Була у відділенні на Прорізній відділення в центрі дуже зручно, побачила їх випадково меня було по дорозі. Досі про банк такий не чула але мені сподобалось. На касах черг немає це радує.
Дуже вічлива пані на касі і на відділенні всі такі позитивні
Люблю коли все без напрягів швидко і зручно
Відділення РВС Банку: Київ, вул. Прорізна, 6
Адреса:
Київ, вул. Прорізна, 6
Телефон:
+38 (044) 590-00-00
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Це просто жах! Зайшов оформить звичайну платіжну картку… Те, що я потратив дві години часу вже й не кажу. Таку кількість паперів я не підписував ніколи в своєму житті… Просто шкода паперу… Як сказала мені працівник банку, пластикові картки вони не оформляють, тільки віртуальну карту можуть зробити — ну ок. При чому, що співробітник навіть не запропонував мені ознайомитись з тарифами на цю картку. Вартість оформлення карти, увага! — 500 грн)))) Мобільний додаток — просто без слів. орфографічні помилки, часто підвисає, кривий і косий, реально доступні функції — переказ з карти на карту та поповнення мобільного. ЦЕ ВСЕ! А тепер увага: при переказі коштів на іншу картку, так само як і поповнення мобільного ви заплатите комісію 15% від суми переказу!!! Переказуєте 300 гривень — платите 50 гривень комісію!!! Заблокував я ту картку, видалив додаток, і забув як про страшний сон. Будьте обережні з цим банком! Після Монобанку це був просто караул…
Написати коментар
Із гарного, подобалось спілкування із співробітниками. Всіляко намагались допомогати. Підказували. По кількості паперів, як у будь-якому банку. Хоча, є досвід не значний ще у Акорді. Тому не знаю досконало, як у всіх.
Із мінусів. Немає мобільного додатку для ФОПів. Є клієнт-банк — дуже зручний. Але хотілося щоб він був поєднаний із карткою фізособи. А це виявляється два різні додатки. Окремо для фізика. Окремо клієнт банка для ФОПА чи юріка. Сподіваюсь все ж таки банк зробить один для всіх, або якесь технічне поєднання.
Ще з мінусів — не вдалося отримати кредит. Довго розглядали документи. Багато всього приносив і надсилав. Звичайно, я недовго працював і, можливо, ще цього недостатньо для банку. Але так і не зрозумів причини відмови у кредиті.