Блокування карт
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- 0
- Fantomas2020
- 29 червня 2023, 14:43
- #
Финмониторинг или проще финшмон — это предусмотренная законодательством процедура блокировки счета клиента, если банк считает, что одна или несколько финансовых операций клиента «подозрительные». При этом банк не обязан раскрывать клиенту, какая операция считается «подозрительной». На практике в основном блокируются счета получателей, а не отправителей денег. После блокировки денег банк по процедуре предлагает предоставить документы, например, подтверждающие источник получения денег или декларацию о доходах. Но даже после их предоставления не гарантируется разблокировка банковского счета. Под финшмон может попасть клиент любого банка. Так что в данной ситуации проблема не столько в банке, сколько в законодательстве, которое обязует банк так поступать, иначе может получить большой штраф
- +
- 0
- Fantomas2020
- 29 червня 2023, 15:25
- #
Странно, не думал, что расследование мошенничества это полномочие банка, а не полиции. Мошенничество — это уголовно наказуемое деяние, которое доказывается в суде. Зачем блокировать счёт клиента, а не просто передать материалы, подтверждающие подозрение на мошенничество, в полицию?
- +
- 0
- Василь Масляник
- 29 червня 2023, 15:51
- #
Ну думаю як щонайменше банк повинен працювати на виявленні шахрайських платежів та блокувати такий переказ якщо він має місце бути. Блокувати всі власні кошти на сьогоднішній день, тому що банку здалося, або в нього є підозра, що поповнення телефону в 2020 році є підозрілою операцією, є неповагою до своїх клієнтів. На мою думку (можливо я помиляюсь) блокувати всі власні кошти є компитенцією суду. За рішенням суду я згоден що такі дії можливі. Адже що робити клієнту, якщо він знаходиться в іншому місті, державі тощо, та єдиним фінансовим джерелом є платіжна картка? за мить людина стає не в змозі вирішити свої питання на декілька днів. Прийдеться спати на вокзалі та харчуватись з смітника.
- +
- 0
- Fantomas2020
- 29 червня 2023, 16:27
- #
Вряд ли они заблокировали счёт из-за пополнения телефона в 2020 году. Единственный вариант, что № телефона, который пополнялся, на сегодняшний день через приложение Getcontact или по другим данным определяется как телефон мошенника. Но даже в этом случае блокировка счета банком выглядит абсурдной.
- +
- 0
- Василь Масляник
- 29 червня 2023, 17:19
- #
Зрозуміло, що заблоковано не через поповнення телефону. Цей вислів до того, що має блокуватись сумма підозрілого платежу який здійснений вам або пересланий вами. А не всі кошти які є на картці. Адже власні кошти які вже є або були до здійснення підозрілої операції, то клієнт на них розраховує. Та можливо це єдиний гаманець з яким він перебуває в іншому місті, державі тощо. Сумми які перераховувались від друзів, знайомих, або які перераховували ви, якщо вони були зроблені і пройшов певний час, не завжди вдасться довести. Можлива втрата доступів до інтернет ресурсів, електронних скриньок, номерів телефонів і т.д.Іноді довести через певний час законний платіж є досить проблемно. Ніхто ж не зберігаю всі операції в якомусь місці, бо можливо вони колись знадобляться. Ось і змога банку прийняти рішення в свій бік. Тому вони й просять 3 дні, щоб сформувати питання які зручні будуть для них)
- +
- 0
- Василь Масляник
- 29 червня 2023, 16:05
- #
Банк надав відповідь на даному ресурсі та повідомив про вирішення мого питання. В даному випадку єдиним вирішенням питання є повернення коштів та розблокування рахунку, якщо банком не доведено про незаконниість платежу. Клієнт не зобовязаний знати про відділи які сформував для себе банк, та про всі установи з якими він, або під ким він працює. Прошу зачекати банк до повного вирішення питання після чого я залюбки підтвержу вирішення питання в той чи інший бік. З повагою покищо клієнт банку.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Наразі ваш рахунок обмежений у використанні через його перевірку відділом по боротьбі з шахрайством.
Sportbank та izibank працюють на базі ліцензії ТАСКОМБАНК. Тому, якщо за рахунком одного банку виявлені операції з ознаками шахрайства, то банк має право заблокувати всі рахунки своїх банків-партнерів, що відкриті під ліцензією ТАСКОМБАНК.
Для пришвидшення перевірки радимо вам звернутись саме до підтримки izibank, емітентом якого є також ТАСКОМБАНК, де відкрита у вас ще одна картка. Першочергово блокування було встановлено саме по рахунку в izibank, а вже потім воно підтягнулось до sportbank.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!