Не якісна робота Спорт банка та співробітників банку. Робота банкінга.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Також, прошу надати розгорнуту відповідь про поняття «технічно не можливо», коли винна конфлікту не є зі сторони клієнта, а зі сторони оператора банка, який надав не правдиву інформації клієнту.
Постійні проблеми з попвненням карти. За останій місяць постійні технічні проблеми з банкінгом, на не відомий термін.
Ми ретельно розібралися у вашій ситуації. Інформація з боку нашої підтримки була надана коректна, але вбачаємо, що ви могли її невірно трактувати.
Пільговий платіж – це витрачена сума кредитного ліміту за попередні місяці користування.
У нас виникла наступна ситуація ви внесли платіж на певну суму за травень і хотіли ще внести суму наперед, щоб в червні сплатити менше і лишатися у пільговому періоді.
Важливо! Якщо клієнт вносить певну суму у травні, то пільговий платіж у червні був менше на внесену суму, але за умови, що він не витрачає нічого у травні. Про те, що плануються витрати у травні з вашого боку ви не сказали операторові, тому інформацію вона подала вірно.
Сподіваємося на ваше розуміння!
Бережіть себе!