Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ренесанс кредит

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Юрій Процик 25 жовтня 2015, 22:40
Відділення за адресою: Львів, вул. Мирослава Скорика, 17
Не можу чітко сказати, як працює банк по кредитам, але шкода, що він підписався за таку злачну контору як «Ренесанс-кредит». Ну але якщо взявся..., той хай тепер відповідаю і набирає негативу на свою історію. Так от, мав необережнімть оформити кредит у славнозвісному «Ренесансі»… Під час якого втюхали кредитну картку. Все сплачував вчасно, навіть достроково погасив кредит...І тут почалося… Спочатку заставили заплатити незрозумілу плату при закритті кредиту і запевнили, що все гаразд і проблем не має.Але потім прийшла смс, що я знову повинен сплатити 25 грн за ведення рахунку, який закрив. При розмові з оператором банку, по телефону, вона пообіцяла розібратися і в той же час я уточнив чи не буде з мене зніматися якась плата в подальшому? На що мене запевнили, що якщо я не буду користуватися кредитною карткою сплачувати комісію не буду. Але не тут це було. Нас дурять і тут. Банк почав самостійно знімати своі кошти з цієі картки, за ведення рахунку. А мене смс про це інформують і хоче змусити повертати ці кошти, хоча я цією карткою не користуюся, а той рахунок по кредиту був закритий
При уточнені цього питання по телефону гарячоі лініі банку, працівник банку почав мені хамити. Ось такий він перший міжнародний…
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 жовтня 2015, 12:32
Вітаємо!
Приносимо вибачення за можливі незручності!
Просимо вас залишити свій відгук в формі зворотнього зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися