×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45 | 45.6 |
PLN | 10.1 | 10.6 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Всі курси банку |
Банк вимагає сплати коштів по закритому більше року назад кредитному договору
Після визнання судом виконавчого напису нотаріуса таким, що не підлягає виконанню та відмови судом банку у стягненні з мене заборгованості на підставі спливу строку давності кредитний договір було закрито банком в односторонньому порядку 30.09.2020р., при цьому списано заборгованість та виставлено нульовий баланс по закритому договору.
Про закриття договору дізналась випадково у жовтні 2021р. при отриманні кредитної історії, банк не вважив за потрібне повідомляти такі дрібниці.
Станом на листопад 2021р. банк відмовляє у видачі довідки про закриття договору мотивуючи тим що не має законних підстав на видачу такої довідки оскільки як повідомляє банк заборгованість списано шляхом переведення на інші рахунки та все одно її необхідно повернути
При цьому банк на мої неодноразові письмові запити відмовляється надати інформацію що то за інші рахунки, дату списання заборгованості, суму списання, списану банком суму яку банк вважає треба повернути, рахунок для переказу коштів так як договір закрито, взагалі відмовляється надавати будь-яку письмову інформацію, тільки у телефонних розмовах з операторами горячої лінії.
Але коли чудом дозвонився оператору та відповівши на всі питання переводять на іншого оператора, де також треба дочекатись черги, знову відповівши на всі питання переводять до іншого оператора, і так до безкінченності, або дзвінок обривається у зв’язку з тим, що скінчився ліміт часу очікування, і 30−40 хвилин просто в ***опу, при цьому залишається відчуття, що оператори таким чином розважаються, доводять людину до нервового зриву і вважають клієнта попугаєм вимагаючи відповідати по декілька разів на одні і ті ж запитання, та все одно результату «0»
Але по телефону повідомляти суму заборгованості та номери якихось незрозумілих рахунків для сплати це що взагалі таке, банк веде себе наче якісь колектори, все тишком-нишком, натіхаря списали заборгованість, натіхаря закрили договір, натіхаря все там порішали і поставили перед фактом плати, але що, куди, на яких підставах платити по закритому договору.
ПУМБ надайте письмову інформацію я дуже хочу звернутися з оскарженням дій банку до НБУ, правоохоронних органів та антимонопольного комітету у зв’язку з вимаганням коштів по закритому договору та вимогою банку сплати цих коштів на якісь анонімні рахунки.
Коментарі (2)
Ужаснкйшая Поддержка коментовані и обратная связь за границей
Самая *** обратная связь которую можно было создать. Нет поддержки ни в одном из мессенджеров, кроме как попереписываться в месенджер от фейсбука, но там она направляет, всё равно, на горячую линию. Это хорошо если ты дома, в Украине и просто взял, да и позвонил. Дальше-хуже.
Столкнулся с ситуацией блокировки доступа к счёту, находясь за границей, конкретно- в Чили. Как с вами связаться??? Ответ- есть кнопка «звонок онлайн» на сайте. Но ты не сможешь позвонить, если у тебя iphone, работает только в андроид смартфонах или с компьютера, при условии наличия на нём браузера хром, опера или фаерфокс. Моя ситуация- на ноуте не установлено таких браузеров и из телефонов только iPhone, мобильный оператор в Чили не предоставляет исходящие звонки, не по их вине. Вот теперь сам квест начинается- найти человека с андроидом, попросить позвонить зёрен браузер по ссылке. Дальше. Дозваниваясь попадаешь на оператора, который, спрашивая все данные, не может разблокировать доступ к счёту и перенаправляет звонок в службу безопастности банка. Там ещё один лентяй задаёт те же вопросы, плюс ещё пару типо, какие операции совершались и всё, дальше он, как служба безопастности, тоже ничего не может сделать и говорит что нужно обратиться в банк лично с паспортом и кодом. Как это сделать из-за границы??? Каким способом получить доступ к счёту за границей если его вдруг решили заблокировать???
Коментарі (6)
Непонятно
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написати коментар
Отделение пумб г. киев ул. соборности 1
Написати коментар
работа кассы
сегодня в Комоде в отделении. в 14*38 касса на обеде!
— когда закончится обед?
— часа в 3…
— а раньше?
— ну подождите 10 минут, может и раньше обед закончится!
феноминальная работа! вместо того, чтобы положить на депозит тут, я развернулась и ушла положила на депозит в другой банк, чтоб не носить с собой наличку. а банк пусть дальше тратиться на маркетинг и привлечение клиентов :) а касса на обеде или на проветривании или вышла на минуту или снова по делам. как в принципе и остальной опер коллектив :) в данном отделении.
