Мінфін - Курси валют України

Встановити

Правди всеодно не знайти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
OGrabchak 28 січня 2016, 12:41
Люди! Оминайте цей банк десятою дорогою! Правди тут ви не знайдете. Я намагаюсь виріщити проблему, яка була створена некомпетентним працівником банку Ренесанс майже три роки назад. Але надія на справедливе вирішення згасає з кожним днем.Тут ніхто не зацікавлений у справедливому вирішенні ваших проблем.Всі ваші старання і намагання добитись правди, марні. Вам можуть лише принести свої вибачення, порадити залишити більш детальну інформацію на сайті і тільки пообіцяти, що спеціалісти розберуться.
Після всіх моїх переписок і телефонних розмов, я вже сумніваюсь, чи є в ПУМБі спеціалісти взагалі!
Тим більше, працівники відмовляються признавати свої помилки, а всіляко намагаються доказати протилежне, звалюючи всю провину на клієнта.
10.01.2016 я вчергове залишила на сайті скаргу і копію скарги з довкладаннями документів (так як на сайті довкладання не передбачені), які доказують повну вину працівника, на ел.адресу info@fuib.com. 18 день, а відповіді не видно і не чути. Щоб розібратись в цій справі, потрібно лише бажання допомогти і як максимум 30хвилин, щоб сформувати і прочитати уважно виписки по рахункам і зробити певні висновки. Тим більше, що я неодноразово і описувала і пояснювала детально ситуацію що склалась.Ще раз повторюсь: якщо Ви не знаходите мої заяви про відмову від кредиту які я оформила ВЧАСНО згідно процедури банку, значить працівник, який займався цією справою, їх знищив, щоб приховати і не відповідати за свої помилки, а також, щоб «замести сліди». Цікаво на що розраховував цей працівник? На свою безнаказанність чи на мене, як недосвідченого клієнта? (Більш детальну інформацію надсилаю повторно на електронну адресу info@fuib.com)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 січня 2016, 13:41
Доброго дня!
Приносим о вибачення за можливі незручності.
Розгляд вашої справи може зайняти певний час. Просимо вас трохи зачекати.
Наші колеги з управління якістю неодмінно з вами зв'яжуться.
Дякуємо за розуміння!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.3 42.9
PLN 9.4 9.9
USD 39.4 39.9
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.3 42.9
PLN 9.4 9.9
USD 39.4 39.9
Всі курси банку