СпортБанк забирає у клієнтів гроші собі!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Вам повідомляла, що це державний сайт США, ніяких доказів надавати вони не будуть, там немає чату підтримки, якщо ви не компетентні.
Чому ваші спеціалісти стверджували, що повернення буде саме 1 березня та казали, що це відповідь від технічного відділу вашого банку?
Можливо вам треба змінити співробітників?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Очікую я значить 3 дні, коштів немає, пишу ще раз, кажуть ми тут перевірили, треба почекати від 30 до 34 днів, не дуже це сподобалось, але думаю почекаю, що робити, проходить 27 днів, транзакція взагалі зникає з додатку, зникає з виписок, звертаюсь я у СпортБанк, мені кажуть, ми не знаєм, чого транзакція зникла, напевно, кошти вже в обробці у системі банку, тому ви очікуйте, скоро вони надійдуть.
Потім писав ще раз і сказали вже точно, що 1.03.2023 кошти заразуються на картку,
Вже 1.03.2023, наразі 4 година дня, коштів немає, зверталась до підтримки і що вони кажуть, ми не знаємо, де ця транзакція, знайти її не можемо, кажуть напишіть спірну заяву, яка коштує 15$ плюс 300 гривень має бути на карту ну і тільки тоді ми будем вирішувати питання, але вирішення буде займати до 90 днів, ну, а ці 90 днів СпортБанк буде користуватись моїми грошима, видаючи кредити іншим людям.
До всього цього працівники СпортБанк взагалі не компетентні, вони взагалі не знають банківський правил за законів, я нікому і ніколи в житті не раджу зв‘язуватись з цим банком.
Це просто шахраї, які будуть користуватись вашими грошима та придумати різні відмазки, в них просто пропала транзакція, розумієте, бути такого не може, це банк, а не ШвидкоГроші.
Повідомляю вас СпортБанк, що до кінця дня цей відгук з усіма скріншотами буде опублікований в усіх соц.мережах, в тому числі у блоггерів з тисячною аудиторією Інстаграм.
Також мій адвокат вже готує пакет документів, щоб можна було відкрити на вас справу в суді, тепер будете пояснювати судам, де транзакція пропала.
Гарного дня!
31/01/2023 20:52:55 вами була здійснена операція на суму 2 481.13 грн.
Далі ви повідомили нам, що сервіс ініціював повернення.
Інформую вас, що при поверненні коштів при оплаті в інтернет-ресурсі за регламентом МПС (платіжної системи) проходить 30 календарних днів.
За досвідом, максимальні терміни зарахування повернення до 34 календарних днів.
Такі терміни не регламентовані МПС, при цьому аргументовані особливістю банківської системи.
Блокування з транзакції на рахунку клієнта може варіюватися від 30 до 34 днів. Про це ми раніше вам повідомили в чаті підтримки.
Посилання, де можете ознайомитись з регламентом: https://www.visa.com.ua/content/dam/VCOM/download/about-visa/visa-rules-public.pdf
Якщо 31-го січня ви оформили повернення, то зважаючи на те, що в лютому 28 днів, на сьогодні пройшло 30 днів. Варто почекати ще 4 дні.
Також для додаткової перевірки, рекомендуємо запросити у сервісу квитанцію з датою ініційованого повернення та його підтвердженням.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!