Не компетентне ставлення до клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Переслухали розмову з фахівцем. Ви попросили заблокувати ваш рахунок, утім за вказаними вами даними (ПІП, номер телефону, ІПН) інформація відсутня — рахунок відсутній.
Далі ви повідомили про те, застосунок пропонує вам пройти реєстрацію, це свідчить про те, що у вас або немає рахунку в нашому банку, або ви втратили доступ до нього.
Христина запропонувала вам відновити доступ, для цього необхідно було написати до чату підтримки, щоб отримати посилання на відеоідентифікацію.
Бачимо, що ви ще не звертались до чату з проханням відновити доступ.
Наші контакти: https://sportbank.ua/kontaktyhttps://sportbank.ua/kontakty