3.04
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
3мес назад писал хороший отзыв, закончился депозит в гривне все без проблем снял. оставался еще один депозит, так вот с ним проблемы оказались.депозит пролонгировался сам по себе или комп его пролонгировал или сотрудник. в договоре четко написано не продлевать. а ехать в отделение в другой город.работа не позволяет. жаль конечно но неудобство конечно мне кинули.
Відповідь банку
6 квітня 2015, 10:49
Здравствуйте! Приносим извинения за неудобства. Просим описать возникшую ситуацию в форме на сайте банка: pumb.ua/ru/about/feedback/feedback/. Специалисты по обслуживанию смогут провести расследование и принять меры. Спасибо!
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
Здравствуйте! Приносим извинения за неудобства. Просим описать возникшую ситуацию в форме на сайте банка: pumb.ua/ru/about/feedback/feedback/. Специалисты по обслуживанию смогут провести расследование и принять меры. Спасибо!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися