Мінфін - Курси валют України

Встановити

Спам переходить всі розумні границі

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vitalyd 26 квітня 2023, 16:17
Кілька разів звертався до служби підтримки із проханням припинити спам. Вони чемно обіцяють відключити, але спам продовжується ще активніше. В жодному разі не користуйтесь цим банком, якщо вони використовують напівкримінальні методи реклами, не очікуйте від них чесної роботи
sportbank
Відповідь банку
sportbank 28 квітня 2023, 14:36
Вітаємо!

Якщо вам надходять рекламні дзвінки з пропозицією отримати нашу картку, то на початку розмови робот пропонує натиснути «1», щоб отримати пропозицію, далі в дзвінку робот пропонує натиснути «0» для відключення вашого номера від дзвінків.

Якщо все ж таки ви не натиснули «0», то напишіть на нашу пошту  pr@sportbank.ua, вкажіть на цей відгук, щоб ми змогли ідентифікувати вас. Також зазначте ваш номер телефона, який необхідно відключити від продзвону в рекламних цілях.

Вимоги до реклами фінпослуг визначені в статті 24 Закону України «Про рекламу», статті 11 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», статті 7 Закону України «Про споживче кредитування».

Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!

Коментарі - 6

+
0
vitalyd
vitalyd
29 квітня 2023, 0:44
#
Якщо б ви уважно прочитали моє повідомлення, то ви б побачили що я вже звертався до служби підтримки декілька разів (щонайменше 3 рази). Ви пропонуєте мені робити це безкінечно? Може просто припините злочинну практику розсилання спаму?

Якщо вже ви намагаєтесь посилатись на законодавчу базу України, давайте вже проведемо аналіз і буде очевидним що ви порушуєте цілу низку цих законів.
Тож, наведені нижче цитати законів беззаперечно доводить що ваш банк свідомо і нахабно використовує позазаконні методи реклами, що ви підтверджуєте навіть своїм повідомленням. Всі ці спроби «зберегти лице» банку в цій ситуації - це ліцемірне приховування правди.
+
0
vitalyd
vitalyd
29 квітня 2023, 0:44
#
Починаючи навіть із законів на які ви посилаєтесь:
1. Стаття 24 Закону «Про рекламу» 1. Реклама послуг , пов’язаних із залученням коштів населення, або осіб, які їх надають, дозволяється лише за наявності спеціального дозволу, ліцензії, що підтверджує право на здійснення такого виду діяльності. Така реклама повинна містити номер дозволу, ліцензії, дату їх видачі та найменування органу, який видав цей дозвіл, ліцензію.

Коментар від мене: Ваш спам не містить жодних посилань на номер дозволу або ліцензії. Очевидно, коли ви рекламуєте картку вашого банку, йдеться мова про залучення коштів населення,
+
0
vitalyd
vitalyd
29 квітня 2023, 0:44
#
2. Стаття 19. Закону «Про захист прав споживачів»: Заборона нечесної підприємницької практики
п. 5 Як агресивні забороняються такі форми підприємницької практики:
3) здійснення постійних телефонних, факсимільних, електронних або інших повідомлень без згоди на це споживача;
Коментар від мене: Я свою незгоду висловлював службі підтримки банку вже щонайменше 3 рази. Мої звернення ігноруються. Ви пропонуєте продовжувати вмовляти ваш банк припинити злочинну діяльність?
+
0
vitalyd
vitalyd
29 квітня 2023, 0:45
#
3. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг»
36. Споживачі зобов’язані:
14) не здійснювати зловмисні виклики, не замовляти, не пропонувати розсилання та не розповсюджувати спам;
зловмисні виклики — поодинокі, повторювані або масові з'єднання, в тому числі з телефонними номерами служб екстреної допомоги, інформаційно-довідкових, сервісних служб оператора, провайдера, а також надсилання повідомлень про проведення акцій, розіграшів, конкурсів, надання послуг, продуктів, товарів, які не замовлялися, повідомлень із пропозиціями щодо поповнення особового рахунка, що надходять не від оператора, які неможливо зупинити і якими завдається моральна та/або матеріальна шкода споживачеві та/або операторові, провайдерові;

спам — електронні, текстові та/або мультимедійні повідомлення, які без попередньої згоди (замовлення) абонента, оператора, провайдера умисно та/або масово надсилаються на їх адреси електронної пошти або кінцеве обладнання, крім повідомлень оператора, провайдера щодо надання телекомунікаційних послуг або органів державної влади у випадках, передбачених законодавством;

Коментар від мене: Цілком очевидно що ваші повідомлення підходять під обидва визначення — як спам, так і зловмисні виклики, зупинити їх — марна справа
+
0
vitalyd
vitalyd
29 квітня 2023, 0:45
#
4. Стаття 120. Закону «Про електронні комунікації»: Захист кінцевих користувачів від спаму

1. Забороняється умисне масове розсилання електронних, текстових та/або мультимедійних повідомлень без згоди (замовлення) кінцевих користувачів (спаму) на їх адреси електронної пошти або термінальне обладнання, крім повідомлень постачальника електронних комунікаційних послуг, пов’язаних з наданням ним електронних комунікаційних та/або інформаційних послуг, а також крім особистих повідомлень кінцевих користувачів, які не носять масового характеру та розсилаються з некомерційною метою кінцевих користувачів послуг електронних комунікацій.

2. Кінцеві користувачі можуть використовувати номери телефонів чи інші мережеві ідентифікатори абонента, отримані будь-якими особами у процесі продажу товарів чи надання послуг, для надсилання реклами з метою продажу товарів або послуг лише за умови наявності згоди кінцевого користувача, в тому числі в електронній формі, та якщо кінцевий користувач отримує можливість безкоштовно в будь-який час у простій і зрозумілій формі відмовитися від використання своїх даних.
+
0
vitalyd
vitalyd
29 квітня 2023, 0:48
#
Доречі, в мене ще є велике питання до модераторів сайту Мінфіну. Я бачу що мій відгук «не зараховано» — я розумію чому, так, перевірити чи дійсно я отримував спам — модератори не в змозі. Але є цікавий нюанс. Банк у своїй відповіді повністю визнає що він розсилає спам і підтверджує що моє повідомлення відображає дійсність. Чому б у такій ситуації не зарахувати відгук?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝 / Спам переходить всі розумні границі