не мобільний банк, а старий поганий шлак
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
по суті (лонгрід):
видача картки була більш-менш проста як і отримання.
була поїздка в Стамбул. Зважаючи на те, що банк рекламує себе як мобільний, то не очікував підстави. на місці всі платежі більше 5 тис грн відхилялись. в додатку написали у коментарях до відхиленої транзакції — перевищено ліміт по сумі видачі готівки. Будь ласка, зверніться до нашої підтримки для збільшення ліміту.
Відразу було дуже здивування — яка ще готівка, якщо це була оплата в Вайкікі…
Написав в підтримку (на підтримку пішло 32 хв ще в магазині і потім 2 год вечером, з яких Банк виясняв шось біля 1 години).
Відповідь була що термінал спрацював так, ніби це транзакція в інтернеті, а на інтернет-транзакції діє ліміт 5 тис грн (сума транзакції була в грн еквіваленті 8566 грн).
Співробітниця запропонувала змінити ІНТЕРНЕТ-ЛІМІТ, подзвонивши з Туреччини на київський міський номер. Інших варіантів як от відправити смс-код чи набрати по відео в телеграмі чи вайбері не було запропоновано.
наступного дня транзакція на 3100 грн вже була відхилена.
Сьогодні виявилось що підтримка спрацювала некоректно і просто Туреччина в ризиковій зоні тому треба було попередити банк наперед і змінити ліміти наперед.
висновки —
в додатку відсутня можливість змінити ліміти самостійно
підтримка некомпетентна в елементарних речах
клієнтоорієнтованість 0
абсолютно недолугі вимоги набирати банк з роумінгу на міський номер
і вишенька на торту — картку і рахунок закриють але не раніше 60 днів з отримання заяви. окрім цього довідку про закриття рахунку треба окремо попросити і її пришлють тільки на електронну пошту. про можливість відправити поштою чи у відділенні Оксібанк — не чули
Нам дуже шкода, що у вас виникли труднощі з оплатою за кордоном.
Хочемо звернути увагу, що ми рекомендуємо нашим клієнтам повідомляти про виїзд за кордон, щоб в разі необхідності ми могли встановити індивідуальні ліміти на оплату карткою і зняття готівки. Номер телефону для міжнародних дзвінків: +38 044-353-80-00 (дзвінки тарифікуються відповідно до тарифів вашого мобільного оператора). У випадку, коли неможливо здійснити такий дзвінок, ми можемо зв'язатись з вами через месенджер.
Також, хотіли звернути увагу, що на даний момент змінити ліміт можливо тільки за допомогою служби підтримки, найближчим часом буде можливість робити це самостійно у додатку.