Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Lenochka2017 22 листопада 2021, 2:06
Ось ситуація яка явно доводить що банки україни визнають тільки ті норми законів які вигідні самому банку і плювати вони хотіли на права споживачів та рішення судів.
Після визнання судом виконавчого напису нотаріуса таким, що не підлягає виконанню та відмови судом банку у стягненні з мене заборгованості на підставі спливу строку давності кредитний договір було закрито банком в односторонньому порядку 30.09.2020р., при цьому списано заборгованість та виставлено нульовий баланс по закритому договору.
Про закриття договору дізналась випадково у жовтні 2021р. при отриманні кредитної історії, банк не вважив за потрібне повідомляти такі дрібниці.
Станом на листопад 2021р. банк відмовляє у видачі довідки про закриття договору мотивуючи тим що не має законних підстав на видачу такої довідки оскільки як повідомляє банк заборгованість списано шляхом переведення на інші рахунки та все одно її необхідно повернути
При цьому банк на мої неодноразові письмові запити відмовляється надати інформацію що то за інші рахунки, дату списання заборгованості, суму списання, списану банком суму яку банк вважає треба повернути, рахунок для переказу коштів так як договір закрито, взагалі відмовляється надавати будь-яку письмову інформацію, тільки у телефонних розмовах з операторами горячої лінії.
Але коли чудом дозвонився оператору та відповівши на всі питання переводять на іншого оператора, де також треба дочекатись черги, знову відповівши на всі питання переводять до іншого оператора, і так до безкінченності, або дзвінок обривається у зв’язку з тим, що скінчився ліміт часу очікування, і 30−40 хвилин просто в ***опу, при цьому залишається відчуття, що оператори таким чином розважаються, доводять людину до нервового зриву і вважають клієнта попугаєм вимагаючи відповідати по декілька разів на одні і ті ж запитання, та все одно результату «0»
Але по телефону повідомляти суму заборгованості та номери якихось незрозумілих рахунків для сплати це що взагалі таке, банк веде себе наче якісь колектори, все тишком-нишком, натіхаря списали заборгованість, натіхаря закрили договір, натіхаря все там порішали і поставили перед фактом плати, але що, куди, на яких підставах платити по закритому договору.
ПУМБ надайте письмову інформацію я дуже хочу звернутися з оскарженням дій банку до НБУ, правоохоронних органів та антимонопольного комітету у зв’язку з вимаганням коштів по закритому договору та вимогою банку сплати цих коштів на якісь анонімні рахунки.
ПУМБ
Відповідь банку
22 листопада 2021, 10:32
Вітаємо!  Нам дуже прикро, що Ви опинились в складній ситуації, будемо раді допомогти Вам в ній розібратись. Залишені Вами дані в заявці, дають нам можливість все перевірити та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок в особистих повідомленнях.
Проблема вирішена
sdenysenko 21 листопада 2021, 4:38
Выскажусь теперь по поводу самого банка.
Самая *** обратная связь которую можно было создать. Нет поддержки ни в одном из мессенджеров, кроме как попереписываться в месенджер от фейсбука, но там она направляет, всё равно, на горячую линию. Это хорошо если ты дома, в Украине и просто взял, да и позвонил. Дальше-хуже.
Столкнулся с ситуацией блокировки доступа к счёту, находясь за границей, конкретно- в Чили. Как с вами связаться??? Ответ- есть кнопка «звонок онлайн» на сайте. Но ты не сможешь позвонить, если у тебя iphone, работает только в андроид смартфонах или с компьютера, при условии наличия на нём браузера хром, опера или фаерфокс. Моя ситуация- на ноуте не установлено таких браузеров и из телефонов только iPhone, мобильный оператор в Чили не предоставляет исходящие звонки, не по их вине. Вот теперь сам квест начинается- найти человека с андроидом, попросить позвонить зёрен браузер по ссылке. Дальше. Дозваниваясь попадаешь на оператора, который, спрашивая все данные, не может разблокировать доступ к счёту и перенаправляет звонок в службу безопастности банка. Там ещё один лентяй задаёт те же вопросы, плюс ещё пару типо, какие операции совершались и всё, дальше он, как служба безопастности, тоже ничего не может сделать и говорит что нужно обратиться в банк лично с паспортом и кодом. Как это сделать из-за границы??? Каким способом получить доступ к счёту за границей если его вдруг решили заблокировать???
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 листопада 2021, 9:24
Добрый день! Нам жаль, что у Вас остались негативные впечатления о сотрудничестве с нами. Мы искренне желаем помочь Вам лучше разобраться в сложившейся ситуации. Пожалуйста, отправьте в личных сообщениях Ваши ФИО, ИНН или финансовый номер телефона, а также дату и ориентировочное время обращения на горячую линию. Мы обязательно все проверим и во всем разберемся.
SeregaLs 20 листопада 2021, 13:17
Сегодня зашёл в приложение, а там долг 77 776392,32, при этом на кредитные средства 5000грн, это как вообще могло произойти ??? Заглючило приложение
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 листопада 2021, 13:57
Добрый день! Число -7777 на доступном остатке не отображает реальный баланс по карте. Этот код обозначает, что Ваш счет временно заблокирован системой банка в целях безопасности. Такая блокировка не влияет на кредитный лимит, то есть Ваши доступные средства не списываются с баланса и Вам не начисляется какой-либо дополнительный процент. Для того, чтобы бы могли проверить статус Вашего счета и разобраться в ситуации детальнее, пожалуйста, отправьте в личные сообщения Ваши ФИО и ИНН, или обратитесь на нашу горячую линию по номерам:

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Проблема вирішена
Tiss 19 листопада 2021, 10:46
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Сегодня простоял в кассу 40 мин (9−10.10) так и не дождался своей очереди. При том что я был первый в кассу. Как можно обслуживать одного человека больше 40 минут.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 листопада 2021, 11:03
Добрый день! Нам жаль, что у Вас осталось негативное впечатление о качестве обслуживания в отделении. Мы непременно разберемся в ситуации и предоставим Вам обратную связь после завершения проверки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ilona7 17 листопада 2021, 16:52
уже не в первый раз захожу в банк, чтобы положить деньги на счет. а касса не работает. при чем ранее было 2 кассира и оба чатенько вместе не на месте. а сейчас 1 кассир и тем более.
сегодня в Комоде в отделении. в 14*38 касса на обеде!
— когда закончится обед?
— часа в 3…
— а раньше?
— ну подождите 10 минут, может и раньше обед закончится!

феноминальная работа! вместо того, чтобы положить на депозит тут, я развернулась и ушла положила на депозит в другой банк, чтоб не носить с собой наличку. а банк пусть дальше тратиться на маркетинг и привлечение клиентов :) а касса на обеде или на проветривании или вышла на минуту или снова по делам. как в принципе и остальной опер коллектив :) в данном отделении.
ПУМБ
Відповідь банку
17 листопада 2021, 17:41
Илона, добрый день! Благодарим Вас, что обратили наше внимание на качество работы в кассах данного отделения. Мы непременно разберемся в ситуации, о которой Вы сообщили, и предоставим Вам результаты проверки в личных сообщениях.
tatyana850 17 листопада 2021, 15:01
Відділення за адресою: Київ, вул. Андріївська, 4
Звернулась ло відділення ПУМБ, за адресою м. Київ, вул. Січових Стрільців, 103−105, для вирішення питання про повернення відсотків по кредитам військовослужбовцям, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, на весь час їх призову. Заповнила заяву, надала копії документів (паспорт, ідентифікаційний код, копія посвідчення офіцера Національної гвардії України, копію довіки надала в якій зазначено з якого періоду призвана на службу під час мобілізації на особливий період) Зателефонували з відділення повідомили, що в переліку немає такої довідки, що потрібно лишще довідка про безпосередню участь в антитерористичній операції, відсічі збройної агресії Російської Федерації на території Луганської та Донецької області. Питання до керівництва баку ПУМБ.
Чому мені відмовили у перерахунку відсотків, якщо з новими ст. 14 п. 15 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» 23 квітня 2021 року, який звучить саме так: «Військовослужбовцям, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, на весь час їх призову, а військовослужбовцям під час дії особливого періоду, які брали або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, які перебували або перебувають безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, — штрафні санкції, пеня за невиконання зобов’язань перед підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, у тому числі банками, та фізичними особами, а також проценти за користування кредитом не нараховуються». Я призвана на військову службу саме під час дії особливого періоду. Ці проблеми винили тільки з Вашим Баком ПУМБ, інші банки керуються Законами України дотримуються закону і на цих же підставах перераховують відсотки військовослужбовцям призваним так як і я під час мобілізації на особливий період.
ПУМБ
Відповідь банку
17 листопада 2021, 16:11
Тетяна, вітаємо!

Дякуємо Вам, що знайшли час звернути нашу увагу на дану ситуацію. Дійсно, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов'язку та ведення військового обліку» у нашому банку є відповідні критерії визначення військовослужбовців, які мають право на ненарахування відсотків, пені та штрафів за кредитними угодами.

Будемо раді допомогти Вам та розібратись детальніше. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення, дату та час звернення у відділення банка, а також, Ваш ПІБ,ІПН та номер телефону. Ми обов'язково все перевіримо та надамо Вам зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zxfgjkmbcc 16 листопада 2021, 20:19
Никогда не при каких обстоятельствах не сотрудничайте с банком ПУМБ- это банк, который ворует деньги с карточек своих клиентов. Особенно с карточек с кредитной линией, которые сам же банк охотно и раздаёт. Служба безопасности банка не реагирует на обращения, в отделении от менеджера ничего не возможно добиться, на украденные деньги вам ещё и насчитают проценты за пользование кредитом. Ужасный банк. При таких отрицательных отзывах и рейтинге удивительно, что у банка не аннулировали лицензию.
ПУМБ
Відповідь банку
17 листопада 2021, 9:53
Добрый день! Понимаем Ваши эмоции и беспокойство. Будем рады помочь Вам и детальнее разобраться в случившемся. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения Ваш ФИО, ИНН, приблизительную дату и время обращения в отделение, а также, его адрес. Кроме того, опишите нам детально ситуацию которая произошла. Мы обязательно во всем разберемся и предоставим Вам обратную связь в личных сообщениях.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 листопада 2021, 11:24
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 18.11.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Pensionerka1955 16 листопада 2021, 16:55
12 ноября 2021 г. в 15.11 я получила 63.37 грн. выплаты по акции «Теперь навсегда» и в балансе собственных средств отобразилась вышеуказанная сумма. В тот же день, 12 ноября в 17.14 я перевела 33.37 грн. на карту пумб внутри мобильного приложения. Перевод был сделан за счет личных средств. Через несколько дней по карте появилась задолженность и на мой вопрос откуда она взялась, оператор онлайн чата ответил, что снята комиссия, так как перевод был сделан в счет кредитных средств, хотя это не правда и уведомления внутри приложения тому подтверждение. Мое обращение было передано в соответсвующую службу для выяснения. а мне продолжают начислятся ежедневно проценты на несуществующий долг. Работу банка и его приложения считаю отвратительным и мошенническим по отношению к клиентам! На каком основании мне продолжают каждый день увеличивать сумму не существующего долга?
ПУМБ
Відповідь банку
16 листопада 2021, 17:03
Добрый день! Понимаем что ситуация не приятная. Будем рады помочь Вам во всем разобраться. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения Ваш ФИО, ИНН, номер телефона. Мы обязательно все проверим и предоставим Вам ответ в личных сообщениях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kuvasmih 16 листопада 2021, 12:58
Вот еще один закономерный уже случай «заботы» банка ПУМБ о своих клиентах…
Несколько недель назад от банка поступило предложение, которое должно было быть реализовано при выполнении мною некоторых условий (операций с картой). Требуемые операции мною были выполнены, но банк со своей стороны свое предложение не исполнил. Через некоторое время я позвонил, чтобы уточнить детали. Мне ответили, что для этого нужно оформить запрос, что и было сделано. В отведенное регламентом банка время для ответа никакой информации не поступило. Вместо этого пришло сообщение о том, что требуется еще время, и была указана дата. Но в указанную дату вместо ответа пришло новое сообщение, что требуется опять дополнительное время и названа дата 10 ноября 2021. По истечении данного срока ответ не был предоставлен и даже уже не пришло никакого сообщения с переносом срока!!! Все — РАССОСАЛОСЬ!!!
