Мінфін - Курси валют України

Встановити

Халатне відношення до своїх обов"язків та клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
OGrabchak 9 грудня 2015, 20:02
25.09.2015 я залишила скаргу на сайті банку, щодо шахрайства банку Ренесанс.Тішить одне, що хоча б за 2 роки звернули увагу, але рішення проблеми я не бачу. Кожен день приходять повідомлення звернутись до відділення(якого в моєму місті немає) або зателефонувати на стаціонарний телефон (якого в мене також немає).01.12.2015 я зателефонувала на номер 4997058 і спілкувалась, якщо не помиляюсь, з Андрієм Мрколайовичем.Але вирішення я так і не почула.Не беручи до уваги те, що помилку допустив ще в квітні 2013 працівник банку Ренесанс, перерахувавши кошти на неналежний рахунок в інший банк, мене звинувачують що я не вчасно подала заяву про закриття кредиту і ухиляюсь від його сплати.Виходить що з 15000 я сплатила 14741,42, а за 258,58 рішила придбати собі «головний біль»(хоча ці кошти були повернуті, але не направлені на погашення кредиту, а списані на потреби банку).І те, що кошти були повернуті невчасно, то є наслідки некомпетентності працівників банку Ренесанс.Зг.інструкції НБУ «Про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», несе відповідальність працівник банку з вини якого був зроблений помилковий перерказ.Також мені повідомили, що всі копії які я раніше надавала до банку, повинні бути завірені нотаріально, тому що я могла ввійти в зговір з працівником банку і підробити документи щоб не платити кредит.Чому через чужі помилки я повинна нести додаткові затрати??? Не так важко з«ясуватив банку, хто проводив операцію — от нехай і несе відповідальність за сої помилки.Коли стояло питання про вчасне виправлення- ніякі інструкції та закони не дотримувались.А коли за 2 роки та 8 м-ів утворилась заборгованість, працівники раптом згадали про закони.ВСІ ЗАЯВИ зг. процедури банку на відмову я подала вчасно — через 4 дні після оформлення. А те що працівник Ренесансу допустив помилку, вчасно та професійно її не виправив, призвело до таких наслідків.Я вимагаю притягнути до відповідальності винного працівника, а не шукати причину, щоб перекласни всю вину на плечі клієнта.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 грудня 2015, 12:30
Доброго дня!
Рекомендуємо вам лишити свій відгук в формі зворотного зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/ з вказанням всіх деталей справи і імен операторів, з якими вам довелося спілкуватись.
Наші колеги з управління якістю займуться розслідуванням.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.4 41.9
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.4 41.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ / Відгуки про ПУМБ 📝 / Халатне відношення до своїх обов"язків та клієнтів