Не зміг отримати карту на точці видачі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Повна безвідповідальність і нехтування зі сторони sportbank.Я приїхав на точку видачі у Фокстрот у місті М. з міста Г. -це найближча точка до нас (~175 км), попередньо прозвонював два дні перед візитом в call-центр sportbank і мені сказали все працює, можете без вагань приїздити отримувати і от буквально зразу прийшов на точку видачі к місті М. і мені сказали ,-карти(поастик) закінчились ,«ми давно просили, щоб нас забрали зі списку точок видачі, бо карти давно закінчились»-, відповідь співробітника точки видачі, в результаті переглядаю зразу дані про точки видачі -точка М. дійсно зникла зі списку.Це дуже незручно, я розчарований.Марно витрачені час і кошти на дорогу ніхто не компенсує.Перше враження про продукт уже сформовані і вони негативні.Вибачте.Покращуйте сервіс
Написати коментар