МР Банк (Сбербанк) гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Обращаем Ваше внимание, что на данном портале обсуждаются вопросы, связанные с деятельностью ПАО «Сбербанк» (Украина). Для получения интересующей Вас информации Вы можете обратиться в контактный-центр ПАО «Сбербанк» (РФ).
Написати коментар
Написати коментар
Мои действия?
Написати коментар
После этого я уточнила, нужно ли свидетельство о браке, так как на карте у меня старая фамилия, а в генеральной доверенности на моё доверенное лицо будет новая фамилия. Тогда сотрудник сказал, что уточнит этот вопрос и перезвонит на следующий день. Не обманул, перезвонил, но сказал, что к сожалению получить карту доверенному лицу невозможно! А я уже оформила доверенность, за которую пришлось платить.
Кто будет отвечать за ошибку, которая стоит денег, пока непонятно. На вопрос «почему сегодня стало невозможным, если в доверенности указано разрешение на получение банковской карты», мне ответили, что это внутренний регламент банка.
Скажите, пожалуйста, насколько это законно? Как давно внутренний регламент финансового учреждения стал иметь силу превыше норм Гражданского Кодекса? Если сотрудники всё же откажут довременному лицу в получении карты, скажите, куда обращаться и как действовать в такой ситуации? Спасибо!
Написати коментар
Звертаюсь до Вас із проханням надати роз’яснення з приводу пов’язаних осіб, оскільки це питання потребує детального тлумачення, адже кожен працівник банку та його родичі та однофамільці можуть бути пов’язаними особами, так чи інакше.
Прошу надати відповіді ситуаціям: підлягають чи не підлягать зазначені вкладники, виплаті коштів через ФГВФО у разі ліквідації банку:
1) Клієнт обслуговується в банку на індивідуальних умовах по депозитній угоді та є родичем Голови правління;
2) Клієнт обслуговується в банку на загальних умовах по депозитнії угоді та є родичем Голови правління;
3) Клієнт ПАТ «Сбербанк» обслуговується в одному із відділень, а саме оформив депозит на загальних умовах, а його родич є одним із перелічених осіб ПАТ «Сбербанк»:
— голова правління;
— члени Правління банку;
— радник з економічних питань;
— керівник служби безпеки;
— начальник юридичного відділу;
— начальник менеджменту;
— начальник маркетингу;
— начальник відділення;
— начальник по обслуговуванню фізичних осіб;
-начальник по обслуговуванню юридичного відділу;
— керівник філії;
— начальник безбалансового відділення;
— в.о. начальника відділення;
— т.в.о. начальника відділення;
— заступник начальника відділення;
— касир.
Додаткові питання до вищезазначених ситуацій:
3.1.Чи отримає клієнт, зазначений у п.1-3 кошти через ФГВФО, якщо клієнт обслуговувався на загальних умовах?
3.2.Чи відноситься клієнт (п.1-3) до пов’язаних осіб?
3.3.Чи відноситься клієнт (п.1-3) до пов’язаних осіб, якщо клієнт не знав де працює його родич?
Написати коментар
3.5.В разі, якщо клієнт (п.1-3) обслуговується в одному відділенні, а одна із перелічених осіб в п.3 іншому, чи потрібно розголошувати комерційну таємницю тій чи іншій особі, враховуючи негативні наслідки, які можуть виникнути в подальшому, а саме можливе неотримання коштів через ФГВФО?
4) НБУ, як контролюючий орган, забов’язує банки оприлюднювати список пов’язаних осіб з банком, щоб клієнти могли орієнтуватись, чи потрібно їм вкладати кошти в той чи інший банк? Якщо так, в яких банках даний список вже існує і де з ним можна ознайомитись?
5) НБУ, як контролюючий орган, відслідковує шаблони банківських договорів? Якщо в депозитному договорі не було пункту про пов’язаних осіб і клієнт був неповідомлений, чи підпадає він під виплату по ФГВФО.
6) Чи повинен банк повідомляти клієнта, про те що він належить до пов’язоних осіб?
7) На офіційному сайті НБУ міститься наступна інформація:
«ПОВ’ЯЗАНА ОСОБА (related party) – фізична особа, яка за своїм службовим статусом, родинними зв’язками або майновим станом пов’язана з діяльністю та управлінням банком і може одержати певні матеріальні переваги в процесі виконання банком своїх функцій.
П.о. можуть бути: 1) керівники банку; 2) власники істотної участі в банку; 3) близькі родичі, чоловік, жінка, діти, батьки керівника або власника істотної участі в банку; 4) афілійовані особи банку, керівники та власники істотної участі в афілійованих особах, а також їх близькі родичі.»
Чи належить клієнт до пов’язаной особи, в разі якщо він обслуговується на загальних умовах, і чи він отримує кошти в разі ліквідації через ФГВФО?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар