Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приховані комісії, неадекватне обслуговування, жахливий додаток

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
13012002 1 травня 2021, 14:15
Відділення за адресою: Полтава, -
В середині квітня здійснив переказ на картку іншого банку через сторонній сервіс. На сьогоднішній день в додатку в розділі умови обслуговування-тарифи-тарифи картки-переказ коштів не зазначено про додаткову комісію за використання сторонніх сервісів. Побачивши це я і здійснив переказ.

Потім через 5 днів бачу від'ємний баланс, чому виник мінус незрозуміло, на сторінці самої операції вказано «без комісії». Запитав у чаті, відповідь отримав на наступний день (яка швидкість обслуговування!) що списалася ця прихована комісія, яка чомусь навіть не відображається в додатку!

На прохання повернути кошти відповіли що начебто вони надсилали пуш де я міг ознайомитися зі змінами. В виписці він не відображається, я його не отримував. Тарифи змінили лише на сайті, в самому додатку 2 тижні без зміни (скріншоти є).

Написав скаргу до НБУ, так це залишати не можна. Нікому не раджу цей нечесний банк, раніше було добре, зараз просто ловлять клієнтів на приховані комісії розраховуючи що ті не звернуть увагу на невеликі списання пост-фактум.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 12 травня 2021, 11:52
Шановний клієнт, хочемо звернути увагу, що банк інформує про зміну умов обслуговування платіжної картки за 30 днів.

Мається на увазі якщо буде змінена плата за те, що картка є у наявності у клієнта, тобто ціна її обслуговування.
Проте, як ви знаєте, наша картка sportbank абсолютно безкоштовна.
Основним джерелом інформації є офіційний сайт, саме на ньому відображені всі актуальні тарифи та умови.

Згідно з публічною офертою:
Підрозділ 16. Порядок внесення змін до Договору, розірвання Договору
16.1. Банк має право ініціювати внесення змін в Публічну пропозицію. Банк зобов’язаний
повідомити Клієнта про свою пропозицію внести зміни до Публічної пропозиції:
— щодо внесення змін до правил користування Платіжної картки або тарифів на обслуговування
Платіжної картки — не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться такі
зміни;
— щодо внесення інших змін в Публічну пропозицію — не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати,
з якої застосовуватимуться такі зміни.

Приносимо вибачення за роботу нашого оператора, ми вжили відповідні заходи до спеціаліста, щоб не виникали подібні ситуації.

Дякуємо за розуміння.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝 / Приховані комісії, неадекватне обслуговування, жахливий додаток