Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
galch2 10 грудня 2022, 21:05
Відділення за адресою: Львів, вул. Словацького, 4
Якщо Ви, не дай Бог, не заповнили негайно якісь їхні внутрішні Опитувальники, будьте готові, що Вас будуть щоденно тероризувати, погрожувати Блокуванням рахунків, хамити.
Їм байдуже, що через їхню помилку Ви маєте це по десять раз робити, байдуже, що нема світла, інтернету… треба їх Накази виконувати негайно.
Ви будучи ФОП з ненайменшим оборотом, сплачуючи щомісяця кошти за Розрахунково-касове обслуговування, змушені будете вислуховувати погрози неадекватного менеджера, яка вже давно забула, а може і не знала, що таке етика ділового спілкування з клієнтом, яка дозволяє собі кидати слухавку… звинувачувати Вас, замість допомогти в вирішенні питання.
Будучи клієнтом 1,5 роки я шокована. Банк сам по собі непоганий, але культура спілкування і вирішення питань зі строни менеджерів — просто жахлива.
Стає питання, або змінити відділення або змінити банк. Немаю більше жодного бажання заходити туди і отримувати за свої ж кошти такий «рівень» обслуговування.
ПУМБ
Відповідь банку
12 грудня 2022, 15:47
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ менеджера, на якого Ви хочете залишити скаргу. Також уточніть, коли Ви з ним спілкувалися. Як саме він Вам погрожував та грубив? Ми перевіримо інформацію та проведемо відповідні заходи.
200707ket 9 грудня 2022, 12:23
Подобається, що у відділенні в місті Ніжин завжди уважно ставляться до фінансових питань клієнтів. Клієнту завжди йдуть на зустріч. Допомагають вирішити проблеми. Завжди зрозуміло відповідають на питання.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 грудня 2022, 14:50
Вітаємо! Дякуємо, що високо оцінили професіоналізм та зусилля наших колег. Працюємо для Вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Татьяна Грицан 7 грудня 2022, 5:47
Проробивши в системi Банку 30 рокiв, де для нас КЛIЕНТ був дiйсно з великоi букви i клiент завжди правий i клiента обслуговуемо так, щоб вiн нам кожного разу говорив «дякую, неодмiнно прийду» я в шоцi вiд такого ставлення цим ПУМБом до своiх клiентiв. ПУМБ- це незаконне блокування депозитних рахункiв! ПУМБ- це незаконне навiшення мiнусових залишкiв на карти клieнта!!! ПУМБ-- це невиплачування процентiв вiд депозиту!!! ПУМБ- це незаконне нав’язування замiсть готiвки- вiйськових облiгацiй!!! ПУМБ-- це невиконання жодноi постанови НБУ. ПУМБ-- це жодноi офiцiйноi вiдповiдi ще сьогоднiшньому клiенту! ПУМБ--
потрiбно перевiряти Державнiй структурi та органами СБУ!!! ПУМБ- це невиконання жодноi постанови НБУ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 грудня 2022, 18:23
Шановна Тетяно, ми зобов'язані здійснювати перевірку та забезпечувати моніторинг фінансових операцій наших клієнтів на предмет їх відповідності інформації про клієнта, що є у банку.
Моніторинг здійснюється в межах п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 — IX від 06.12.2019р.
Для виконання умов зазначеного закону, ми маємо право запросити документи, що підтверджують походження коштів. А клієнт зобов’язаний їх надати в повному обсязі.
У відповідь на наш запит Ви надали документи, що підтверджують лише частину потрібної суми. Щоб проінформувати Вас про це, наші колеги телефонували Вам 28.10.
Також 8 грудня ми надіслали Вам повідомлення на електронну пошту та телефонували декілька разів, для інформування щодо подальших дій та вирішення ситуації.
Але, на жаль, так і не отримали відповіді від Вас.
Тому просимо зв’язатися з нами через зручне для Вас відділення або Гарячу лінію банку, за номером: +38 044 290 7 290

До надання всіх необхідних документів, що підтверджують походження коштів, встановлюється обмеження на користування рахунками клієнта.
В мобільному додатку обмеження відображається через символ мінус на рахунку. Це зовсім не означає, що залишок Вашого рахунку знаходиться в мінусі.
Також ми хочемо звернути увагу, що вже понад 30 років ми виконуємо всі договірні зобов’язання та виплачуємо відсотки згідно умов договору вчасно та попри все.
Нарахування відсотків по Вашим рахункам відбувається згідно термінів, вказаних у Вашому договорі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fred77 7 грудня 2022, 0:13
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 26
25 жовтня по техніним проблемам банка було списано 400.11 грн. два раза, сразу звернувся в с.п. банка по телефону, на слідуючий день написав заяву в відділенні банка, там сказали що будуть розбиратись 30 днів з 26.10. по 06.12. пройшло вже більше 30 днів і ніякої відповіді немає. Це що? Така двойна транзакція у цього банка не поодинокій випадок, чув що і у других клієнтів така сама проблема і банк просто ігнорує свої негаразди перед клієнтами. Щось мене угораздило зв’язатися с цією конторою, з банками працюю вже з годов так 1997 -98 но такого безпардонно пофігізму щось не було …
ПУМБ
Відповідь банку
7 грудня 2022, 12:27
Вітаємо! Надішліть нам, будь ласка, Ваші ПІБ,ІПН та номер телефону. Ми перевіримо статус розгляду заявки та розберемося в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владимир Пудовкин 6 грудня 2022, 20:55
Столкнулся с проблемой следующего характера. Мне заблокировали карту, обратился я в отделение и получил такой ответ, что служба мониторинга требует подтвердить происхождение по 11 транзакциям. 2 из них- это транзакции по уходу с моей карты и как я должен это подтвердить, остается вопросом. Еще 3 транзакции я подтверждал ранее эти заявки были закрыты. Зачем Пумб понимает закрытые заявки остается вопросом!!!
Еще одну транзакцию я совершал лично, но пумб утверждает, что отправитель подал жалобу! То есть, по их логике, я решил сам себя обвинить в мошенничевстве!!!
Карта заблокирована уже 5 день со всеми деньгами и работники абсолютно не спешат решать этот вопрос. Служба мониторинга молчит. Очень возмущен. ПУМБ просто напросто решил забрать мои деньги и требует, чтобы я вернул их непонятно куда и кому!!!
ПУМБ
Відповідь банку
7 грудня 2022, 12:26
Вітаємо! Надішліть нам, будь ласка, Ваші ПІБ та номер телефону. Ми все перевіримо та розберемося в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Татьяна Грицан 6 грудня 2022, 9:36
Справка о зарплате, справку о пенсии, закрытые счета валюты, хранившиеся до этого в ПриватБанке, даже Е- декларация о начисленных процентах по депозитному валютному счету-- все это отправлено, как доказательство законном по обретения валюты. А закрытые валютные счета свидетельствуют о том что мои средства уже проверенные другим Банком и они чистые. НО!!! ПУМБ не видит моей справки о зарплате!!! ПОЧЕМУ??? Проценты ПУМБ не выплачивает. Зато не стесняясь пользуется наличными моими средствами, делая себе миллиардные доходы. Кроме того: ПУМБ повесил на мои карты огромные минус!!! Вопрос: откуда у клиента может быть минус от вложенного в банк депозита??? А проверять нужно не клиента, который доверил свою наличку банку, а сам Банк ПУМБ!!! ПУМБ не оправдывает доверия своих клиентов!!! Репутация банка ПУМБ ненадежная!!! Никому не рекомендую банк ПУМБ!!!
.
ПУМБ
Відповідь банку
6 грудня 2022, 13:34
Як ми уже Вас інформували, Ви не надали усі необхідні документи. Зробити це Ви можете на пошту Банку info@fuib.com
lukso1990 5 грудня 2022, 23:06
Кілька разів звертаюся в банк з проханням зміни умов кредитування у зв’язку зі змінами доходів через війну. Проте відповідь одна нічим не можемо допомогти.Пропозицій для Вас немає.
ПУМБ
Відповідь банку
6 грудня 2022, 13:37
Ми пропонуємо своїм клієнтам програму прощення з повним закриттям кредиту/ліміту кредитної карти, за умови погашення певної суми. Важливою умовою є надання поштової адреси доступної для листування, за якою Ви зможете отримати повідомлення від Банку про прощення боргу. Для цього необхідно заповнити форму на сайті https://www.pumb.ua/forgive-debt або зателефонувати за номером +38 044- 290-84-84
Якщо Ви станете учасником даної програми, Вам надійде відповідне повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владимир Пудовкин 5 грудня 2022, 11:13
01.12.22 пумб мне заблокировал карту якобы из-за написанной на меня жалобы. Человека, которые «написал» жалобу знаю лично и как выяснилось, никто ничего не писал. Банк просто так заблокировал счет и требовал вернуть деньги неизвестно куда. 04. 12. 22 банк повторно блокирует карту и требует пояснить происхождение средств. При чем, те транзакции, которые они требуют- это транзакции, где я отправлял деньги, а не получал. 3 транзакции я уже подтверждал ранее. Такое чувство, что у меня просто хотят отобрать мои личные деньги и отправить их неизвестно кому!!!
ПУМБ
Відповідь банку
5 грудня 2022, 13:44
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, ми перевіримо інформацію.
Пiсля внесення готiвковоi валюти на депозит моi депозитнi рахунки заблокували. Документи, якi свiдчать про законнiсть придбання валюти були надiсланi, але офiцiйноi вiдповiдi я неотримала, депозити так i не розблокували. Проценти по депозитам банк не вiддае, хоча успiшно користуеться моею готiвкою. Працiвники банку не зацiкавленi в тому, щоб клieнт почував себе комфортно та в небезпецi. Грошi забрали- та й до побачення. То яка ж повинна бути в цього банка ПУМБ репутацiя???
ПУМБ
Відповідь банку
5 грудня 2022, 10:22
Вітаємо! Ви не надали документи, які підтверджують надходження усієї суми, а лише частини. Детальніше відписали Вам в особисті повідомлення.
Olga7823 2 грудня 2022, 11:37
ПУМБ надає конфіденційну інформацію про своїх клієнтів третім особам. Треті особи телефонують, представляються представниками банку, погрожують, вимагають сплату.
ПУМБ не дотримується законодавства України: зміни до податкового кодексу (закон 2120) регулюють зобов’язання які можна не виконувати у період воєнного стану та місяц після воєнного стану. Також нараховують штрафні санкції, хоча за законодавством в період та місяц після воєнного стану — це робити заборонено.
У зв’язку з цим прошу відібрати ліцензію у банка ПУМБ.
ПУМБ
Відповідь банку
2 грудня 2022, 13:07
Вітаємо! Банк не надає інформацію про власних клієнтів не представникам банку, або на незаконних умовах.
Якщо Ви хочете уточнити інформацію по Вашому кредиту, то детальніше опишіть, що Вас цікавить. Також в особистих повідомленнях вкажіть Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили дані.
Vitok 1 грудня 2022, 23:47
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 23/129
В м.Тернополі у двох ваших відділеннях ваші «спеціалісти» не можуть ознайомити клієнта із умовами валютного депозитного договору за програмою НБУ (при купівлі валюти на міжбанку), як це розуміти, я що купляю кота в мішку??? Де я можу прочитати умови цього депозитного договору?
ПУМБ
Відповідь банку
2 грудня 2022, 13:00
Вітаємо! Всі умови, шаблони договорів та інші документи по банківським продуктам та послугам Ви можете знайти на нашому сайті. Зокрема, умови та документи по депозиту «Валютний» знаходяться за посиланням: https://www.pumb.ua/deposit/foreign_currency
shaulin111 1 грудня 2022, 21:34
Мне 9 ноября по кредиту позвонили с вашего банка и предложили скинуть на карту 3800, а остальное закроет банк. Я скинул. И что-то досих пор не закрыт кредит, а наоборот ещё проценты начислены. В чем причина?
ПУМБ
Відповідь банку
2 грудня 2022, 12:33
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, а також номер кредитного договору. Уточніть також чи Ви отримували гарантійний лист?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій К 1 грудня 2022, 14:40
Відділення за адресою: Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А
Подавав скаргу мала б бути відповідь через 5 днів немає. Відповіді немає і від відділення. В банку знов ігнор. Кошти не повертають.
ПУМБ
Відповідь банку
1 грудня 2022, 16:28
Вітаємо!
Напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та де саме Ви залишали скаргу.
Kira231 1 грудня 2022, 12:21
В конце сентября воспользовалась функцией спрощення боргу, все оплатила карта была закрыта 11октября. Меня уверяли что в течение 14 дней мне на адрес прийдёт лист о закрытии кредитной карты, но прошло уже почти 2 месяца мне ничего не пришло. Неоднократно звонила на горячую линию они ничего не знают и ничем не могут помочь, просто ждите, на вариант отправить мне лист на электронную почту заявили что у нас так не делается только укр. Почта и только на адрес
ПУМБ
Відповідь банку
1 грудня 2022, 16:27
Вітаємо!

Напишіть нам в особисті повідомлення ПІБ, ІПН та номер кредитного договору за яким здійснювали погашення, ми розберемося в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mp610 30 листопада 2022, 18:13
Писал им в личку в этом месяце тут, что жилья нет, работы нет, жилье разворовано в Мариуполе. В интернете достаточно доказательств что многие Мариупольцы пострадали. До этого писал на почту им ещё летом проигнорировали. Сейчас опять пришла смс срочно оплатите долг. Вы чем думаете где брать деньги? Создавайте фонды по сбору средств тем кто от войны пострадал. Отношение как скотине им говоришь что ничего нет никакого имущества и работы нет, а они своими смс и звонками надоедают и далее, оплатите кредит срочно. О каком доверии банку может идти речь если клиента человеком не считают, и банку всё ровно что у него имущества больше нет и работы. Банк не думает где клиенту деньги взять. Главное угрозы срочно оплатите
ПУМБ
Відповідь банку
1 грудня 2022, 16:25
Вітаємо!

Клієнтам які зараз втратили можливість сплачувати за кредитом, ми не нараховуємо штрафів та не підвищує відсотки за непогашену заборгованість. Додатково для таких клієнтів банк готує індивідуальні програми реструктуризації боргу. Радимо слідкувати за комунікаціями та новинами на наших офіційних ресурсах. За можливості просимо вносити щомічясні платежі, щоб не накопичувути заборгованість.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 30 листопада 2022, 14:33
Прошло 3 месяца — ситуация не поменялась — видео верификация так и не работает.

А я даже постарался — отправил диагностическую информацию в банк через приложение (номер обращения 597146).
ПУМБ
Відповідь банку
9 грудня 2022, 18:29
ВІтаємо! Нам дуже прикро, що ми не побачили Ваш відгук вчасно.
Напишіть нам, будь ласка, з якої пошти Ви надсилали інформацію. Ми все звіримо
Проблема вирішена
Nora55555 28 листопада 2022, 12:55
Позвонили с Пумб банка, сказали, что действует програма Прощения долга. При этом нужно внести 13000 тис гривен, и через 14 дней закроют кредит. 04.11.22 года внесла необходимую суму на карту. Прошло уже больше чем 14 дней, все специалисты на горячей линии утверждают, что нужно еще немного подождать, очень много заявок они обрабатываются. Сегодня пришли две СМС в которых две разные сумы для обезательного погашения, так как уже конец месяца. Очередной лохотрон от банка Пумб, для тех кто выживает во время войны и отдает последние деньги банку. Пишу жалобу на банк за недостоверную и мутную информацию которую они проделывают, что бы забрать проценты, которые зачислены не по закону.
Просьба разобраться!
ПУМБ
Відповідь банку
28 листопада 2022, 15:05
Добрий день! Уточніть, будь ласка, Ви отримували гарантійний лист на прощення?
Також хочемо наголосити, що:
1) Програма прощення діє. Клієнти отримують гарантійний лист, вносять необхідну суму, Банк прощає заборгованість, кредит закривається.
2) Усі Ваші відсотки були нараховані законно, згідно Вашого договору.
Vlad0095 25 листопада 2022, 17:03
Банк пумб не закрыл мне карту по программе прощення боргу, сумму для прощення боргу я оплатил согласно тем уведомлением которые мне приходили в додатку пумб все скрины есть, после оплаты мне подтвердили и сотрудники банка также писал им на электронную почту где они подтвердили что сумма внесена ждите 14 дней и карта обнулится, сроки вышли, но карта не обнулилась это мошенничество со стороны сотрудников банка которые не однократно убеждали меня в том что все закроется, скрины подтверждающие есть у меня и оплат тоже. Помогите решить данный вопрос
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 листопада 2022, 9:41
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратися в даній ситуації. Для цього просимо Вас надіслати в особисті повідомлення номер кредитного договору та дату погашення Вами суми, необхідної для прощення.
Andrey9111 23 листопада 2022, 7:44
Нахожусь на службе в армии, позвонила девушка, сказала у вас подозрительные действия на картах, вы привысили лимит, согласно чему то вы должны прийти в банк, заполнить бланк, я раз 10 ей говорил что неимею возможности прийти в банк, могу заполнить онлайн что необходимо, но нет, стояла на своем и твердила что нужно от руки и т. д., в итоге ей мои слова до одного места оказались, она сказала если этого не сделать заблокируют счет, что они в итоге и сделали, помимо этого написали -10000000000 грн. долга на карты и без возможности управлять своими же средствами, это что за скотство??? почему в других банках таких проблем нет, это так пумб относится к своим клиентам…
ПУМБ
Відповідь банку
23 листопада 2022, 11:39
Вітаємо!
Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
chubaka123 22 листопада 2022, 10:16
При открытии счета автоматом прилетела блокировка по исполнительной.
После двух обращений в службу поддержки заблокировали еще и кредитку до кучи.
Оператор говорил что если блокировка не будет снята после третьего обращения нужно обратиться по почте.

ответ удивил, но был ожидаем.

Банк против принятого Кабинетом Министров Украины распоряжения от 02 марта 2022 г. № 198-р «Об обеспечении осуществления расчетов населения в условиях военного положения» отказывается снимать блокировку счетов.
ПУМБ
Відповідь банку
22 листопада 2022, 11:03
Вітаємо! Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