Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kuvasmih 16 листопада 2021, 12:58
Вот еще один закономерный уже случай «заботы» банка ПУМБ о своих клиентах…
Несколько недель назад от банка поступило предложение, которое должно было быть реализовано при выполнении мною некоторых условий (операций с картой). Требуемые операции мною были выполнены, но банк со своей стороны свое предложение не исполнил. Через некоторое время я позвонил, чтобы уточнить детали. Мне ответили, что для этого нужно оформить запрос, что и было сделано. В отведенное регламентом банка время для ответа никакой информации не поступило. Вместо этого пришло сообщение о том, что требуется еще время, и была указана дата. Но в указанную дату вместо ответа пришло новое сообщение, что требуется опять дополнительное время и названа дата 10 ноября 2021. По истечении данного срока ответ не был предоставлен и даже уже не пришло никакого сообщения с переносом срока!!! Все — РАССОСАЛОСЬ!!!
Я позвонил 13 ноября, но никакого ответа мне предоставить не смогли и сказали, что требуется оформить новое обращение с вопросом, почему нет ответа на предыдущее обращение. Регламент банка на ответ — 1 день. На мое замечание, что следующий день выходной, оператор сказал, что требуемые специалисты РАБОТАЮТ в выходные дни. Ответ и на это обращение не пришел… Через несколько дней на мой звонок и вопрос об этом, мне сказали, что прежний оператор оформил не обращение с регламентом ответа 1 день, а жалобу с регламентом ответа 5 дней!!! И оператор СНОВА предложил оформить новое обращение на обращение…
Не напоминает ли нам это какое-то цирковое представление, где в главной роли банк ПУМБ, а в качестве наивных зрителей его клиенты?
ПУМБ
Відповідь банку
16 листопада 2021, 13:26
Добрый день!  Приносим извинения за возможные недоразумения. Будем рады помочь Вам и разобраться в случившемся. Отправьте нам, пожалуйста, в личных сообщениях Ваш ФИО, ИНН, номер телефона, а также, приблизительное время и дату последнего обращения на горячую линию. Мы обязательно все проверим и во всем разберемся.
Nolox 14 листопада 2021, 16:42
Не одноразово звертався безпосередньо до розробників (info@fiub.com) з приводу функціоналу чудо-додатка «ПУМБ Online».
Та на превеликий жаль, жодної реакції від розробників ніколи не було
Тому вирішив викласти інформацію на форумі Мінфіну.

В останньому поновленні додатку (від 12.11.2021) у розробника знову щось пішло не так.
Йдеться про квитанції про оплату комунальних послуг у «ПУМБ Online».
Жаль, що тут немає можливості прикріпити саму квитанцію, щоб не бути голослівним.
Але ті, наприклад, кияни, які користуюся послугами ПУМБ Online, вони у квитанціях про оплату комунальних послуг за жовтень це відчують, або вже відчули.

1. У квитанціях «Детали» ЗНИКЛА назва вулиці.
Якщо у вересневій квитанції ЩЕ присутня назва вулиці, то після поновлення — вулицю корова язиком злизала.
Показати, за якою адресою було сплачено послугу — тепер дуже проблематично.

2. Є така послуга, як «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПОСТАЧАННЯ ХОЛОДНОЇ ВОДИ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ».
Слава Богу, нарешті розробник прислухався до того, що все-таки потрібно відображати хоч якусь інформацію за лічильниками.
Нарешті з’явились 2 рядки, у яких ЗГАДУЮТЬСЯ лічильники.
І якщо у другому рядку вказуються показники лічильникА (поточні та попередні), то ЩО хотів сказати розробник у першому рядку — «Назва лічильника Счётчик №» — це загадка.
Ну, напишіть вже тоді «Назва лічильника Лічильник №» або ж «Название счётчика Счётчик №»!!!
Та й у квитанції така «інформація», ну, АБСОЛЮТНО НЕ ПОТРІБНА!