Написати коментар
Доброго дня! Повернення відсотків Військовослужбовцям, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, на весь час їх призову.
Чому мені відмовили у перерахунку відсотків, якщо з новими ст. 14 п. 15 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» 23 квітня 2021 року, який звучить саме так: «Військовослужбовцям, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, на весь час їх призову, а військовослужбовцям під час дії особливого періоду, які брали або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, які перебували або перебувають безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, — штрафні санкції, пеня за невиконання зобов’язань перед підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, у тому числі банками, та фізичними особами, а також проценти за користування кредитом не нараховуються». Я призвана на військову службу саме під час дії особливого періоду. Ці проблеми винили тільки з Вашим Баком ПУМБ, інші банки керуються Законами України дотримуються закону і на цих же підставах перераховують відсотки військовослужбовцям призваним так як і я під час мобілізації на особливий період.
Дякуємо Вам, що знайшли час звернути нашу увагу на дану ситуацію. Дійсно, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов'язку та ведення військового обліку» у нашому банку є відповідні критерії визначення військовослужбовців, які мають право на ненарахування відсотків, пені та штрафів за кредитними угодами.
Будемо раді допомогти Вам та розібратись детальніше. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення, дату та час звернення у відділення банка, а також, Ваш ПІБ,ІПН та номер телефону. Ми обов'язково все перевіримо та надамо Вам зворотний зв'язок.
Написати коментар
Банк — вор
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Мошенники
Написати коментар
Банк ПУМБ не отвечает на запросы от клиентов, а техподдержка обманывает их
Несколько недель назад от банка поступило предложение, которое должно было быть реализовано при выполнении мною некоторых условий (операций с картой). Требуемые операции мною были выполнены, но банк со своей стороны свое предложение не исполнил. Через некоторое время я позвонил, чтобы уточнить детали. Мне ответили, что для этого нужно оформить запрос, что и было сделано. В отведенное регламентом банка время для ответа никакой информации не поступило. Вместо этого пришло сообщение о том, что требуется еще время, и была указана дата. Но в указанную дату вместо ответа пришло новое сообщение, что требуется опять дополнительное время и названа дата 10 ноября 2021. По истечении данного срока ответ не был предоставлен и даже уже не пришло никакого сообщения с переносом срока!!! Все — РАССОСАЛОСЬ!!!
Я позвонил 13 ноября, но никакого ответа мне предоставить не смогли и сказали, что требуется оформить новое обращение с вопросом, почему нет ответа на предыдущее обращение. Регламент банка на ответ — 1 день. На мое замечание, что следующий день выходной, оператор сказал, что требуемые специалисты РАБОТАЮТ в выходные дни. Ответ и на это обращение не пришел… Через несколько дней на мой звонок и вопрос об этом, мне сказали, что прежний оператор оформил не обращение с регламентом ответа 1 день, а жалобу с регламентом ответа 5 дней!!! И оператор СНОВА предложил оформить новое обращение на обращение…
Не напоминает ли нам это какое-то цирковое представление, где в главной роли банк ПУМБ, а в качестве наивных зрителей его клиенты?
Написати коментар
Про функціонал чудо-додатка «ПУМБ Online» після поновлення від 12.11.2021
Та на превеликий жаль, жодної реакції від розробників ніколи не було
Тому вирішив викласти інформацію на форумі Мінфіну.
В останньому поновленні додатку (від 12.11.2021) у розробника знову щось пішло не так.
Йдеться про квитанції про оплату комунальних послуг у «ПУМБ Online».
Жаль, що тут немає можливості прикріпити саму квитанцію, щоб не бути голослівним.
Але ті, наприклад, кияни, які користуюся послугами ПУМБ Online, вони у квитанціях про оплату комунальних послуг за жовтень це відчують, або вже відчули.
1. У квитанціях «Детали» ЗНИКЛА назва вулиці.
Якщо у вересневій квитанції ЩЕ присутня назва вулиці, то після поновлення — вулицю корова язиком злизала.
Показати, за якою адресою було сплачено послугу — тепер дуже проблематично.
2. Є така послуга, як «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПОСТАЧАННЯ ХОЛОДНОЇ ВОДИ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ».
Слава Богу, нарешті розробник прислухався до того, що все-таки потрібно відображати хоч якусь інформацію за лічильниками.
Нарешті з’явились 2 рядки, у яких ЗГАДУЮТЬСЯ лічильники.
