Мошеннический банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Було здійснено кілька покупок на сайті ebay, після цього ebay зробив повернення на мій рахунок.
Це не сподобалося банку. Він попросив пояснити що це таке. Причина: підозрілі операції. Була надана вся детальна інформація зі скріншотами. Після чого банк сказав, що хоче завершити співпрацю зі мною без пояснення причин. Банк повністю ігнорує будь-які питання. Спроби поговорити з відповідальною людиною не дають. Повний ігнор.
Банк заморозив мій позитивний залишок на рахунку. Сказав, що дасть доступ тільки після того, як я напишу заяву на закриття рахунку за своїм бажанням. Мого бажання в цьому немає. Я просив їх закрити рахунок за їхньою ініціативою і повернути мої гроші. Вони сказали що у них немає іншої заяви і я повинен закривати рахунок за своєю ініціативою або вони не повернуть мої гроші.
Фактично банк насильно змусив написати мене фіктивну заяву на закриття рахунку.
Банк ігнорує будь-які питання! При цьому каже, що на всі питання було дано відповідь))))
НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕСЯ З ЦИМ БАНКОМ: Izibank, ТАСКОМБАНК, Sportbank
Наразі банк здійснює моніторинг по операціях повернення товару на ресурсі PAYPAL* EBAY.
Отримано інформацію з офіційних джерел, що ви замовили товар на PAYPAL* EBAY, потім покупка була скасована, кошти було вам повернуто, але товар все одно отримано (макбук, навушники тощо).
При цьому за запитом пояснити суть операцій із повернення товару на ресурсі PAYPAL* EBAY, надати чеки про оплату замовлення, переписку із торговцем щодо невідповідності товару/причин повернення, копію заявки на повернення товару, ТТН про відправлення товару торговцю, на жаль, не отримали від вас жодних належних пояснень.
Тому ми припиняємо відносини з вами та з тими клієнтами, які вчинили дані махінації на сервісі EBAY та Амазон, а також будемо приймати відповідні міри.
Сподіваємось на ваше розуміння.