Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повне ігнорування клієнтів та законів України

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
LottaB 22 червня 2021, 20:22
Відділення за адресою: Львів, -
Звернулась сьогодні у банк оскільки, заблоковані мої транзакції — гроші закинути на картку можу, а оплатити щось чи перерахувати кошти немає можливості, банк блокує дані транзакції апелюючи до п. 15 Додатку 1 Постанови НБУ про здійснення банком фінансового моніторингу.
15. У разі втрати чинності / обміну ідентифікаційного документа клієнта (представника клієнта) банк уживає заходів щодо отримання даних чинного документу та актуалізації даних про клієнта не пізніше шести місяців із дня настання відповідної події.
І згідно публічних правил:
4.3.Банк має право витребувати, а Клієнт (представник клієнта) зобов’язаний подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

та натомість ПОВНІСТЮ ігнорують закон, НЕ ПОСТАНОВУ про підпункт 3 пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (набрав чинності 17.03.2020) установлено, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Банку байдуже, що у країні ковід, байдуже, що на державному рівні карантин, байдуже, на людей та власних клієнтів.
Звернення у підтримку нічого не дало, просто перестали відповідати на повідомлення, після дзвінка на гарячу лінію — обіцяли перетелефонувати, але знову ж таки, банк мовчить.

Тому, НЕ РЕКОМЕНДУЮ користуватись даним банком, в жодному разі. Маючи рахунки в ПриватБанку та Монобанку — в порівнянні з ними це повний треш, помимо ігнорування клієнтів, без попередження блокування коштів та картки, ще й ігнорування законів України.

Банк ні про що, тому, якщо хочете гарного відношення, не переживати за втрачені суми іте, що ВАШІ кошти, ніяк не вивидуться з банку — не користуйтесь даним ресурсом.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 23 червня 2021, 16:43
Закон № 530-IX https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/530-20#Text не передбачає продовження чинності (дійсності) паспортних документів на період карантину. Він лише визначає строки надання адміністративних та інших послуг.

До Положення про паспорт громадянина України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2503-12#Text не внесено в даній частині змін. Як і раніше, передбачено, що паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним.

Відповідно до вищевказаного закону на пе­рі­од дії ка­ран­ти­ну осо­би, які вчас­но не вкле­їли до пас­порта гро­ма­дя­ни­на Ук­ра­їни зраз­ка (вказаного нашим спеціалістом) ро­ку фо­то­кар­тку при до­сяг­ненні від­по­від­но­го ві­ку, ма­ють змо­гу от­ри­ма­ти цю ад­мі­ніс­тра­тив­ну пос­лу­гу у будь­-яко­му те­ри­то­рі­аль­но­му під­розді­лі Міг­ра­цій­ної служ­би об­ласті за міс­цем звер­нення.

Згідно п. 14 додатку 1 до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0065500-20#Text банк зобов'язаний забезпечувати актуалізацію даних про клієнта також у разі:
2) закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними поданих документів.

Банк не має права тлумачити нормативні акти на власний розсуд. З урахуванням наявного нормативного регулювання банк зобов'язаний провести актуалізацію даних клієнтів та отримати дійсний паспортний (ідентифікаційний) документ клієнта. Також хочемо звернути вашу увагу на те, що ви завжди можете подати заявку на дострокове розірвання договору. По завершенню процесу закриття рахунку залишок коштів буде перераховано на вказаний вами рахунок. Якщо у вас виникнуть додаткові питання ви завжди можете звернутись на пошту pr@sportbank.com.ua.

Дякуємо за розуміння.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝 / Повне ігнорування клієнтів та законів України