І якщо у другому рядку вказуються показники лічильникА (поточні та попередні), то ЩО хотів сказати розробник у першому рядку — «Назва лічильника Счётчик №» — це загадка.
Ну, напишіть вже тоді «Назва лічильника Лічильник №» або ж «Название счётчика Счётчик №»!!!
Та й у квитанції така «інформація», ну, АБСОЛЮТНО НЕ ПОТРІБНА!
Я, мабуть, зараз відкрию для розробників страшенну таємницю: у нас, у Києві, у будинках, де є трикімнатні квартири, встановлено не ОДИН, а ДВА стояки водовідведення. На кухні — один, туалет/ванна — другий.
Відповідно — і лічильників не ОДИН, а ДВА.
І, відповідно, показники потрібно відображати по ОБОХ лічильниках.
Але ж «сервіс» додатку надає можливість вводити показники лише за ОДНИМ лічильником.
Можна, звичайно, «викрутитись» у такій ситуації, показавши СУМАРНО показники обох лічильників.
Але наш, наприклад, Київводоканал, вимагає відображати споживання води ОКРЕМО по лічильниках.
І, впевнений, що це не тільки Київводоканал таке вимагає, а і інші обл/міськводоканали.
І, напевно, це справедлива вимога з їх боку.
Та невже так важко ТАКЕ реалізувати?
ЧОМУ розробники того ж Monobank, Ощадбанк реалізували таке, а у вас- проблема?
І останнє: подивіться врешті-решт на вид самої вашої квитанції, рівно, як і форму будь-якої послуги.
Ну, чесне слово — «Поліз на драбину — и упал с лестницы»!
Або ВСЕ приведіть до «языка», який ви так полюбляєте, і всю квитанцію формуйте «на языке», або ж все-таки виконуйте вимоги законодавства України.
Коментарі (6)
Неможливість оперативно з‘ясувати будь-яке питання
Неможливо закрити кредитну карту онлайн, або хоча б заяву подати онлайн, як це зараз в цивілізованих банках робиться.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (3)
Обдурюють людей в ПУМБ 24/7
Коментарі (5)
Не реагируют на жалобы от слова СОВСЕМ
Если банку нужно чтобы там клиент оставил деньги, звонят часто, а вот ответить на неоднократную жалобу ну не хватает сотрудников! Уж очень тщательно, наверное, готовятся к 30-летию, некогда на жалобы холопов отвечать, они не для этого!
Коментарі (2)
ПУМБ online
Коментарі (2)
Найкращий банк
Написати коментар
Aliexpress
Коментарі (5)
Пумб Деревлянська 8
Написати коментар
Перешкоджають відмові від маркетингового непотребу
Далі. Якщо паспорт клієнта — картка ID, то для відмови від маркетингових розсилок кров з носа треба ще й паперовий додаток (за ним треба пертись в епідемію через півкраїни в місце прописки/реєстрації), о як! Без цієї бумажки вимкнення розсилок неможливе. Між тим, рахунок ви відкрили мені без всіляких паперових додатків — вся ж інформація є на чіпі ID. Чи ви так вже хочете, так вже хочете втюрювати своє маркетингове сміття, що перешкоджєте відмові від нього всіма примітивними способами? То я просто заблокую ваші повідомлення, і ви все одно не будете мені нічого втюхувати, забудьте. Що мені треба від банку, вирішую Я, а не ваші маркетологи.
І доведіть до толку вашу віртуальну Поліну, бо пересилає до нецільового фахівця, клієнт тратить зайвий час, аби потрапити туди, куди треба. Чули дзвін з цими віртуальними помічниками, а толку з цього.
Коментарі (4)
Мошенники
Коментарі (1)
РЕШИТЕ ВОПРОС
С 27.10.2021 мне начали поступать сообщения СМС о том, что у меня есть задолженность перед банком.
НО я НИКОГДА не была клиентом вашего банка, НИКОГДА не подписывали никакие договора с вашим банком, тем более договора поручения по кредитам.
05.11.2021 колл центр вашего банка соединил меня с отделом просроченной задолженности, мне подтвердили, что я не числюсь клиентом банка и просроченной задолженности у меня нет.
НО угрожающие СМС продолжают поступать!
09.11.2021 сотрудник колл центра мне говорит, что возможно это рассылки ваших партнеров.
НО я НИКОГДА не была клиентом партнеров вашего банка и не знаю кто и что это!
Решить проблему через колл центр НЕВОЗМОЖНО!
Прошу разобраться в сложившейся ситуации и исключить мой телефон из рассылки. Возможно это мошеннические действия сотрудников банка!
Написати коментар