Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахраї

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Ttt17 4 квітня 2023, 9:11
Близька людина відправила кошти із за кордону 8 днів минуло, все скидають на банк із за кордону, але на Приват приходило за 3 дні, а тут кормлять обіцянками і все. Жахливий банк
sportbank
Відповідь банку
sportbank 4 квітня 2023, 13:58
Вітаємо!

Перевірили інформацію, запит про надходження SWIFT за даними вказаними у квитанції, що ви надали, відсутній.
Відправник не вірно вказав Банк отримувача, тому кошти повернуться йому назад до 30 днів.

Повторно надаємо вам шаблон для отримання SWIFT переказу.

Щоб отримати SWIFT у USD або EUR, вкажіть відправнику:
— Свій рахунок IBAN: ___________________________

— Банк отримувача/ Beneficiary bank: RAIFFEISEN BANK INTERNATIONAL AG VIENNA AT SWIFT: RZBAATWWXXX

— Отримувач/ Beneficiary: TASCOMBANK JSC KIEV, UKRAINE
SWIFT: MUNIUA22

— Призначення платежу/ REMITTANCE INFORMATION
якщо відправник фізична особа:
— private transfer
— transfer to own account
— help to relative
якщо відправник юридична особа:
— honorarium
— compensation for «...»
У даному полі відправнику необхідно обрати призначення платежу, тобто яка ціль переказу (приватний трансфер, перерахування на власний рахунок, допомога родичам). Дану інформацію відправник зможе обрати, коли буде виконувати переказ, після чого йому необхідно буде додатково вказати ваші данні, а саме:
ПІБ: __________________ IBAN: __________________

Якщо виникнуть додаткові запитання — звертайтесь до нашого чату підтримки. Ми на зв'язку 24/7!

Коментарі - 5

+
0
Три літри
Три літри
4 квітня 2023, 15:13
#
Різні банки-кореспонденти — різні строки проходження платежів. Нічого дивного.
+
0
Ttt17
Ttt17
4 квітня 2023, 19:04
#
Ні, вийшло так, що я думаю багато хто розуміє якщо платіж відправника пішов в обробку і все підтверджено, то ніякої помилки немає, а якби була помилка то кошти повернулись би відразу, а не за 30 днів. А тримати в своїх банках дуже корисно для них. Виявилось що мої гроші в Ізі банку на валютній карті, якої у мене не було. А в Ізі і Спорт банку емітент Таскобанк. Мій платіж на мою карту яку вказували при відправці платежу UA і IBan був взагалі на іншому їх банку
+
0
Три літри
Три літри
4 квітня 2023, 19:46
#
Якщо помилка саме в банку отримувача то гроші до спорта (ТАСкомбанка) навіть не дійшли, а застрягли чи то в банку-кореспонденті, чи навіть в банку-відправнику.
+
0
Ttt17
Ttt17
4 квітня 2023, 19:05
#
Потримати гроші отримати проценти потім повернути назад дуже корисно
+
0
Ttt17
Ttt17
4 квітня 2023, 19:05
#
Я не думаю що проблема з цим банком вирішена
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися