Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Volodymyr Murashkin 5 вересня 2022, 10:07
Три тижні не можу отримати жодного долару зі своєї картки.

Заявки постійно переносять. У касі кажуть «немає підкріплення валютою, знімайте у гривні».

Проходячи чергове відділення банку Пумб зайшов, запитав, чи можу купити 3000 доларів?

Так, відповів касир. А більше можна запитую? І знов ствердна відповідь

Я зрадів, що нарешті долари привезли, дістаю валютну картку — «ось з неї мені видайте долари», кажу

І тут виявилося, щоб зняти гроші з картки, треба вже робити замовлення на колись.

Керівник відділення почав вже добре відому мені пісню про тяжкий військовий стан, відсутність підкріплення валютою.
А продажа готівки то інше і зняття з валютної картки це різні несумісні операції, навіть за наявності доларів у касі вдосталь.

Зателефонував до гарячої лінії банку. Вони відповіли, що на такі питання не впливають, потрібно «домовлятися» з керівником. Керівник зі мною домовлятися не схотів.

Гаряча лінія НБУ сказала писати скаргу.
Написав. #120/127 від 05.09.2022

Гидко.
ПУМБ
Відповідь банку
5 вересня 2022, 10:44
Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Як і в багатьох тих, хто тут писав, виникла проблема зняття валютної готівки.
Хочу зазначити що в інших банках такої проблеми немає.
Замовив в четвер (25го серпня) валюту на понеділок, прийшовши в понеділок мені повідомили що надійшло розпорядження не видавати валюту готівкою і якщо я хочу то можу зняти в гривні. Звісно що при таких курсах мене не влаштовувало зняття в гривні. Головний менеджер почала розказувати про запобігання махінацій і видала бланк заяви де потрібно вказувати походження грошей та прикріпляти документи що свідчать про їх легальність і сказала що ситуація можливо покращиться з 15го вересня. Зауважу що при надходженні грошей на рахунок ніяких доказів не потрібно, а тільки тоді коли вже хочеш ці гроші зняти =) На гарячій лінії сказали що нічого такого не знають і ніяких розпоряджень не було ні від головного офіса ні від НБУ і порадили ще раз замовити валюту вже на наступний четвер і що якщо не видадуть то знову телефонувати їм. Прийняли скаргу (яку так і не розглянули в обіцяні 5 днів) і побажали успіху. Зрозуміло що в наступний четвер гроші не видали, а головний менеджер на пропозицію поспілкуватися з гарячою лінійою сказала що ні з ким говорити не збирається.
І вже на наступний день, в п’ятницю (2го вересня), всім приходить повідомлення що з 10го вересня буде зніматися комісія у розмірі 1% від суми при знятті валюти готівкою.
Так що всі ці ніби то проблеми з валютою через агресію росії, зараз виглядають огидно.
Комісія — це нормально але не таким ось чином. Багато в кого були плани на ці кошти в певний час і багато хто зняв в гривні від безвиході і втратив ~1000грн на тисячі доларах на конвертації. Дуже розлючений ось такою поведінкою і таким ставленням до своїх клієнтів. Закриваю всі рахунки і переходжу до більш адекватного банку.
ПУМБ
Відповідь банку
5 вересня 2022, 19:25
Вітаємо! Нині, через ускладнення логістики поставок готівкової валюти та через зростання попиту на неї, дійсно виникають затримки у видачі замовленої готівки. Крім того, насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Дійсно, з З 10 вересня ПУМБ змінює тарифи на зняття в касі банку готівки у валюті (USD/EUR/GBP/PLN) з дебетних карток всеКАРТА. Відтепер, власники дебетових карток всеКАРТА під час зняття в касі банку готівки у валюті USD/EUR/PLN/GBP сплачуватимуть 1% комісії. Банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти. Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Якщо протягом календарного місяця сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в валюті рахунку щоденно знаходилось не менше 500 USD/EUR/PLN/GBP, то наступного календарного місяця зняття валюти в касі буде для власників карток всеКАРТА — безкоштовне 2 рази на місяць на загальну суму меншу за 500 000, 01 грн.
Однак, Ви все ще можете зняти кошти без комісії, до 10 вересня.
Проблема вирішена
AntonTr 3 вересня 2022, 17:38
Знаходячись за кордоном та отримавши переказ, банк заблокував картку, лишивши мене можливості робити будь які оплати. Поставивши в ситуацію коли я навіть купити авіаквиток не міг, щоб рухатись по плану. Ніхто не зв’язався, ніяких попереджень. Просто блокування картки і все. На звернення реагували відписками, що розбираємось. Розбирались 6 діб, кожного разу вимагач якісь нові документи, за цей був вимушений прибувати в готелі звідки давно мав виїхати, подовжувати оренду авто і тп. Після того як всі нерви вимотали картку розблокували … на 1 день, після чого мені написали що уважно ще раз (після 6 діб!!!) оцінивши ситуацію заблокували рахунок. На свій розсуд роблять з вашим рахунком, що захотять, ініціативу проявляють тільки щоб вам зробити проблеми. Ніякого клієнтоорієнтованого підходу нема. Біжить з цього банку поки не отримали проблем. До речі валютна картка так досі і не розблоковано, на всі звернення по email на протязі тиждня жодного разу не відповіли.
ПУМБ
Відповідь банку
5 вересня 2022, 10:40
З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки. Ви перевищили цей ліміт, тому рахунки заблокувалися. Вам було сформовано перелік документів, які необхідно надати в Банк для подальшого вивчення. Надайте, будь ласка, їх усі. За результатами перевірки, Ваші рахунки будуть розблоковані.
Уточнити інформацію по запиту, або надіслати додаткові документи можна на пошту Банку info@fuib.com.
Проблема вирішена
09Iryna74 2 вересня 2022, 19:07
История о том, как некогда любимый, можно сказать семейный банк, становится тем банком, из которого выходит вся семья. Как и для многих, банк ПУМБ был для меня эталонным. Отзывчивая служба поддержки, удобный мобильный банкинг, хорошие условия банковские… Но это всё перечеркнуто посещением отделения в Каменец-Подольске, Хмельницкая область. И кстати, это не первый негативный отзыв по этому отделению. Заказывала несколько раз валюту для снятия. И каждый раз ответ в кассе: снятие ТОЛЬКО в гривне. При этом тут же, человек подходит в кассу с просьбой о покупке валюты и О чудо, валюту продают! За разъяснениями иду к управляющей отделения. И она мне выдает: снятие в гривне. Если не устаивает в гривне, а хотите в валюте- заполните бумажку, в которой нужно указать все мои данные, а также подкрепить это всё нужно доказательством того, что эти деньги легальные. Не вопрос: все документы есть, но самое главное- после подачи этого всего добра, нужно ждать рассмотрения 30 дней. 30 ДНЕЙ! На горячей линии сказали, что таких распоряжений из головного офиса не поступало и это инициатива исключительно управляющей отделением. А теперь вопрос к руководству ПУМБа. Скажите, Вы свой бренд ПУМБ продаете по франшизе? В отделениях, под вывеской ПУМБа управляющий устанавливает свои правила на свое усмотрение, не считаясь с корпоративными нормами? Я понимаю, что есть проблемы с доставкой наличной валюты. Но можно предупредить, что сегодня заказанная вами валюта на отделение не пришла. Я третий раз отпрашиваюсь с работы, чтобы получить ЗАКАЗАННЫЕ, деньги, а в итоге получаю бумажку для заполнения, решение по которой нужно ожидать 30 дней? Итог: я и мой муж (который перевел в этот банк свой зарплатный проект), планируем закрыть все свои счета в этом банке. Сделать Свифт-перевод в другой, более ценящий своих клиентов банк (их много) и больше не тратить нервы на этот, некогда любимый банк. Банку удачи. Сделайте что-нибудь, чтобы забить эту пробоину, в которую утекают ваши клиенты. Этот пост для тех, кто в раздумьях, стать ли клиентом банка ПУМБ.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 вересня 2022, 10:16
Вітаємо! Воєнна агресія РФ проти України негативно вплинула на логістику поставок готівкової валюти, у той же час попит на готівкову валюту різко збільшився. Ми активно працюємо над тим, щоб задовольнити потреби всіх наших клієнтів, насамперед — вкладників. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Ваша заявка містить дані, необхідні для початку розслідування. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок
grey wolf 2 вересня 2022, 16:40
Банк отказался выдать валюту с карты, предварительно заказанную по горячей линии (с номером заявки). Сотрудники нагло врали, что валюты в кассе нет, хотя продавали её людям с улицы. Жулье, стыд позор!
Ах да, ещё один подарок от этого недобанка — снятие валюты с карты с 10.09. -1%.
ПУМБ
Відповідь банку
2 вересня 2022, 17:26
Вітаємо!

