Відділення РВС Банку: Київ, вул. Введенська, 29/58
Адреса:
Київ, вул. Введенська, 29/58
Телефон:
+38 (044) 590-00-00
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
ViktoriiaG
23 серпня 2024, 14:27
Закінчується строк дії картки, тому з ВЕЛИКИМ НЕБАЖАННЯМ довелося йти у відділення на Введенській, у Києві. Попереднє «спілкування» — з ошуканством з боку банку, відсутністю відповіді на заяву, використанням особистих даних і ще множиною «цікавого» — спонукали до відпускання ситуації та очікування строку закінчення депозиту та виводу грошей з банку. Але — довелося йти отримати картку (. Визнаю, настрій був не найкращій — спілкування через чат-бот з ігноруванням з боку оператора, відсутність ввічливості та відповіді…У банку заяву надали швидко, але інформація про оновлення паролю — «не відповідають, зачекайте». Зауважу, в мене робочий день. На моє питання — коли очікувати новий пароль отримала відповідь від начальника відділення — Вас же обслуговують. Далі — сюр: мені начальник відділення банку!!! каже: «Ви така гарна зовні, але гнила зсередини». Отак. На зауваження, що від їхнього банку в мене лише негативні емоції і я чекаю лише можливості забрати свої (чесно зароблені!!!) гроші вислухала сентенції, які в цілому можна звести до «ти кака, ми бідні овечки, яких ти ображаєш». Чесно попередила, що буду шукати можливості поспілкуватися з Андрієм Пишним. Відгук пишу, щоб у клієнтів, яких чекатиме таке неадекватне обслуговування, не склалося враження, що вони винні у негативі у свою сторону. НІ, ЦЕ ПОЛІТИКА БАНКУ. А взагалі — краще оминати цей банк десятою дорогою. З жахом очікую моменту, коли треба буде забрати гроші, бо у відгуках вже прочитала, який це подекуди треш. Тому — готуюсь морально, залучатиму сестру — адвоката. І — ЛЮДИ — НЕ ХОДІТЬ В ЦЕЙ БАНК, є багато адекватних і нормальних банків. Бережіть свій час, нерви та гроші.
Написати коментар
Мала депозит у РВС. Він закінчився, гроші повернулися на картку (уточню, їхнього ж банку). Зауважу, що в інших банках, які цінують клієнтів, перед закінченням строку депозиту нагадують про це, і пропонують допомогу у разі бажання переукласти депозитну угоду. Це в пристойних та цивільних банках, але не тут (((. Вирішила доповнити суму та відкрити новий депозит. Зателефонувала на «гарячу лінію» (яка, до речі позиціонується на сайті банку як 24/7), але відповіді не отримала — хотіла зробити все вірно з підтримкою оператора. Написала у чат-бот із запитаннями, як краще поповнити картку з іншої своєї!!! картки. Відповіли, що переказом чи через IBAN. Зауважу, без деталей і докладної відповіді на питання. ЩОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ВАРТОСТІ ТАКИХ ПОСЛУГ НІ В ЛИСТУВАННІ, НІ З ПОСИЛАННЯМ НА САЙТ, НЕ НАДХОДИЛО. В результаті перевела велику суму через IBAN, вдень відкрила у відділенні депозит. Процес відкриття заслуговує на окрему розповідь, бо ТАК ДИВНО в жодному банку мене ще не обслуговували. В результаті виявилося, що зняли комісії в розмірі 2000 грн за переказ МОЇХ коштів на МІЙ депозит. Підкреслю, що жодного разу не звучала інформація, що це платна послуга, на сайті (після всього) інформацію знайти не вдалося. Після скандалу УСНО пообіцяли виправити ситуації, а одночасно дзвінком з головного офісу пообіцяли розібратися і вибачилися (вибачення вартістю 2000 грн)))). Поки що нічого не зроблено, йдуть відписки. КАТЕГОРИЧНО НЕ РАДЖУ ЦЕЙ БАНК. Доповню чи виправлю цей відгук за результатами розгляду моєї скарги.
Написати коментар
Після роботи з цим банком склалося враження, що це не банк, а звичайна компанія — аферист. В них така стратегія, спочатку зробили гарні умови, в них наразі найкращі ставки по депозитам і були найкращі тарифи на міжнародні перекази, люди закинули туди значні суми коштів. Після цього вони різко підняли комісія з 1,5% до 20% на перекази p2p з картки на картку та зняття готівки в касі і почали активно блокувати рахунки. Хто після 9 кругів аду пройшов перевірку фінмоніторінгу, хоча пройти її вкрай складно, бо просять надати ледве чи не справку від психіатру та ваші аналізи, тому повертають кошти, взяв наразі біля 20% комісії, бо по-іншому вивести ніяк. Але більшість таку перевірку не пройде, на те й розрахунок. Так діють зазвичай шахраї. Їх задача була, щоб ви завели їм кошти, вони будуть користуватися ними, а коли захочете вивести вони починають під всякими безглуздими приводами затягувати процес, щоб їх не повертати. Чекаємо на відповідь та реакцію Мінфіну та офіційного представника банку.
Коментарі (2)
Відповідь адміністратора
21 липня 2022, 9:58
Відгук зарахований (на 21.07.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Первый раз в своей жизни сталкиваюсь с таким беспределом с так называемым банком. Одного дня обнаружила, что моя карта заблокирована с деньгами, на которые я расчитывала, находясь за границей. По телефону сказали ничего сделать не может, нужно ити в отделение. Пришла в отделение, там сотрудник банка из ФинМониторинга сказал, что мои счёт заблокирован, якобы за то, что вы не отвечали на звонки банка и попросил предоставить документы о происхождения средств на 150.000 грн. Предоставила договор займа. После этого потребовали подтвердить средства заемщика. Заёмщик вошёл в ситуацию, предоставил официальный договор купли-продажи авто, который я передала банку. После длительных затяжных проверок банк сказал что договор составлен неправильно, нужна чтоб была расписка и нужно чтобы был свидетель, что деньги были переданы. Нашли свидетеля. Через пару дней приходит ответ, что свидетель не подходит, так как у него не Киевская прописка, а договор составлялся в Киеве. Хорошо, нашли свидетеля с Киевской пропиской. После затягивания результатов проверки, то у них свет отключали в главном отделении, то Финмониторинг просто не успел рассмотреть пришёл ответ, что так как я студентка, банк заботится о том, как я буду возвращать средства, взятые в долг по этому договору займа, поэтому мои деньги останутся у них заблокированы либо найдите поручителя из родственником и предоставьте справку ОПК-7 о зарплате. Что это за цирк происходит? Я уже не знаю, что делать складывается впечатление, что банк просто забрал мои средства и просто тупо тянет время, придумывая каждый раз нелепые задания. Уважаемый Минфин, прошу отреагировать и дать оценку действию банка и сотрудникам Финмониторинга. Справку родственника о зарплате я предоставлю в ближайшее время, но уже нет сил, банк 3 месяца мне не отдаёт мои деньги, придумывая каждый раз новые задания!
Коментарі (8)