Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк заблокував кошти на 34 дні за купівлю, яка фактично не відбулася

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Oleg M 29 травня 2022, 16:35
Вимушений поділитися негативним досвідом обслуговування та роботи «Sportbank».

Виникла необхідність придбати певний коштовний товар із закордону, який, нажаль, не було можливості купити в Україні в цей час. Купівлю планував здійснити на одній з великих площадок США із використанням картки «Sportbank», 1 травня 2022 року.
Після оформлення купівлі «Sportbank» відобразив у додатку зняття коштів з мого рахунку. Паралельно, площадка у США заблокувала цю купівлю. Не розуміючи причину відмови, я вирішив спробувати повторити купівлю з іншого великого державного українського банку й там мене спіткала та сама історія — у додатку було відображено зняття коштів, однак площадка у США відмінила купівлю.

Для того, аби розібратися з причиною відмови, я написав на підтримку площадки у США про те, що в мене банки зняли гроші, однак вони відмінили доставку товару. На своє питання отримав відповідь: «Ми знімаємо кошти лише після відправки товару, однак було прийнято рішення не продавати товари онлайн за вашим логіном. Тому всі купівлю онлайн будуть й надалі відмінятися» (оригінал — «Upon reviewing your concern I would like to inform you that we have not charged you for the orders as we only charge the customers, once the product is shipped. However it looks like there was a review completed of your purchase history with us. An email denying your request placing new order. This includes a business decision to restrict your shopping to in-store only, and any future online orders will continue to be cancelled. This business decision was made and the system limitations are in place, so there is no way for me to get around this»).

Тобто, фізичного зняття грошей з рахунку не було, однак кошти все рівно були заблоковані на «Sportbank» та іншому великому державному банку. Я вирішив почекати трохи часу, сподіваючись, що раз зняття коштів не відбулося, значить скоро кошти будуть розблоковані і я зможу ними користуватися. Однак, це не сталося. Тому, я написав на підтримку як «Sportbank», так й до державного великого банку.
«Sportbank» вказав, що купівля була успішною, а для скасування треба чекати 34 дні! Відповідь підтримки дослівно — «ми бачимо, ща за вашим рахунком операція успішна, якщо її скасовували, тоді потрібно очікувати повернення коштів. Повернення з інтернет-магазинів за регламентом триває до 34 днів».

З іншого боку, інший великий державний банк також потребував час на розблокування коштів, однак вже 12 травня, тобто через 12 днів, кошти було розблоковано і я зміг ними користуватися.

Потім, я був вимушений повторно звернутися до «Sportbank», так як мені було необхідно розблокувати ці кошти. Я вказав, що інший банк вже розблокував мої кошти. І що магазин також вказав, що кошти не були зняті. Більше того, мною було запропоновано надати всі підтвердження про те, що купівля одразу була відмінена магазином.
Але отримав ту саму історію — підтримка лише проінформувала про 34 дні та не намагалася якимось чином допомогти вирішити питання, пославшись на регламент платіжної системи: «Точної дати вказати не можемо, як правило, від моменту повернення сервісом до моменту фактичного зарахування проходить 30−34 днів, це зумовлено регламентом платіжної системи, саме за цей час кошти фактично списуються з банку відпрааника до банку отримувача». Мої аргументи стосовно того, що інший банк розблокував кошти значно швидше не були почуті взагалі. Водночас, в мене виникло риторичне питання — хіба це не та сама платіжна система?

Складається враження, що «Sportbank» за будь-якої можливості намагається заблокувати клієнтські кошти, аби ними користуватися якомога довше. Понад те, підтримка банку бажає кращого. Я прямо був вимушений проінформувати підтримку, що планую викласти цю історію на фінансових ресурсах країни, однак це жодним чином не вплинуло на бажання допомогти вирішити питання та розблокувати кошти.

Тому як висновок — якщо виникає бажання розрахуватися онлайн, краще не використовувати для цього картку «Sportbank». І взагалі, обходити стороную цю надбудову на ліцензії Таскомбанку. Я можу собі дозволити знайти інші грошові ресурси для покриття непередбачуваних витрат, однак не певен, що така можливість є у всіх. А «Sportbank» може надовго заблокувати ваші кошти, якими ви не зможете користуватися.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 30 травня 2022, 12:08
Вітаємо, Олег!
Перепрошуємо за таку ситуацію. Спробуємо у найкоротший строк розібратися з вашим питанням.
Бережіть себе!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝 / Банк заблокував кошти на 34 дні за купівлю, яка фактично не відбулася