В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Kyxareva1983 2 вересня 2022, 15:24
Не могу возобновить пумб онлайн находясь в аккупированом Мариуполе. Карта пенсионная. Я владелец имею все подтверждения личности и карту. Почему я не могу получить свою заслуженную пенсию? Отдавая года своей жизни государству. Выехать не имею возможности, опасно стоит не мало.На горячей линии предложили только явиться в Украину. Как? Почему нельзя передать документы онлайн. Как решить эту проблему. Знала бы что такое будет, обратилась бы в другой банк.
ПУМБ
Відповідь банку
2 вересня 2022, 17:09
Вітаємо!

Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону
Проблема вирішена
chebyrek4 2 вересня 2022, 10:14
Це вже якесь самовправство. Горяча лінія каже гроші заказані можете пійти отримати, в касі гроші є, але тільки під депозити та для віп клієнтів.Усім іншім грошей нема. Саме цікавіше починається при розмові з менеджерами.Спочатку вони натякають, що не вказані вірно реквезити свіфт платежу, потім чому прийшли на їх відділеня, а не на інше. Коли спитав, чи можу написати скаргу взагалі взяла навушники.Що маємо на зараз. Валюта є, але дсотавляти її коштую немалі гроші і віддавати її не хочуть, але зобов’язані за наказом НБУ.Віддається розпорядження поділити клиєнті на тих хто може отримати та тих хто не може. Тим хто не може розказують різноманитні байки, грошей вони не отримають у валюті. Скарги реєструють, але нічого не змінять.Треба зробити запит до НБУ. Зробіть хоч єдиний меседж, кол центр говорить усе є, відділеням надан наказ не віддавати валюту.
ПУМБ
Відповідь банку
2 вересня 2022, 17:20
Вітаємо!

Наразі значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Заказывал валюту у менеджера банка по приходу в кассу сказали нет валюты на отделении, и так 2 раза подряд, звонил не однократно на горячую линию, оставил жалобу (1168157405) (1137043734), больше ничем мне не могут помочь сказали.
Заведующая отделения ссылается на то, что было распоряжение не выдавать валюту хотя на горячей линии говорят, что такого распоряжения не было и если валюта заказана то должны выдать.
ПУМБ
Відповідь банку
2 вересня 2022, 17:16
Вітаємо!

Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.

Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sumar 1 вересня 2022, 18:22
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 55
Банк не віддає мої гроші в валюті, дурить, обіцяючи що підвезуть в відділення, але по факту валюту ніхто не збирається віддавати, наполягають щоб забрав гривнею.

Перед тим як замовити, на гарячій лінії сказали щоб гроші з депозита перевів на картку, я так і зробив, підтвердили доставку на 1 вересня, сказали після 15ї години щоб підійшов до каси, а якщо не доставлять то банк мені зателефонує попередить. Ок. Прийшов, касир каже що долярів НЕ дасть, так як мене нема в списку замовників, отакої, на спробу апелювати тим що я дзвонив через підтримку і робив замовлення, каже нічого не знаю мене в списку нема… І знову так само як і перед цим декілька днів назад пропонують забрати гривнею. Після мене в черзі стояла жіночка, підійшла спитала чи продадуть їй готівковий долар, їй відповіли що без проблем.

Ось такі в банку стандарти роботи зі своїми клієнтами.

Звісно що більше не планую на далі таких відносин, моїх долярів банк в себе НЕ побачить. Добре що є де залишити конструктивний відгук аби інші люди бачили реальну ситуацію.
ПУМБ
Відповідь банку
2 вересня 2022, 17:01
Вітаємо!

Наразі значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти, різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Третій раз не надійшла готівка у валюті до каси, незважаючи на попереднє замовлення.

Цього разу навіть не телефонували з попередженням. Про те, що банк мене в черговий раз «кинув» дізнався безпосердньо в касі.

Чергова заявка на готівку прийнята аж на 06.09.2022.

«Керівник» відділення «нічого зробити не може».

Пропонують зняти в гривні і для цього курс сьогодні знизився вже до 39 грн за долар.

Залишив скаргу № 120/344/07.8 від 01.09.2022
ПУМБ
Відповідь банку
2 вересня 2022, 16:54
Вітаємо!

Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
katerynakate 31 серпня 2022, 14:10
ПУМБ закрыл депозит Вільний, никак не уведомив меня об этом. При этом банк не перечислил остаток денежных средств, а просто списал их в неизвестном направлении. И даже не перечислил остаток денег на расчетный счет. В контакт центре сказали, что ничего не знают.
Просто день сюрпризов с этим банком. Но такое откровенное мошенничество не ожидала.
ПУМБ
Відповідь банку
31 серпня 2022, 16:59
Вітаємо!

Уточніть будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися в ситуації.
katerynakate 31 серпня 2022, 13:40
ПУМБ что-то напутал с начислением процентов по кредитке и не может объяснить, откуда взялась драконовская сумма начисленных процентов. 23949.81 ₴ — тело кредита. Погасить надо было вчера. Погасила сегодня. За один (!) день просрочки ПУМБ насчитал 1155.76 ₴ — начисленные проценты. Звонила в контакт центр ПУМБ, никакого внятного объяснения о том, откуда взялись эти начисленные проценты за один день просрочки, мне не дали.
ПУМБ
Відповідь банку
31 серпня 2022, 17:02
ВІтаємо, Катерина Сергіївна!

Ви здійснили платіж вже після того як закінчився пільговий період, тому сума відсотків нарахована за період користання коштами.
tandemus 31 серпня 2022, 11:18
Красиво все на сайте, пересмотрел кучу карт, выбрал ту что мне надо, а кнопки оформить заказать так и нет, смысл во всех этих картах тогда если нельзя заказать и воспользоватьсяч…
ПУМБ
Відповідь банку
31 серпня 2022, 12:40
Вітаємо!

Стати клієнтом банку та отримати віртуальну карту можна за посланням: https://www.pumb.ua/pumbonline
Якщо Ви хочете отримати пластик то необхідно звертатись до відділення.
Знов замовлена готівка у валюті не прийшла у касу.

Якщо попередній раз було тільки не зручно, цього разу банк мене серйозно підвів — я мав розрахуватися за боргами до кінця місяця. Наступну заявку на привезення готівки створили на наступний місяць.
ПУМБ
Відповідь банку
31 серпня 2022, 16:11
Вітаємо!

Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти.

Насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Derkach5819 30 серпня 2022, 10:02
Я прекрасно розумію ваше право виводити мене в нулі по кредитній карті. У вашому банку у мене не було заборгованостей. Сплачувала все вчасно. Захворів батько і попросила кредитні канікули. Після закінчення внесла певну суму (більшу ніж по договору). Через деякий час там 0 грн. Підкажіть як мені психологічно правильно поступити. Гасити кредит і залишатись при нулях чи збирати гроші на чорний день у цей важкий для України час, а там буде видно. Може варто на період воєнного стану розблокувати такі кредитні картки, адже брали їх щоб користуватись. Підхід повинен бути індивідуальний.
ПУМБ
Відповідь банку
30 серпня 2022, 18:01
Вітаємо!

