевнили, що мені зателефонують в найближчий час. Зараз вже 6 серпня. З банку ніхто зі мною не звязався, проблему не вирішено.
Досить дивне відношення банка до нових клієнтів.
Тому я напевно не буду нікому рекомендувати співпрацювати з sportbank.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 8 серпня 2023, 11:53
Вітаємо!
Ми мали технічні труднощі, які наразі усунуті. Можете перевірити ваш застосунок просто зараз і продовжувати користуватися кешбеком на метро.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝 / Банку наплювати на звернення клієнта