Я, мабуть, зараз відкрию для розробників страшенну таємницю: у нас, у Києві, у будинках, де є трикімнатні квартири, встановлено не ОДИН, а ДВА стояки водовідведення. На кухні — один, туалет/ванна — другий.
Відповідно — і лічильників не ОДИН, а ДВА.
І, відповідно, показники потрібно відображати по ОБОХ лічильниках.
Але ж «сервіс» додатку надає можливість вводити показники лише за ОДНИМ лічильником.
Можна, звичайно, «викрутитись» у такій ситуації, показавши СУМАРНО показники обох лічильників.
Але наш, наприклад, Київводоканал, вимагає відображати споживання води ОКРЕМО по лічильниках.
І, впевнений, що це не тільки Київводоканал таке вимагає, а і інші обл/міськводоканали.
І, напевно, це справедлива вимога з їх боку.
Та невже так важко ТАКЕ реалізувати?
ЧОМУ розробники того ж Monobank, Ощадбанк реалізували таке, а у вас- проблема?

І останнє: подивіться врешті-решт на вид самої вашої квитанції, рівно, як і форму будь-якої послуги.
Ну, чесне слово — «Поліз на драбину — и упал с лестницы»!
Або ВСЕ приведіть до «языка», який ви так полюбляєте, і всю квитанцію формуйте «на языке», або ж все-таки виконуйте вимоги законодавства України.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2021, 17:20
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися Вашими спостереженнями щодо сервісу оплати комунальних послуг. Надані Вами дані дозволяють розпочати перевірку. Ми розберемося в ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
banit22 14 листопада 2021, 12:07
Неможливо додзвонитися живому оператору, як, наприклад, у приват банку і вирішити запитання. Самі вони телефонують, коли питання вже не є актуальним.
Неможливо закрити кредитну карту онлайн, або хоча б заяву подати онлайн, як це зараз в цивілізованих банках робиться.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2021, 12:23
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас сформувалося негативне враження про наш сервіс. Згідно поточної процедури, повне закриття рахунків відбувається лише при особистому зверненні до відділення банку з оригіналами паспорту та ІПН. В цілях безпеки Ви можете заблокувати пластикову картку в особистому кабінеті ПУМБ Online та зменшити доступний кредитний ліміт, звернувшись на нашу гарячу лінію. Будь ласка, вкажіть в особистих повідомленнях Ваші ПІБ, номер телефону, з якого намагалися здійснити дзвінок на гарячу лінію, а також дату та орієнтовний час дзвінка. Ми неодмінно перевіримо зазначену ситуацію та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 листопада 2021, 14:41
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 16.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Anna0505 13 листопада 2021, 22:57
Оплатила суму обов’язково платежу! В повному розмірі! Знов вибило в цьому ж місяці, що потрібно оплатити (Добре що зайшла в додаток перевірити баланс, по кредиту!І ще закрили без попередження мою кредитну картку Все Можу, хоча я не подавала заявку на закриття… неї не користувалася бо не було потреби! Сплачую вчасно, а завтра будуть дзвонити і казати чому не внесла оплату! Дівчата з гарячої лінії абсолютно не компетентні! Надіюсь на зворотній зв’язок!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2021, 9:14
Вітаємо! Інформація про суму щомісячного платежу оновлюється в ПУМБ Online один раз на день, після 20:00. Сума до повного погашення заборгованості коригується одразу після надходження коштів на рахунок, що дозволяє слідкувати за поточним станом кредиту. Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації та відповісти на запитання, які у Вас виникли. Для цього, будь ласка, повідомте в особистих повідомленнях Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону або ІПН, а також дату та час звернення на гарячу лінію. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.
Mish ka 13 листопада 2021, 22:24
На мои 5 жалоб в колл-центр банка в течение месяца, зарегистрированных как положено, с отдельными входящими номерами, не получила ни одного ответа. Колл-центр принимает жалобу, обещает что в течение 5 дней мне ответят ответственные сотрудники и на этом все заканчивается. Когда звоню в банк с просьбой обьяснить отсутствие реакции банка, предлагают зарегистрировать новое обращение на отсутствие ответа на предыдущее обращение и так до бесконечности.
Если банку нужно чтобы там клиент оставил деньги, звонят часто, а вот ответить на неоднократную жалобу ну не хватает сотрудников! Уж очень тщательно, наверное, готовятся к 30-летию, некогда на жалобы холопов отвечать, они не для этого!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2021, 9:35
Добрый день! Нам жаль, что из-за этой ситуации у Вас сложилось негативное впечатление о работе нашего банка. Мы искренне понимаем Ваше негодование и желаем разобраться в ситуации, с которой Вы обратились в контакт-центр. Пожалуйста, отправьте в личные сообщения Ваши ФИО, ИНН, номер телефона для обратной связи и номера обращений. Мы непременно все проверим и предоставим Вам обратную связь.
78230819 13 листопада 2021, 13:02
Пумб онлайн (тот, который 24/7) не работает второй день — «система недоступна, зайдите на недельке»)). На деньги на карте можно только посмотреть. Поддержка работает только в рабочие дни с 9 до 18. Никаких предупреждений, что система не будет работать такое долгое время — НЕТ. Никаких извинений — «мы работаем, скоро случится чудо» — НЕТ. Лучшая антиреклама хранения денег на картах ПУМБа — будут точно в сохранности, потратить их невозможно
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 листопада 2021, 13:46
Добрый день! Нам жаль, что у Вас остались негативные впечатления о нашем сервисе. Действительно, 12.11.21 проводились технические работы, которые повлияли на функциональность нашего интернет-банкинга. Мы активно работаем над восстановлением работы ПУМБ Online. Пожалуйста, отправьте в личные сообщения Ваши ФИО, номер телефона, привязанный к учетной записи, и скриншот с ошибкой. Это позволит проверить состояние Вашего личного-кабинета и использовать Ваш опыт для того, чтобы усовершенствовать работу ПУМБ Online в дальнейшем и сделать его использование более комфортным для каждого нашего клиента.
Igor1957 12 листопада 2021, 21:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Житомирська, 8/14
Велика подяка професіоналам, які працюють у відділенні на Великій Житомирській в м. Київ. Мій бізнес обслуговується та кредитується тільки в ПУМБ. Все прозоро, швидко, зрозуміло. Дівчатка у відділенні просто молодці, завжди усміхнені, привітні, одразу видно що робота їм в задоволення. Всі мої питання вирішуються дуже оперативно. Бухгалтери також задоволені, все дистанціно, без паперів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 листопада 2021, 10:01
Вітаємо! Щиро дякуємо за те, що знайшли час для того, щоб оцінити обслуговування у відділенні. Ми неодмінно передамо Вашу подяку колегам та докладемо всіх зусиль, щоб виправдати Вашу довіру та зробити нашу співпрацю ще більш плідною.
Проблема вирішена
Wolkrite 12 листопада 2021, 12:46
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Чарівна, 119
Історія ще не закінчена, але я вже знаю її кінець. 11.11 оплатив покупку телефону на Аліекспресі з картки «Всеможу» приблизно в 15.00. Кошти зняло з поміткою «Зарезервовано». Заходжу на Алікспрес — замовлення підтверджене, але не оплачене. І таймер 24 години, після чого замовлення автоматично анулюється. 12.11 приблизно в 11 ранку дзвоню в службу підтримки ПУМБ — розповідаю ситуацію, і оператор радить мені зробити виписку з свого рахунку й відправити продавцю. Я їй кажу, що це так не працює, та вона більше нічого не радить. Тому я роблю скріншот виписки (на українській, бо функцію зміну мови в додатку ще не винайшли) і відправляю продавцю. Але він просто не перегелядає повідомлення. Залишилось до відміни 1година. Тепер що я бачу в результаті — я беру кредитні кошти в дворової шпани, і прошу цю шпану купити мені товар. Товар вони не купують, десь два дні катаються, потім повертаються і кажуть — ну ми не купили, лише взяли з твоєї позики комісію нам на бензин і шаверму, а все інше ось бери, спробуєш потім ще купити. Тобто саме так я бачу дану ситуацію — дворова шпана кинула ще одного лоха на бабки. Максимально не рекомендую цей банк для любих фінансових операцій крім покупки пачки сигарет в сільпо.