Користування кредитним лімітом на сьогодні відновлено для більшості клієнтів. Ліміти розраховані індивідуально та постійно переглядаються банком.
0734046972 29 серпня 2022, 18:29
В этом месяце мне пришел платеж по кредитной карте, вдумайтесь-700гр.тело кредита и 3700процентов!!! Ребята вы что? Звоню в банк спрашиваю как там, мне ответили что это проценты за те месяца войны которые были отмечены платежи и потом следующие в которых не надо было платить всю сумму, а только гасить тело кредита.Ребята я живу в Николаеве, возле меня видуться боевые действия, мы сидим без работы под обстрелами, люди начинают голодать пол города разрушено, в ваших отделениях половина работников нет, потому что выехали от сюда, вы что делаете я ВПО получаю 2000гривень и хожу за пойками чтобы выжить, выехать тоже надо за что-то.Вы зачем людей загоняете в долговую яму? Чем людям это все потом отдовать? У меня есть кредитная карта в Альфа банке почему-то там такого нет, у мужа в Идея банке тоже нет, в Моно тоже нет, вы что творите?
Моя проблема уже решается 5 месяцев.ПУМБ заблокировал мне счет и просит предоставить доходы.Я предоставил доходность.Вам не подошло.Я хочу закрыть счет и получить свои средства.На что мне отвечают что я не могу этого сделать пока не предоставлю справку о доходах. Почему я не могу получить свои средства? Это ваши проблемы что вам не подошла моя справка. Мы написали с адвокатом петицию вам, на которую никто не отреагировал.Обратно попросили справку о доходах.В этой петиции было написано что я моя справка законна и показывает происхождение моих средств. Сейчас мы вынуждены подавать в суд.У меня были похожие ситуации и в других банках и они решались когда я предоставлял справку и возвращали мне мои средства.В чем ваша проблема вернуть мне мои средства?
ПУМБ
Відповідь банку
29 серпня 2022, 12:08
Вітаємо!
Уточніть будь ласка куди Ви звертались щоб надати документи та коли їх надали?
equipart 26 серпня 2022, 16:20
сначала Пумб рассказывает о своей прекрасной карте, с которой можно оправлять деньги на другие карты, потом тихонько блокирует, без предупреждения, а менеджер в отделении рассказывает о том, что оборот 400 т на момент военного положения, что вам звонили или приходило уведомление о блокировке в пумб онлайн, такого не было, пумб специально блокирует карты, пользуется деньгами клиентов. рассказывая о том, что необходимо документарно подтвердить источники дохода, как подтвердить они приготовили бумажку, Такое надо наказывать и пресекать. Если Вы оказались в такой ситуации, пишите будем коллективно обращаться в суд.
ПУМБ
Відповідь банку
26 серпня 2022, 16:38
Банк не блокує рахунки наших клієнтів «спеціально», щоб «користуватися їхніми коштами».
З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний щомісячний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн.
Ваш рахунок буде розблоковано, як тільки Ви надасте необхідні документи й відбудеться відповідна перевірка нашими спеціалістами. Надіслати документи або зробити запит про стан вирішення питання можна, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
Сергій Руденко 26 серпня 2022, 9:38
Я волонтер.
Займаюсь пошуком, придбанням та доставкою автомобілів за кордоном для ЗСУ.

Звернувся в ПУМБ з метою зняття обмежень на зняття готівки за кордоном на придбання автомобілів для потреб ЗСУ.
В ПУМБ надав договір волонтера з БФ, посвідчення волонтера Акти прийому — передачі автомобілі військовим ЗСУ.
Але в ПУМБ сказали що такого розпорядження НБУ немає. Я на горячу лінію подзвонив, назвав номер Постанови НБУ, на що мені відповіли, що БАНК ще не знає як це зробити, вони тільки ДУМАЮТЬ!!! 20 днів думають???

На початку місяця проходив фін.мониторинг банку в зв’язку з волонтерської діяльністю. Та надавав весь пакет документів волонтера, що займаюсь збором коштів на рахунки для придбання автомобілів для ЗСУ.
ПУМБ
Відповідь банку
26 серпня 2022, 10:58
Вітаємо! Уточніть, будь ласка, про які саме обмеження Ви говорите? Куди і яким чином Ви зверталися й надавали документи?
Проблема вирішена
Владимир Пудовкин 26 серпня 2022, 5:42
Відділення за адресою: Харків, пр-т Аерокосмічний, 167
12 августа мне заблокировали карту из-за жалобы на два платежа на общую сумму 2800грн. Когда я пришел в отделение, я потратил пол дня в ожидании ответа службы безопасности, но они в течении дня так ничего и не ответили. На следующей неделе всё же сказали по каким транзакциям вопрос. Я согласился на возврат денег, но тут самое интересное. Банк принял жалобу, в которой НЕ БЫЛО РЕКВИЗИТОВ ДЛЯ ОБРАТНОГО ПЕРЕВОДА!!! Я уже две недели сижу с заблокированной картой, готов вернуть деньги, но сделать этого не могу. Служба мониторинга молчит, в отделении разводят руками, якобы «Мы пытаемся связаться с отправителем, пытаемся связаться с его банком, но они не отвечают». Но почему я, человек, который готов вернуть деньги, должен ждать столько времени?
Как долго ещё это может продлиться?
На улице война, деньги заканчиваются, а они удерживают не только те деньги, что нужно вернуть, а все, что есть на моем счету без возможности сейчас их вывести!!!
Я просто в диком шоке и негодовании!!!
ПУМБ
Відповідь банку
26 серпня 2022, 10:56
Вітаємо! Ваші рахунки та картки не блоковані. Дійсно було блокування за підозрою у шахрайстві, але на сьогоднішній день блокування знято.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