Мінфін - Курси валют України

Встановити

3.04

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
madrid85 4 квітня 2015, 12:55
3мес назад писал хороший отзыв, закончился депозит в гривне все без проблем снял. оставался еще один депозит, так вот с ним проблемы оказались.депозит пролонгировался сам по себе или комп его пролонгировал или сотрудник. в договоре четко написано не продлевать. а ехать в отделение в другой город.работа не позволяет. жаль конечно но неудобство конечно мне кинули.
ПУМБ
Відповідь банку
6 квітня 2015, 10:49
Здравствуйте! Приносим извинения за неудобства. Просим описать возникшую ситуацию в форме на сайте банка: pumb.ua/ru/about/feedback/feedback/. Специалисты по обслуживанию смогут провести расследование и принять меры. Спасибо!

Коментарі - 2

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
6 квітня 2015, 10:49
#
Здравствуйте! Приносим извинения за неудобства. Просим описать возникшую ситуацию в форме на сайте банка: pumb.ua/ru/about/feedback/feedback/. Специалисты по обслуживанию смогут провести расследование и принять меры. Спасибо!
+
0
madrid85
madrid85
7 квітня 2015, 14:15
#
Специалисты скажут, явитесь в отделение. а я пока не могу работу. Явлюсь и расторгну договор. это большое не удобство.деньги должны были, тихо леч, на карту.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися