Згаяний час на банк, ще й просять залишити відгук
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Сьогодні ж, 17.07 мені телефонує дівчина та вимагає внести на кредит ще якихось 136 грн — чому та за що відповіді немає. Звернулась самостійно до підтримки, якщо чесно склалося враження, то там операторі й самі не знають за що я маю сплатити. Надала усі скриншоти того, що кредит не відображається більше, що погасила я його того ж дня. Отримала відповідь вже після спілкування з 3ма операторами, що у додатку погашення було 12.06, ще й о 5ій ранку, а не того ж дня (скриншоти погашення 11.05 маються!). Якийсь збій, мабуть, за який я маю заплатити 136 грн.
У додатку кредитні угоди відсутні взагалі, реквізитів/кнопки для погашення немає. Пояснити чому мені нарахувалися відсотки — ніхто не може, замість договору пропонують зайти в додаток, де відображені лише базові умови.
Цілий день я на телефоні спілкуюсь наче різними мовами з операторами, вони тричі запитують чи вирішене моє питання. На відповідь, що моє питання не вирішене — вони пропонують залишити відгук! Просили — залишаю!
Якщо ви бажаєте бути ошуканим, не отримати договору, бути проконсультованим аби як — оформлюйте кредит у цьому банку.
До самого банку є багато питань:
1. Чому телефонуєте лише сьогодні? Пройшло 2 місяці.
2. Чому коли я погасила через кнопку «Погасити повністю» кредит не погашений?
3. Чому ви не бачите, що я погашала того ж дня, я вам навіть надала скриншот?
4. Чому не надаєте договір за кредитом?
5. Чому договір пропав із застосунку?
6. Звідки 136 грн і чому я маю їх сплачувати? І як я мала знати, що цей надуманий вами борг взагалі є?
Видаліть Ваш додаток з AppStore та не ошукуйте людей.
11.05 ви оформили кеш-кредит на 1000 грн — це означає, що ваша розрахункова дата 11 число. Відповідно до умов кеш-кредиту з наступного дня після його оформлення мають нараховуватись відсотки за кожен день.
11.05 ваш борг становив 1000 грн і близько о 22:00 ви натиснули кнопку для здійснення повного погашення кредиту. Оскільки це вже був не операційний час, то кошти зарахувались на транзитний рахунок кеш-кредиту і чекали свого планового платежу 11.06. Звісно ж, за умовами, вам за травень нарахувались відсотки.
Якби 12.05 чи 11.05 ви додатково внесли на транзитний рахунок суму відсотків нарахованих за 12.05, то ваш кредит закрився б достроково.
Але ви внесли рівно 1000 грн і вже 12.05 окрім цієї суми був борг по відсоткам за цей 1 день.
Розуміємо, що така ситуація доставила вам певні незручності, тому після вашого звернення ми взяли це питання на доопрацювання! Перепрошуємо за незручності.
Отже, 11.06 1000 грн, які лежали на транзитному рахунку планово списались і лишився борг внаслідок того, що протягом червня вам нараховувались відсотки.
Додатково зв'язались з вами в телефонному режимі та вирішили питання на вашу користь!
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!