ПУМБ
Відповідь банку
12 листопада 2021, 13:55
Вітаємо! Вдячні Вам, що знайшли час та розповіли нам про дану ситуацію. Хочемо звернути Вашу увагу, що перекази та покупки які здійснені через сторонні сервіси можуть зараховуватися до 3-х робочих днів. Будемо раді перевірити всю інформацію та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок в особистих повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valichka8 11 листопада 2021, 16:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Деревлянська, 8
В цьому відділені, чудове відношення до людей, на всі запитання ввічливо відповідають, розяснюють, можна швидко оформити і кредити і депозити, карточки і т. д.! В касі також ввічливо обслуговують, черга проходить швидко! Я дуже задоволена відділенням банку ПУМБ.))
ПУМБ
Відповідь банку
11 листопада 2021, 17:00
Вітаємо! Щиро вдячні за те, що Ви знайшли можливість поділитися враженнями про роботу нашого відділення та високо оцінили якість обслуговування. Для нас дуже важливо відповідати Вашим очікуванням.
Otvam 11 листопада 2021, 11:54
Зателефонувала на гарячу лінію, щоб банк вимкнув опцію надсилання мені рекламних і маркетингових пропозицій. Виявляється, відмовитись від таких пропозицій, просто зателефонувавши з фінансового номеру, як це практикують у розвинених банках, неможливо. Треба йти у відділення, писати заяву. Га? А про діджіталізацію ви нічого не чули, нє? Розраховуєте на те, що клієнт полінується йти, не має часу і т.д. І як щодо зменшення безпосередніх контактів, аби зменшити ризики інфікування коронавірусом? Теж не чули?
Далі. Якщо паспорт клієнта — картка ID, то для відмови від маркетингових розсилок кров з носа треба ще й паперовий додаток (за ним треба пертись в епідемію через півкраїни в місце прописки/реєстрації), о як! Без цієї бумажки вимкнення розсилок неможливе. Між тим, рахунок ви відкрили мені без всіляких паперових додатків — вся ж інформація є на чіпі ID. Чи ви так вже хочете, так вже хочете втюрювати своє маркетингове сміття, що перешкоджєте відмові від нього всіма примітивними способами? То я просто заблокую ваші повідомлення, і ви все одно не будете мені нічого втюхувати, забудьте. Що мені треба від банку, вирішую Я, а не ваші маркетологи.

І доведіть до толку вашу віртуальну Поліну, бо пересилає до нецільового фахівця, клієнт тратить зайвий час, аби потрапити туди, куди треба. Чули дзвін з цими віртуальними помічниками, а толку з цього.
ПУМБ
Відповідь банку
11 листопада 2021, 13:03
Вітаємо! Дякуємо Вам, що звернули нашу увагу на дану ситуацію. Будемо раді допомогти Вам та розібратись детальніше. Крім того, дійсно, ID картка потребує наявність додаткового документа з пропискою, альтернативним рішення може слугувати додаток «Дія». Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш ПІБ, ІПН, номер телефону, дату та час останнього звернення на гарячу лінію, щоб ми змогли перевірити коректність консультації зі сторони наших операторів. Ми обов'язково все перевіримо та надамо Вам зворотний зв'язок в особистих повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pumb123 11 листопада 2021, 10:54
Брал рассрочку товар. В предпоследний месяц полная сумма была 739 грн. Оплатил 600. Осталось почему-то 499,54 грн до полного погашения. Не берите у Пумба в рассрочку. Обманут.
ПУМБ
Відповідь банку
11 листопада 2021, 11:59
Добрый день! Будем рады помочь Вам разобраться детальнее в ситуации. Напишите нам, пожалуйста, в личных сообщениях Ваш ФИО, ИНН, номер телефона, дату и время открытия рассрочки либо номер договора. Мы обязательно все проверим и предоставим Вам обратную связь в личных сообщениях.
TanechkaT 10 листопада 2021, 15:58
Добрый день.
С 27.10.2021 мне начали поступать сообщения СМС о том, что у меня есть задолженность перед банком.
НО я НИКОГДА не была клиентом вашего банка, НИКОГДА не подписывали никакие договора с вашим банком, тем более договора поручения по кредитам.
05.11.2021 колл центр вашего банка соединил меня с отделом просроченной задолженности, мне подтвердили, что я не числюсь клиентом банка и просроченной задолженности у меня нет.
НО угрожающие СМС продолжают поступать!
09.11.2021 сотрудник колл центра мне говорит, что возможно это рассылки ваших партнеров.
НО я НИКОГДА не была клиентом партнеров вашего банка и не знаю кто и что это!
Решить проблему через колл центр НЕВОЗМОЖНО!
Прошу разобраться в сложившейся ситуации и исключить мой телефон из рассылки. Возможно это мошеннические действия сотрудников банка!
ПУМБ
Відповідь банку
10 листопада 2021, 16:23
Добрый день! Приносим свои извинения за возможные недоразумения. Будем рады помочь Вам и разобраться в случившемся детальнее. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения Ваш номер телефона, а также, дату и время смс сообщения и по возможности его номер. Мы обязательно во всем разберемся и предоставим Вам обратную связь в личных сообщениях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
igorzyden 9 листопада 2021, 14:42
На сегодняшний день, банк ПУМБ — единственный из тех, что я видел, где для входа в клиент-банк нужно постоянно вводить код из смс.
Поскольку финансовый номер телефона у директора и директор это менять не будет — значит все смс приходят к нему.

Изначально на горячей линии уверяли, что для входа достаточно ввести код из смс один раз, затем система зафиксирует устройство и больше при входе с этого устройства смс требовать не будут.

Но на практике, даже если ничего не менялось, все равно каждый раз требуется новая смс и каждый раз нужно звонить директору.
На горячей линии или в онлайн-чате банка лишь пытаются технически сделать клиента крайним: «может браузер менялся», «может устройство меняли», «может изменили в браузере настройку», «может что-то к компьютеру подключили» и т. д.

И даже если весь перечень предположений отрицателен, ответ от сотрудников один — все равно для входа надо код из смс вводить (в моем случае, снова донимать директора).

Отключить это нельзя (банк такую возможность не дает).

В итоге, поставили перед фактом: хотите, чтобы директора не доводилось донимать звонками по поводу смс — пусть меняет финансовый номер и дает его вам или пусть меняет банк.
ПУМБ
Відповідь банку
9 листопада 2021, 17:44
Добрый день! Благодарим Вас, что обратили наше внимание на сложившейся ситуацию. Действительно, для безопасности всех транзакций в мобильном приложении ПУМБ Online существует ОТП пароль. Он необходим для верификации устройства пользователя, с которого выполняется вход.
Будем рады помочь Вам разобраться детальнее в данной ситуации и улучшить текущий процесс входа. Для этого, пожалуйста, напишите нам в личные сообщения Ваш ФИО, ИНН, номер телефона, а также, приблизительную дату и время последнего посещения в мобильное приложение ПУМБ Online.
MariiaElis 9 листопада 2021, 14:35
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Сагайдачного, 16
Добрый день!
Давно пользуюсь услугами банка. Всё вроде нормально. Но так получилось, что я допустила ошибку при переводе денег. Неправильно ввела данные карты. Так бывает, человечиский фактор. Хорошо что другого банка. Сумма перевода не маленькая. Сразу же обратилась в отделение банка, где у меня взяли заявление. Сказав что в принципе они не чем не помогут. Вы отправили на номер карты другого банка (моно банк) и это очень сложно, пока придёт ответ, хорошо если карта ещё не зарегистрирована, вам повезёт. Жди ответа 45 рабочих дней. И все!!! Не посоветовали как можно ещё решить мою проблему. Я клиент моно банка, делаю перевод денег с заметкой в назначение платежа, при этом вижу что карта оформлена на девушку. И следом обращаюсь в службу поддержки. Вы представляете, получилось. Перевели деньги. Тоесть Моно банк в онлайн режиме в течение 4 часов решил проблему. Конечно плохо допускать такие ошибки, ну скем не бывает, и хорошо что девушка согласилась вернуть. Она кстати мне отписалась. Спасибо её большое. И моно банку за быстру проделанную работу. А от ПУМБ я не ожидала. Почему я человек не как не связан сферой банка, могу понять как принципи можно найти и договориться.
ПУМБ
Відповідь банку
9 листопада 2021, 17:32
Мария, добрый день! Понимаем Ваши эмоции и то, что ситуация не приятная. Будем рады помочь Вам и разобраться детальнее. Согласно внутренним нормативам банка, действительно, заявление на оспаривание транзакции рассматривается от 45 календарных дней.
Благодарим Вас, что предоставили нам Ваши данные в заявке, это поможет нам проверить всю необходимую информацию. А также, обязательно предоставим Вам ответ в личных сообщениях.
Проблема вирішена
Геннадий Юрьевич Старчеус 9 листопада 2021, 13:16
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 71/2
Добрый день. Хотелось бы расказать пр неадекватное, а иногда и хамское поведение сотрудников колл центра банка ПУМБ
Я стал клиентом данного банка еще в далеком 2017 году, оформлял кредитку. Потом, поздне я ее переоформлял и пользовался ею, до февраля -марта 2021 года. В январе 2021 года я, к сожалению, стал безработным, и стал не в состоянии оплачиват кредит. При обращении в банк с просьбой дать отсрочку, приостановить начисление %, дать «кредитные каникулы» или, хотя бы, отключить начисление «непонятной» страховки получал постояные отказы. Потом, на протяжени 2−3 месяцев подряд, без моего ведома, банк «самовольно» снимал с моей карточки «социальная» (на нее я получал пособие по безработице), открытая в этом же банке, суммы ежемесячных платежей, оставляя мне на пропитание 200−300 гривен … Теперь, начиная с августа-сентября месяца у меня полностью заблокирован доступ в «ПУМБ-ОНЛАЙН», этим так жебанк ограничивет меня в моих действиях с картами и РКО
Теперь мне названивает какая то непонятная фирма «Интер-риск Украина», якобы по поручению банка, НО не называют никакие данные, договора о переуступке так же нет!!!
В общем, в любом случае НЕ СОВЕТУЮ ДАНЫЙ БАНК К СОТРУДНИЧЕСТВУ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
9 листопада 2021, 14:19
Геннадий, добрый день! Нам очень жаль, что из-за сложившейся ситуации у Вас сложилось негативное мнение о нашем банке. На период карантина при несвоевременной оплате кредита банк не насчитывает штрафные санкции, но это не освобождает Вас от обязательства вносить минимальный платеж. Также, если клиент не внёс минимальный платеж вовремя, банк имеет право снимать его с дебетовых счетов, открытых в ПУМБ.  Будем рады помочь Вам найти альтернативное решение в сложившейся ситуации. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения Ваши ФИО, ИНН, номер телефона, а также — дату и время звонка на горячую линию, чтобы смогли проверить корректность консультации со стороны наших коллег.
qqq2 9 листопада 2021, 10:33
на сайтів https://minfin.com.ua/ писало 10 відсотків, по факту в банку вийшло 9 відсотків для депозиту
ПУМБ
Відповідь банку
9 листопада 2021, 12:36
Вітаємо! Будемо раді допомогти Вам та перевірити коректність нарахування відсотків по депозиту. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш ПІБ, ІПН, номер договору. Ми обов'язково все перевіримо та надамо Вам зворотний зв'язок. 
Выдают валюту старого образца которую сами потом отказываются брать назад! Говорят что назад возьмём толь с комиссией банка! Мотивируют что вышел такой закон!
Бегаю сейчас с Вашими купюрами и на коленях прошу принять валютчиков!
ПУМБ
Відповідь банку
8 листопада 2021, 12:31
Добрый день! Будем рады помочь Вам разобраться в ситуации. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения Ваш ФИО, ИНН, дату и время покупки валюты в отделении, а также, его адрес. Мы обязательно все проверим и предоставим Вам обратную связь.
Проблема вирішена
Надежда Єрмола 5 листопада 2021, 20:43
Я Єрмола Надія Михайлівна, є багато років клієнтом данного банку. З Повагою, ставлюсь до данного банку, та з глибокою вдячністю до Вас!!! Та у кожної історії є як біла так і чорна сторона медалі. Хочу розповісти свою ситуацію, яка сталась в травні м-ці, 2021 року. Я придбала подарунок дорогим, кумам, скориставшись розстрочкою на 24 м-ці з можливістю 3-х м-ного льготного періоду. Так як це м-ць травень 1 -го числа, відповідно я в липні м-ці 2021 року, зателефонувала в банк з прохання надати мені інформацію -яку суму необхідно внести та на яку дату, щоб запобігти відсотки, та закрити платіж льготним періодом. Отримала наступне: на 01 серпня 2021 року, повинна в повному обсязі бути вся сума, яка є на картковому рахунку. НАГОЛОШУЮ-БЕЗ ДОДАТКОВОГО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЩО НА МОМЕНТ РАНІШЕ ЧИ ПІЗНІШЕ, КОШТИ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ БЕЗ ЇХНЬОГО ПОДАЛЬШОГО ВИКОРИСТАННЯ!!! Я, зі своєї сторони виконала умови які мені проговорив співробітник банку. 3- серпня 2021 року, маючи досвід незрозумілих ситуацій з банком, я перетелефонувала, щоб 100 відсотково запевнитись, чи все добре на рахунок моєї рострочки. Отримала відповідь, Надія Михайлівна, все закрито автоматично, та без жодних відсотків. Я перепитала, чи є необхідність, самолічно зявитись у відділення банку, та погодити усі питання, на що отримала відповідь-РОЗСТРОЧКА ЗАКРИТА АВТОМАТИЧНО, ПОТРЕБИ ЙТИ В БАНК-НЕМАЄ на 03.08.2021 року!!! Пройшов м-ць, початок вересня, прийло сповіщення на пумб в особистому кабінеті. Що мені нараховано відсоток в розмірі 474 грн., я чуть не впала. Звоню співробітнику із запитанням, отримую відповідь-ТО ПОМИЛКОВА СМС, ВАМ НІЧОГО НЕ НАРАХОВАНО. Але на зміну балансу, я не звернула уваги, чи було знято чи ні. Без жодних зауважень, я продовжую далі користуватись коштами, з довірою що то зняті відсотки, помилкова смс. Жовтень 11.10.2021, знову смс вам нараховано %, звоню в банк з запитанням. Кажуть: ТАК У ВАС НЕЗАКРИТА РОЗСТРОЧКА!!! І В ЗВЯЗКУ З ЦИМ ВАМ НАРАХОВАНО ПРОЦЕНТИ, Питаю: ЦЕ ЯК??? залишаю скаргу з запитом розібратись в даній ситуації та АНУЛЮВАТИ ДАНІ -%,. Пройшов час, та мені ніхто відповіді не надав. ні по телефону- ніяк!!! звоню знову в банк, мені знову кажуть зараз розберемось і на протязі 5 днів, надамо відповідь. знову-бездіяльність!!! телефоную знову-кажуть- можливо недосвідчений співробітник надав вам недостовірну інформацію!!! шановні, питання: чому у вас такі працюють??? чи маю я нести відповідальність за не правильно надану інформацію вашим співробітником??? звоню знову, прошу: прослухайте мою розмову зі співробітником, де чітко вказано, вся вище вказана інформація-що у мене все закрито на -3.08.2021 року!!! відповіді-немає!!! іду в банк, пишу пояснення-на 05.11.2021 поки відповідь, неотримала, в письмовому пояснені та усному. звоню знову в банк в 20 числах жовтня, з питанням, що з моїми скаргами. мені співробітник повідомляє: ваша розстрочка не закрита, є вихід, закрию її зараз, щоб уже не йшли відсотки!!! переведу як зняття готівки, лишень заплатіть 10700 на протязі двох днів. кажу: як таке може бути, по другому кругу??? все одно плачу 11 000 грн при цьому за два дні. вуаля!!! на к-ць жовтня 31−01 листопада -нове щастя -знову знімає 474 грн!!! знову!!! три м-ці з серпня -мені знімають відсотки!!! мені дуже гірко, від даної ситуаціїї, мене обманули!!! кошти знімають-за що??? я ніколи не буду тепер клієнтом данного банку, та не буду радити нікомуууууууууу!!! чекаю на справелливе та чесне рішення банку, прошу анулювання усіх відсотків!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 листопада 2021, 9:22
Доброго дня! Надіє Михайлівно, нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від користування нашою кредитною карткою. Ми щиро бажаємо допомогти Вам розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ІПН та номер телефону, з якого Ви зверталися на гарячу лінію, а також адресу відділення, котре Ви відвідували. Ми обов'язково в усьому розберемося та надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Llv0210 4 листопада 2021, 17:01
При переводе кредитных средств с карты на карту, не указывается процент за использование кредитных средств, в конце месяца приходят драконовские проценты. Но и это не всё. Если вы не закрыли полностью карту, а платите, то что потратили за месяц проценты будут начисляться вечно. И вы об этом и не узнаете, если не проверить как расписываются платежи. То есть с вас снимают деньги постоянно. Выход перестать пользоваться картой пока не покроет все долгим и за прошлый и за текущий месяц. Иначе один раз сделав перевод будете вечно платить проценты. Никому не посоветую этот банк
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 листопада 2021, 17:26
Добрый день! Кредитные карты «ВсеМожу» и «SoloМандры» позволяют пользоваться льготным периодом на безналичные покупки, интернет-оплаты, а также пополнение мобильного и коммунальные платежи до 62 дней. Льготный период не распространяется на снятие наличных и денежные переводы. При переводе кредитных средств на сумму перевода начинает начисляться процент по ежемесячной ставке 3,99% (0,13 % в сутки) по карте «ВсеМожу» или 3,49% (0,11 % в сутки) по карте «SoloМандры». При этом процент начисляется за фактическое количество дней пользования — от момента перевода до момента погашения карты — поэтому быстрое погашение позволяет значительно сократить сумму переплаты. Для удобства клиентов мы размещаем в личном кабинете ПУМБ Online информацию о сумме задолженности на конец льготного периода, которую необходимо внести для продолжения беспроцентного пользования картой. С детальными условиями продукта Вы также можете ознакомиться на нашем официальном сайте.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 листопада 2021, 10:55
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
MykolaRiabokon 4 листопада 2021, 16:44
При оформленні картки мав розмову з 3 спеціалістами. Останній спеціаліст з відділу безпеки навіть перепитувала умови, щоб переконатись чи я їх зрозумів. В застосунку також умови не прописані… В результаті отримую гарний мінус через, як на мене, важливу умову «пільговий період відсутній при знятті готівки з картки» яку мені усі ці «спеціалісти» не повідомили. Тобто, я прийшов до висновку, що заробіток банку заснований на брехні та маніпуляціях. Обходьте стороною цей #недобанк.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 листопада 2021, 16:59
Вітаємо! Ми зацікавлені у тому, щоб у повному обсязі забезпечити кожного клієнта необхідною інформацією, тому, окрім індивідуальної консультації, надаємо її також у відкритих джерелах. З ДКБО, тарифами обслуговування та детальними умовами обслуговування кредитних карток можна ознайомитися на офіційному сайті банку («Звернення та безпека» — «Документи») та у веб-версії особистого кабінету ПУМБ Online («Налаштування» — «Документи та тарифи»). Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, дату отримання консультації та номер телефону (якщо це була телефонна консультація) або адресу відділення, до якого Ви зверталися. Ми перевіримо повноту наданої інформації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