Я позвонил 13 ноября, но никакого ответа мне предоставить не смогли и сказали, что требуется оформить новое обращение с вопросом, почему нет ответа на предыдущее обращение. Регламент банка на ответ — 1 день. На мое замечание, что следующий день выходной, оператор сказал, что требуемые специалисты РАБОТАЮТ в выходные дни. Ответ и на это обращение не пришел… Через несколько дней на мой звонок и вопрос об этом, мне сказали, что прежний оператор оформил не обращение с регламентом ответа 1 день, а жалобу с регламентом ответа 5 дней!!! И оператор СНОВА предложил оформить новое обращение на обращение…
Не напоминает ли нам это какое-то цирковое представление, где в главной роли банк ПУМБ, а в качестве наивных зрителей его клиенты?
ПУМБ
Відповідь банку
16 листопада 2021, 13:26
Добрый день!  Приносим извинения за возможные недоразумения. Будем рады помочь Вам и разобраться в случившемся. Отправьте нам, пожалуйста, в личных сообщениях Ваш ФИО, ИНН, номер телефона, а также, приблизительное время и дату последнего обращения на горячую линию. Мы обязательно все проверим и во всем разберемся.
Nolox 14 листопада 2021, 16:42
Не одноразово звертався безпосередньо до розробників (info@fiub.com) з приводу функціоналу чудо-додатка «ПУМБ Online».
Та на превеликий жаль, жодної реакції від розробників ніколи не було
Тому вирішив викласти інформацію на форумі Мінфіну.

В останньому поновленні додатку (від 12.11.2021) у розробника знову щось пішло не так.
Йдеться про квитанції про оплату комунальних послуг у «ПУМБ Online».
Жаль, що тут немає можливості прикріпити саму квитанцію, щоб не бути голослівним.
Але ті, наприклад, кияни, які користуюся послугами ПУМБ Online, вони у квитанціях про оплату комунальних послуг за жовтень це відчують, або вже відчули.

1. У квитанціях «Детали» ЗНИКЛА назва вулиці.
Якщо у вересневій квитанції ЩЕ присутня назва вулиці, то після поновлення — вулицю корова язиком злизала.
Показати, за якою адресою було сплачено послугу — тепер дуже проблематично.

2. Є така послуга, як «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПОСТАЧАННЯ ХОЛОДНОЇ ВОДИ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ».
Слава Богу, нарешті розробник прислухався до того, що все-таки потрібно відображати хоч якусь інформацію за лічильниками.
Нарешті з’явились 2 рядки, у яких ЗГАДУЮТЬСЯ лічильники.
І якщо у другому рядку вказуються показники лічильникА (поточні та попередні), то ЩО хотів сказати розробник у першому рядку — «Назва лічильника Счётчик №» — це загадка.
Ну, напишіть вже тоді «Назва лічильника Лічильник №» або ж «Название счётчика Счётчик №»!!!
Та й у квитанції така «інформація», ну, АБСОЛЮТНО НЕ ПОТРІБНА!

Я, мабуть, зараз відкрию для розробників страшенну таємницю: у нас, у Києві, у будинках, де є трикімнатні квартири, встановлено не ОДИН, а ДВА стояки водовідведення. На кухні — один, туалет/ванна — другий.
Відповідно — і лічильників не ОДИН, а ДВА.
І, відповідно, показники потрібно відображати по ОБОХ лічильниках.
Але ж «сервіс» додатку надає можливість вводити показники лише за ОДНИМ лічильником.
Можна, звичайно, «викрутитись» у такій ситуації, показавши СУМАРНО показники обох лічильників.
Але наш, наприклад, Київводоканал, вимагає відображати споживання води ОКРЕМО по лічильниках.
І, впевнений, що це не тільки Київводоканал таке вимагає, а і інші обл/міськводоканали.
І, напевно, це справедлива вимога з їх боку.
Та невже так важко ТАКЕ реалізувати?
ЧОМУ розробники того ж Monobank, Ощадбанк реалізували таке, а у вас- проблема?

І останнє: подивіться врешті-решт на вид самої вашої квитанції, рівно, як і форму будь-якої послуги.
Ну, чесне слово — «Поліз на драбину — и упал с лестницы»!
Або ВСЕ приведіть до «языка», який ви так полюбляєте, і всю квитанцію формуйте «на языке», або ж все-таки виконуйте вимоги законодавства України.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2021, 17:20
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися Вашими спостереженнями щодо сервісу оплати комунальних послуг. Надані Вами дані дозволяють розпочати перевірку. Ми розберемося в ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
banit22 14 листопада 2021, 12:07
Неможливо додзвонитися живому оператору, як, наприклад, у приват банку і вирішити запитання. Самі вони телефонують, коли питання вже не є актуальним.
Неможливо закрити кредитну карту онлайн, або хоча б заяву подати онлайн, як це зараз в цивілізованих банках робиться.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2021, 12:23
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас сформувалося негативне враження про наш сервіс. Згідно поточної процедури, повне закриття рахунків відбувається лише при особистому зверненні до відділення банку з оригіналами паспорту та ІПН. В цілях безпеки Ви можете заблокувати пластикову картку в особистому кабінеті ПУМБ Online та зменшити доступний кредитний ліміт, звернувшись на нашу гарячу лінію. Будь ласка, вкажіть в особистих повідомленнях Ваші ПІБ, номер телефону, з якого намагалися здійснити дзвінок на гарячу лінію, а також дату та орієнтовний час дзвінка. Ми неодмінно перевіримо зазначену ситуацію та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 листопада 2021, 14:41
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 16.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Anna0505 13 листопада 2021, 22:57
Оплатила суму обов’язково платежу! В повному розмірі! Знов вибило в цьому ж місяці, що потрібно оплатити (Добре що зайшла в додаток перевірити баланс, по кредиту!І ще закрили без попередження мою кредитну картку Все Можу, хоча я не подавала заявку на закриття… неї не користувалася бо не було потреби! Сплачую вчасно, а завтра будуть дзвонити і казати чому не внесла оплату! Дівчата з гарячої лінії абсолютно не компетентні! Надіюсь на зворотній зв’язок!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2021, 9:14
Вітаємо! Інформація про суму щомісячного платежу оновлюється в ПУМБ Online один раз на день, після 20:00. Сума до повного погашення заборгованості коригується одразу після надходження коштів на рахунок, що дозволяє слідкувати за поточним станом кредиту. Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації та відповісти на запитання, які у Вас виникли. Для цього, будь ласка, повідомте в особистих повідомленнях Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону або ІПН, а також дату та час звернення на гарячу лінію. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.
Mish ka 13 листопада 2021, 22:24
На мои 5 жалоб в колл-центр банка в течение месяца, зарегистрированных как положено, с отдельными входящими номерами, не получила ни одного ответа. Колл-центр принимает жалобу, обещает что в течение 5 дней мне ответят ответственные сотрудники и на этом все заканчивается. Когда звоню в банк с просьбой обьяснить отсутствие реакции банка, предлагают зарегистрировать новое обращение на отсутствие ответа на предыдущее обращение и так до бесконечности.
Если банку нужно чтобы там клиент оставил деньги, звонят часто, а вот ответить на неоднократную жалобу ну не хватает сотрудников! Уж очень тщательно, наверное, готовятся к 30-летию, некогда на жалобы холопов отвечать, они не для этого!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2021, 9:35
Добрый день! Нам жаль, что из-за этой ситуации у Вас сложилось негативное впечатление о работе нашего банка. Мы искренне понимаем Ваше негодование и желаем разобраться в ситуации, с которой Вы обратились в контакт-центр. Пожалуйста, отправьте в личные сообщения Ваши ФИО, ИНН, номер телефона для обратной связи и номера обращений. Мы непременно все проверим и предоставим Вам обратную связь.
78230819 13 листопада 2021, 13:02
Пумб онлайн (тот, который 24/7) не работает второй день — «система недоступна, зайдите на недельке»)). На деньги на карте можно только посмотреть. Поддержка работает только в рабочие дни с 9 до 18. Никаких предупреждений, что система не будет работать такое долгое время — НЕТ. Никаких извинений — «мы работаем, скоро случится чудо» — НЕТ. Лучшая антиреклама хранения денег на картах ПУМБа — будут точно в сохранности, потратить их невозможно
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 листопада 2021, 13:46
Добрый день! Нам жаль, что у Вас остались негативные впечатления о нашем сервисе. Действительно, 12.11.21 проводились технические работы, которые повлияли на функциональность нашего интернет-банкинга. Мы активно работаем над восстановлением работы ПУМБ Online. Пожалуйста, отправьте в личные сообщения Ваши ФИО, номер телефона, привязанный к учетной записи, и скриншот с ошибкой. Это позволит проверить состояние Вашего личного-кабинета и использовать Ваш опыт для того, чтобы усовершенствовать работу ПУМБ Online в дальнейшем и сделать его использование более комфортным для каждого нашего клиента.
Igor1957 12 листопада 2021, 21:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Житомирська, 8/14
Велика подяка професіоналам, які працюють у відділенні на Великій Житомирській в м. Київ. Мій бізнес обслуговується та кредитується тільки в ПУМБ. Все прозоро, швидко, зрозуміло. Дівчатка у відділенні просто молодці, завжди усміхнені, привітні, одразу видно що робота їм в задоволення. Всі мої питання вирішуються дуже оперативно. Бухгалтери також задоволені, все дистанціно, без паперів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 листопада 2021, 10:01
Вітаємо! Щиро дякуємо за те, що знайшли час для того, щоб оцінити обслуговування у відділенні. Ми неодмінно передамо Вашу подяку колегам та докладемо всіх зусиль, щоб виправдати Вашу довіру та зробити нашу співпрацю ще більш плідною.
Проблема вирішена
Wolkrite 12 листопада 2021, 12:46
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Чарівна, 119
Історія ще не закінчена, але я вже знаю її кінець. 11.11 оплатив покупку телефону на Аліекспресі з картки «Всеможу» приблизно в 15.00. Кошти зняло з поміткою «Зарезервовано». Заходжу на Алікспрес — замовлення підтверджене, але не оплачене. І таймер 24 години, після чого замовлення автоматично анулюється. 12.11 приблизно в 11 ранку дзвоню в службу підтримки ПУМБ — розповідаю ситуацію, і оператор радить мені зробити виписку з свого рахунку й відправити продавцю. Я їй кажу, що це так не працює, та вона більше нічого не радить. Тому я роблю скріншот виписки (на українській, бо функцію зміну мови в додатку ще не винайшли) і відправляю продавцю. Але він просто не перегелядає повідомлення. Залишилось до відміни 1година. Тепер що я бачу в результаті — я беру кредитні кошти в дворової шпани, і прошу цю шпану купити мені товар. Товар вони не купують, десь два дні катаються, потім повертаються і кажуть — ну ми не купили, лише взяли з твоєї позики комісію нам на бензин і шаверму, а все інше ось бери, спробуєш потім ще купити. Тобто саме так я бачу дану ситуацію — дворова шпана кинула ще одного лоха на бабки. Максимально не рекомендую цей банк для любих фінансових операцій крім покупки пачки сигарет в сільпо.
ПУМБ
Відповідь банку
12 листопада 2021, 13:55
Вітаємо! Вдячні Вам, що знайшли час та розповіли нам про дану ситуацію. Хочемо звернути Вашу увагу, що перекази та покупки які здійснені через сторонні сервіси можуть зараховуватися до 3-х робочих днів. Будемо раді перевірити всю інформацію та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок в особистих повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valichka8 11 листопада 2021, 16:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Деревлянська, 8
В цьому відділені, чудове відношення до людей, на всі запитання ввічливо відповідають, розяснюють, можна швидко оформити і кредити і депозити, карточки і т. д.! В касі також ввічливо обслуговують, черга проходить швидко! Я дуже задоволена відділенням банку ПУМБ.))
ПУМБ
Відповідь банку
11 листопада 2021, 17:00
Вітаємо! Щиро вдячні за те, що Ви знайшли можливість поділитися враженнями про роботу нашого відділення та високо оцінили якість обслуговування. Для нас дуже важливо відповідати Вашим очікуванням.
Otvam 11 листопада 2021, 11:54
Зателефонувала на гарячу лінію, щоб банк вимкнув опцію надсилання мені рекламних і маркетингових пропозицій. Виявляється, відмовитись від таких пропозицій, просто зателефонувавши з фінансового номеру, як це практикують у розвинених банках, неможливо. Треба йти у відділення, писати заяву. Га? А про діджіталізацію ви нічого не чули, нє? Розраховуєте на те, що клієнт полінується йти, не має часу і т.д. І як щодо зменшення безпосередніх контактів, аби зменшити ризики інфікування коронавірусом? Теж не чули?
Далі. Якщо паспорт клієнта — картка ID, то для відмови від маркетингових розсилок кров з носа треба ще й паперовий додаток (за ним треба пертись в епідемію через півкраїни в місце прописки/реєстрації), о як! Без цієї бумажки вимкнення розсилок неможливе. Між тим, рахунок ви відкрили мені без всіляких паперових додатків — вся ж інформація є на чіпі ID. Чи ви так вже хочете, так вже хочете втюрювати своє маркетингове сміття, що перешкоджєте відмові від нього всіма примітивними способами? То я просто заблокую ваші повідомлення, і ви все одно не будете мені нічого втюхувати, забудьте. Що мені треба від банку, вирішую Я, а не ваші маркетологи.

І доведіть до толку вашу віртуальну Поліну, бо пересилає до нецільового фахівця, клієнт тратить зайвий час, аби потрапити туди, куди треба. Чули дзвін з цими віртуальними помічниками, а толку з цього.
ПУМБ
Відповідь банку
11 листопада 2021, 13:03
Вітаємо! Дякуємо Вам, що звернули нашу увагу на дану ситуацію. Будемо раді допомогти Вам та розібратись детальніше. Крім того, дійсно, ID картка потребує наявність додаткового документа з пропискою, альтернативним рішення може слугувати додаток «Дія». Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш ПІБ, ІПН, номер телефону, дату та час останнього звернення на гарячу лінію, щоб ми змогли перевірити коректність консультації зі сторони наших операторів. Ми обов'язково все перевіримо та надамо Вам зворотний зв'язок в особистих повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pumb123 11 листопада 2021, 10:54
Брал рассрочку товар. В предпоследний месяц полная сумма была 739 грн. Оплатил 600. Осталось почему-то 499,54 грн до полного погашения. Не берите у Пумба в рассрочку. Обманут.
ПУМБ
Відповідь банку
11 листопада 2021, 11:59
Добрый день! Будем рады помочь Вам разобраться детальнее в ситуации. Напишите нам, пожалуйста, в личных сообщениях Ваш ФИО, ИНН, номер телефона, дату и время открытия рассрочки либо номер договора. Мы обязательно все проверим и предоставим Вам обратную связь в личных сообщениях.
TanechkaT 10 листопада 2021, 15:58
Добрый день.
С 27.10.2021 мне начали поступать сообщения СМС о том, что у меня есть задолженность перед банком.
НО я НИКОГДА не была клиентом вашего банка, НИКОГДА не подписывали никакие договора с вашим банком, тем более договора поручения по кредитам.
05.11.2021 колл центр вашего банка соединил меня с отделом просроченной задолженности, мне подтвердили, что я не числюсь клиентом банка и просроченной задолженности у меня нет.
НО угрожающие СМС продолжают поступать!
09.11.2021 сотрудник колл центра мне говорит, что возможно это рассылки ваших партнеров.
НО я НИКОГДА не была клиентом партнеров вашего банка и не знаю кто и что это!
Решить проблему через колл центр НЕВОЗМОЖНО!
Прошу разобраться в сложившейся ситуации и исключить мой телефон из рассылки. Возможно это мошеннические действия сотрудников банка!
ПУМБ
Відповідь банку
10 листопада 2021, 16:23
Добрый день! Приносим свои извинения за возможные недоразумения. Будем рады помочь Вам и разобраться в случившемся детальнее. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения Ваш номер телефона, а также, дату и время смс сообщения и по возможности его номер. Мы обязательно во всем разберемся и предоставим Вам обратную связь в личных сообщениях.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.6
PLN 10.1 10.6
USD 41.3 41.8
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.6
PLN 10.1 10.6
USD 41.3 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