Мінфін - Курси валют України

Встановити

Автосписання з інтернет-сервісу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Katebo 27 липня 2021, 16:14
Знаєте, я є досить активним користувачем картки sportbank, і активно користуюсь реферальною програмою банку. Так сказати, зробила значний внесок у їхню клієнтська базу.
Раніше ніколи не виникало таких проблем, а якщо і виникали питання, то служба підтримки досить оперативно їх відразу вирішувала.
Сьогодні на ранок помітила, що у з мого рахунку зникли кошти. В історії транзакцій відображається дивне списання за покупку, яку я не здійснювала. Та ще й оплата відбувалася на якомусь дивному сервісі, який бачила перший раз. Як таке взагалі можливо? Ніякого коду підтвердження операції я не отримувала і кошти зникли самі по собі.
Телефоную в службу підтримки банку, щоб відразу розставити всі крапки над «і». Пояснюю всю суть проблеми, а у відповідь чую лише заготовлені стандартні фрази оператора: «Ви прив’язали картку на даному сервісі, зверніться до них та спробуйте відв'язати картку», «Можливо хтось має доступ до вашого додатку чи дані картки відомі 3-ім особам?». Ніхто не має доступу до даних картки. Та куди мені звертатися, щоб відв'язати картку, якщо назву сервісу не знаходить у пошуку?
Загалом, повертати кошти вони не збираються та відв'язати картку не мають технічної можливості. Також порадили замовити перевипуск карти у додатку. Ніби після отримання нової картки та її активації, списання з будь яких сервісів, де прив’язана картка, мають припинитися.

Як результат, відв'язати картку від сервісу не змогла, так як знати не знаю, що це за сервіс і як його знайти, тому довелося її заблокувати у додатку та все-таки перевипустити.

Очікую пояснення від офіційного представника банку та вирішення моєї проблеми. Оцінку зміню тільки після вирішення. Я чекаю…
sportbank
Відповідь банку
sportbank 27 липня 2021, 17:30
Дякуємо за надану інформацію. Ми детально вивчили вашу ситуацію та з радістю допоможемо з її вирішенням. З вами зв'яжеться наш старший спеціаліст та надасть вам детальну консультацію.

Дякуємо за розуміння.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝 / Автосписання з інтернет-сервісу