Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не якісна робота Спорт банка та співробітників банку. Робота банкінга.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
tania04 10 червня 2022, 4:04
Оператори банку, не володіють достовірною інформацією про фінансову політику банку. Тим самим, надають не правдиву та не корректну інформацію клієнтам банку. Жахлива консультація. В результаті, чого клієнти несуть фінансові втрати. Особливо виділився оператор Аліна. На яку не одноразово було надано скаргу. Та на менеджера (адміністратора) Вікторія, яка буцімто вирішує проблеми і не вирішує. Єдині її аргументи були, що :«Вам не могла, Аліна надати таку інформацію. Вона в нас працює вже давно", «Чому Ви переживаєте? Ви не несете фінансові втрати, бо я дивлюся по системі, у Вас не має ні яких нарахуваннь відсотків чи списання». Це все стосується внесення коштів та витрат коштів кредитних карт, пільгового періоду та його нарахування. Чому я як клієнт банку зобов’язана виконувати обов’язки перед банком, а банк халатно відноситься до клієнта? Ігнорує. Не вирішує проблему. Невзмозі надати якісне навчання співробітникам. Яку кількість скарг потрібно, щоб співробітники банку зв’язалися з клієнтом САМІ для вирішення проблети?
Також, прошу надати розгорнуту відповідь про поняття «технічно не можливо», коли винна конфлікту не є зі сторони клієнта, а зі сторони оператора банка, який надав не правдиву інформації клієнту.
Постійні проблеми з попвненням карти. За останій місяць постійні технічні проблеми з банкінгом, на не відомий термін.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 13 червня 2022, 14:33
Вітаємо!
Ми ретельно розібралися у вашій ситуації. Інформація з боку нашої підтримки була надана коректна, але вбачаємо, що ви могли її невірно трактувати.
Пільговий платіж – це витрачена сума кредитного ліміту за попередні місяці користування.
У нас виникла наступна ситуація ви внесли платіж на певну суму за травень і хотіли ще внести суму наперед, щоб в червні сплатити менше і лишатися у пільговому періоді.
Важливо! Якщо клієнт вносить певну суму у травні, то пільговий платіж у червні був менше на внесену суму, але за умови, що він не витрачає нічого у травні. Про те, що плануються витрати у травні з вашого боку ви не сказали операторові, тому інформацію вона подала вірно.
Сподіваємося на ваше розуміння!
Бережіть себе!

Коментарі - 2

+
0
tania04
tania04
14 червня 2022, 0:02
#
Що ви мені тут брешете! По перше було не одноразово вказано, що будуть тратитись одразу після їх поповнення, як що це не можливо то будуть вноситись після 01.06.2022,мене запевнили, що можна класти та користуватись їми! По друге, як що б я їх не тратила то вони мені не зарахувалися в пільговий період в червні, бо у вас тільки після першого числа йде перерахунок, у мене б була сума заборгованості за травень та сума грошей які я поповнила в травні після 25.05 на тілі кредиту. Ви повні некомпетентні брехуни
+
0
sportbank
sportbank
15 червня 2022, 17:15
#
Тетяно, ми розуміємо ваше невдоволення. Та просимо врахувати, що усі розмови з нашою командою підтримки записані. Тож, описуючи ситуацію і доводячи до вас інформацію ми спираємося на записи саме цих дзвінків.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝 / Не якісна робота Спорт банка та співробітників банку. Робота банкінга.