Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ситуация

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
SergiyPatra1 14 червня 2023, 10:07
Ситуация такая что 04.06.2023 мне подняли кредитный лимит, а 8.06.2023 умения за 1 минуту провели 6 транзакций и сняли определенную сумму денег, покаместь дозвонился заблокировал карту написал заявления. Что не производил платежи, и со стороны банка не кто не звонит, просмотрел с мая. Транзакции и удивился что с 3.05 23 года у меня пытались снимать платежи которые я наделал, а банк их блокировал, а после поднятия лимита через три дня дали сделать платеж просто не каких смс о том что пытаются снять деньги или привязать к устройству не приходили.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 14 червня 2023, 15:38
Вітаємо!

03.06.2023 о 20:17 ви самостійно подали заявку на збільшення кредитного ліміту через мобільний додаток. Ви попросили встановити вам 50000 грн, банк встановив 51000 грн.

Далі бачимо, що у вас почались списання коштів сервісами: LIVEPOCKET, EXPERTFLYER, SP PELACASE.COM, GOOD RANCHER, SP WILLOW, SP DRIP DROP, SP BIGBLANKET
Також були спроби списання коштів сервісами MADISON REED, ROVER.COM, DOORDASH.COM.

До даних сервісів була підв'язана ваша картка і відповідно були виконані списання. Якщо ви не вимкнули у себе на телефоні сповіщення від sportbank, то мали б бачити спроби списання, а також самі списання в пуш-повідомленнях.

Якщо ви стверджуєте, що не підв'язували картку до цих сервісів, але припускаєте що надавали комусь доступ до вашого мобільного додатку чи десь залишали дані своєї картки, то радимо перевипустити картку у додатку, а цю ми заблокували. 
Також хочемо зауважити, що банк не несе відповідальність за операції, здійснені з використанням картки, проведені за допомогою незахищених каналів зв’язку (internet, телефонні мережі, тощо) та за можливе розголошення клієнтом інформації за своїм рахунком стороннім особам. 
В такому випадку клієнт несе повну відповідальність за можливу втрату коштів на рахунку, які стали наслідком компрометації картки.

Якщо ви на 100% впевнені, що не розголошували свої дані та списання виконані без вашого підтвердження та згоди, тоді рекомендуємо оскаржити операції за допомогою заяви про спірні транзакції.
Бачимо, що ви вже написали такі заяви, тому очікуйте на завершення розслідування.

Дякуємо за відгук!
Бережіть себе!

Коментарі - 1

+
0
Lolik1837
Lolik1837
14 червня 2023, 11:36
#
Автор, вы сами то поняли, что написали? Я даже не о грамматических ошибках ваших, а о смысле написанного. Ни хрена неясно. Что такое «Умения за 1 минуту»? «Платежи, которые я наделал»? «Привязать к устройству не приходили»?

Вы под мухой что ли?

Как мы, читатели, можем понять, что вы здесь в отзыве «понаписывали»?

Что у вас стряслось? Вы можете написать четко?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися