Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1705 1 травня 2022, 9:00
Недобросовістний банк. Знімає та нараховує якісь не зрозумілі кошти. Мною було сплачено кредит більше чем нараховано. А у меня ще і пішло з мінусом заборгованість за який минулий період хоть в минулому місяці було сплачено, але у зв’язку з війною кошти були внесені не вчасно, хоть вони і кажуть що штрафи та пеня не нараховував, але вони їх нараховував у двократному розмірі. Кожного ранку у мене борг зростає не розумію чого. Я дуже жалкую що я стала клієнтом цього банка. Це вже не вперше в цього банку шахрайскі дії але коли до них зверталася вони таку єрісь не суть і кажуть що у них все правильно нараховується і автоматично. А коли спілкуєшся с працівниками цього банку ПУМБ хами та некомпетентні працівники. Після погашення свого кредиту Я ніколи більше не хочу мати справи з цим банком.
ПУМБ
Відповідь банку
1 травня 2022, 11:16
Вітаємо!

Будь ласка напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону, ми перевіримо дані та надамо відповіть щодо стану Вашого договору.

Дякуємо.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 травня 2022, 10:14
Відгук не зарахований (на 03.05.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
eldnur 29 квітня 2022, 17:37
Банк заблокировал мои счета 24.02 со ссылкой на Постановление НБУ 18 от 24.02.22 на основании моего резидентства в РБ как гражданина РБ на момент открытия счетов. Сейчас я проживаю в Польше и являюсь резидентом Польши, 29.04.22 мной были предоставлены подтверждения проживания (прописка) и мой налоговый идентификатор в Польше. Не смотря на это банк отказывает в разблокировке, требуя личного посещения отделения банка и предоставления ПАСПОРТА ГРАЖДАНИНА Польши. Специалисты банка не компентенты и не различают ГРАЖДАНСТВО и РЕЗИДЕНТСТВО, не понимают значения содержания постановления НБУ.
ПУМБ
Відповідь банку
30 квітня 2022, 12:00
Вітаємо!

Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.

Дякуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IrinaKhomich 28 квітня 2022, 14:37
Добрый день! Прошу помощи, не приходит выплата Е поддержка 6500 гривен. В приложении Дия была подана заявка 30.03.2022 года. Сегодня 28.04.2022 — указано в ДИИ заявление отправлено успешно — на протяжении 10 дней Вы получите 6500 гривен.
Кто может подсказать когда зайдут эти деньги?
ПУМБ
Відповідь банку
28 квітня 2022, 15:05
Вітаємо!

На разі кошти єПідтримка від держави ще не надходили.
Як тільки кошти будуть перераховані, вони відразу відобразяться на картці.
Ігор Леськів 27 квітня 2022, 17:07
Декілька років підряд приймав участь у програмі «Бонус до депозиту». Вдячний команді Мінфіну за чіткі й зрозумілі правила участі та гарантоване отримання винагороди за розміщення депозитів.
З 2015 року я клієнт АТ ПУМБ (далі — банк). Мені імпонують продукти банку та умови розміщення коштів. Особливо ціную депозит «Вільний» за можливість розміщення тимчасово вільних коштів та зняття їх в будь-який час без втрати відсотків. За моїми рекомендаціями рідні та частина знайомих також стали клієнтами банку.
В березні 2022 р. я дізнався про випуск Мінфіном військових облігацій. Вважаючи, що зараз грошові кошти потрібні насамперед державі, — вирішив придбати військові облігації за кошти з депозитного рахунку в А-Банку, строк дії якого закінчувався в середині місяця.
З таким наміром звернувся у відділення ПУМБ, однак там повідомили, що облігації можуть придбати лише юрособи. Мною було подано заявку до Мінфіну та відповідні документи до ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КАПІТАЛ УКРАЇНА» (далі — компанія ICU) для укладення договору на придбання зазначених облігацій.
До відкриття рахунку в компанії ICU я почав щоденно знімати кошти в А-Банку в межах обмеження НБУ на зняття готівки і вносити їх на депозит «Вільний» у ПУМБ.
Однак в якийсь день, без жодних попереджень та пояснень, мої дебетовий, кредитний та пенсійний рахунки в ПУМБ виявилися заблокованими.
В кол-центрі банку порекомендували звернутися до місцевого відділення. У відділення банку повідомили про проведення моніторингу, взяли копію депозитного договору і порадили чекати. Через десять днів марного чекання мною було подано письмовий запит про дату та причини блокування моїх рахунків, однак ПУМБ інформації не надав. Не було надано інформації і на запит про дату закінчення моніторингу.
Разом з документами про джерела походження коштів та мети їх внесення мною було подано заяву до банку про розблокування всіх рахунків, на що відповіді не отримано.
04.04.2022 в компанії ICU на моє ім'я відкрито рахунок в цінних паперах, однак дотепер я не можу придбати військові облігації внаслідок блокування банком всіх моїх рахунків.
Минув місяць проведення банком «моніторингу», протягом якого банк обмежував і надалі продовжує обмежувати моє право щодо розпоряджання своєю пенсією, не говорячи вже про грошові кошти для придбання військових облігацій.
Мною подано скаргу до НБУ, заяву до іншого банку про виплату пенсії, припинено надання рекомендацій своїм знайомим шодо співпраці з банком, у відділі поліції мені порекомендували звернутись до суду з цивільно-правовим позовом.
Ніколи не думав, що вислів «Добрими намірами вимощена дорога до пекла» знайде своє підтвердження і у моєму житті.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 квітня 2022, 11:07
Вітаємо! Нам дуже шкода, що у Вас лишилися такі негативні враження. Але ми обов’язково в усьому розберемося!
З 17.03.2022 набрати чинності Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану» згідно з яким діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) до 400 000 грн.
Якщо сума поповнення дорівнює або перевищує ліміт 400 000 грн, необхідно надати документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Крім того, у разі виникнення підозри, що внесені клієнтом готівкові кошти є активами, пов'язаними з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансування, без попереднього повідомлення рахунки клієнта блокуються з подальшим повідомленням Служби Безпеки України.
З рахунків знімається блокування не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від СБУ інформації про те, що підозра банку не підтвердилася.

Для пришвидшення розгляду Вашого звернення, просимо надати інформацію, що ми запросили у Вас в приватних повідомленнях.

Також звертаємо увагу, що у період воєнного стану знімається ліміт у випадку переказу коштів на спеціальні рахунки, відкриті Національним Банком України для підтримки Збройних Сил України та/або гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від дій держави агресора російської федерації, а також для придбання облігацій внутрішньої державної позики «Військові облігації». Тобто Ви можете придбати облігації без комісій в нашому банку в будь-який зручний час.
Проблема вирішена
ДарьЯ Славянская 27 квітня 2022, 11:58
Я получилю зарплату на карту пумб, у меня есть дополнительные заработки, ставки, я выигрываю много и вкладываю много. Заблокировали все счета, обратилась в отделение, все рассказала, оформила даже страховку от мошенничества. Арест так и не снят. Как быть в данной ситуации
ПУМБ
Відповідь банку
27 квітня 2022, 15:52
Вітаємо, Дар'я!

Ваш рахунок був заблокований в зв'язку з ти, що сума надходжень перевищує 400 тисяч гривень.Для розблокування рахунків необхідно звернутися до відділення банку та надати документи які підтверджую Ваші доходи і пояснити, що це були за надходження.
xxxmmm 26 квітня 2022, 23:55
пополнял свой счет со своего Приватбанка, где держу личные накопления.
люди! это было моей самой большой ошибкой! думал, что сэкономлю на тарифах, что выгодно снимать с ПУМБ… что переводить с ПУМБ можно бесплатно… однако что дешево — не есть качественно…

ПУМБ закрыл мне доступ к моим деньгам. и прочитав этот форум, я понял, что оказывается нельзя переводить со своего Приватбанка на него деньги! 2 дня они мне говорят что-то непонятное… разморозить счет — не могут… и даже не говорят, что же им не так!

все же было нормально, но только пока ПУМБ под шумок войны не решил сделать такое…

я не хотел писать этот отзыв! но 2 дня полного бездействия!!! отвечает робот, сбрасывает звонок и говорит, что я тут не могу обслуживаться! в отделении ничего вразумительного не сказали… как мне достучаться, как получить свои деньги???
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ольга Гусак 26 квітня 2022, 15:39
Працівник банку, під час розмови просто кинув трубку, і надалі її просто не підіймає, це такий корпоративный стиль? Чи така культура окремого керівника відділення?
ПУМБ
Відповідь банку
26 квітня 2022, 18:54
Вітаємо!

Напишіть будь ласка нам в оосбисті повідомлення з якого номеру Ви телефонували та на який.

Дякуємо
Korolevishna 25 квітня 2022, 19:54
Отделение Банка ПУМБ в городе Одесса по адресу: ул. Академика Вильямса, 73/1
22.04.22. посещала этот банк.
Впечатление конечно двоякое. С одной стороны я получила деньги без проблем, за чем собственно приходила. С другой, получила кучу негатива от грубого поведения менеджера. Пока я была в очереди, мужчина попросил у менеджера номер телефона отделения, чтобы даром не ездить. Она выпучила глаза и достаточно грубо ему говорила: Зачем? С какой стати? Ждите если надо. Вы знаете, если мне нужно было бы решить вопрос у менеджера то я бы постаралась решить его в другой день. Или в другом отделении. Мне кажется помимо решения самого вопроса в банке важно, чтобы к людям было вежливое отношение. И не понятно для чего спрашивать человека которому нужно в кассу: А что вам надо? Ответ-деньги. Вопрос -сколько? Почему нужно отчитываться при посторонних? Разве это безопасно для человека которому потом еще домой идти с этими деньгам. В очереди ведь много посторонних людей в конце, концов.
ПУМБ
Відповідь банку
26 квітня 2022, 12:53
Вітаємо!

Підкажіть о котрій годині відбулася дана ситуація, ми перевіримо корректність надання консультвції нашими співробітниками.
Проблема вирішена
Таісія Бахметьєва 25 квітня 2022, 13:07
Добрый день. Я жительница Мариуполя. В январе 2022 закончился срок действия карты для получения пенсии. Получить новую не успела, по состоянию здоровья, перенесла в январе микроинсульт. Убегали из города под авиабомбы и ракеты, без вещей и документов. Сын выносил на руках, после болезни еле хожу. Дальше бежать нет сил и здоровья. На все обращения в банк с 9 апреля получала формальные ответы без учёта моего здоровья, возраста, что идёт война. Все ответы по заученным скриптам. Последний ответ по заученному: На жаль, в нас відсутня така можливість технічно відкрити для вас дистанційно особистий кабінет, зможете звернутись до відділення коли буде можливість. Приносимо вибачення за незручності. Это не неудобства. Вы серьезно: Обращайтесь, коли буде можливість? Это я должна голодать и без лекарств умирать, пока не победим? Какие вам нужны технические возможности, чтобы провести мою проверку личности онлайн как в других банках? Вам камеру купить или интернет подключить? Меня не слышат и не читают. Предлагают лично с документами явится в отделение. Документы каждый год копировались в ПУМБ. Это значит мне в 81 год сейчас нужно проехать через зону боевых действий. Мне в туалет нужно будет сходить больше раз, чем число блок-постов 19 штук. Этот банк решил меня опять отправить под ракеты, авиабомбы и миномёты, чтобы меня точно уже убить. Захватчики разбомбили Мариуполь, выгнали из города, лишили людей домов, квартир, а якобы первый Украинский банк лишил последнего-пенсии. Выживем-уйду на обслуживание в банк, который не бросает своих клиентов в войну.
ПУМБ
Відповідь банку
25 квітня 2022, 19:16
Вітаємо!

Таїсія, написали Вам в особисті повідомлення.
Lolik1837 24 квітня 2022, 17:08
Дорогой банк ПУМБ. Я уже многократно указывал вам на то, что у вас полнейший бардак в шаблонах по оплате ЖКХ. Заполнишь шаблоны по всем параметрам (отопление, вода, эл-во, обслуживание дома и т. д.), а потом на следующий месяц пропадает, например, шаблон по отоплению, приходиться опять его оформлять. Через месяц шаблон по отоплению «уцелеет», но пропадет шаблон по электроэнергии. И ТАК КАЖДЫЙ МЕСЯЦ. Я задолбался каждый месяц связываться с вашей службой поддержки и присылать ей данные счетов, их фото и тому подобное. Мне обещают разобраться, но все без толку. КАЖДЫЙ МЕСЯЦ КАКОЙ ЛИБО ШАБЛОН ВЫПАДАЕТ, Я УЖЕ БОЛЬШЕ ГОДА С ВАМИ БОРЮСЬ. А воз и ныне там!!! Вы НИЧЕГО не делаете, что бы исправить проблему!!! И еще вопрос — вы перестали давать 5% кешбека за оплату услуг ЖКХ через ваш банк. Сейчас я нашел другой банк где дают кешбек за оплату услуг ЖКХ, конечно не 5 % как раньше у вас, меньше, но тем не менее. У вас то сейчас ВООБЩЕ нет кешбэка при оплате услуг ЖКХ!!! Может подумаете о том, что бы вернуть кешбэк при оплате услуг ЖКХ через ваш банк?
ПУМБ
Відповідь банку
24 квітня 2022, 18:11
Вітаємо!

Всі ключові служби нашого банку працюють в посиленому режимі задля забезпечення безперервної роботи та безпечного зберігання цінностей клієнтів. Ми робимо все можливе, щоб тримати ситуацію під контролем.

Ми відновили роботу кешбеку. Категорії міняються щомісяця, їх можна обрати в мобільному додатку ПУМБ Online.

Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваш ІПН, ПІБ, фінансовий номер телефону і електронну пошту з якої були Ваші звернення в технічну підтримку банку, ми перевіримо інформацію.
se64plus 22 квітня 2022, 12:42
Зареєструвався в в онлайн режимі ПУМБ онлайн через Дію.
Створив валютну карту. Перекинув пробно 1 USD в PayPayl рахунка. Карту банк заблокував. Оператор каже «були підозрілі операції, це вирішити можна ЛИШЕ звернувшись до відділення банку». Відділення банку немає в моєму місті.
Нема слів.
ПУМБ
Відповідь банку
22 квітня 2022, 14:39
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Ми перевіримо інформацію.

Дякуємо.
Владислав Феськов 22 квітня 2022, 9:39
Добрый день, позавчера мне нужно было получить любую банковскую карту любого банка, выбор пал на пумб банк так как написано что это первый банк Украины!
Я с города Рубежного в луганской области из-за военных действий вынужден был выехать из своего города без копейки денег, родственники все помогли отправили достаточно оперативно мне хорошую сумму денег на Пумб, сумма в районе 42 тысяч гривен. Ну какого было моё удивление что я не могу ничего сделать со своими деньгами! Мой близкий друг выехал тоже и я хотел скинуть ему денег, на что банк отвечал лимитом! В течение всего дня я долго общался с операторами которые не могли мне нормально объяснить причину, по итогу вечером вообще заблокировали карту.
Я наверное понимаю из-за чего это из-за того что я выехал не в ту сторону… Но только я Гражданин Украина! Я не виноват что из-за войны мне пришлось уехать! Кто вы такие чтобы блокировать личные средства ещё и в военная время! Вы просто оставили мою семью в данной ситуации без денег! Когда я смогу вернуться к себе домой я обязательно напишу заявление куда только можно, я обойти все инстанции!
ПУМБ
Відповідь банку
22 квітня 2022, 11:51
Вітаємо!

Владиславе, картка була заблокована у зв'язку з підозрою в шахрайстві. Підкажіть, в якій саме країні ви перебуваєте?
Проблема вирішена
Ольга Гусак 21 квітня 2022, 18:13
Знімала гроші з гривневоі карточки за кордоном, ще 04.04 числа банк списав набагато більшу суму ніж декларував, вже який день типу розбираються, нічого пояснити не можуть, чого списали таку суму, выяснять)), а гроші не повертають. Скільки ще їм потрібно часу рік, два, тільки їм і відомо, хоча це була одна операція! Більше клієнтом цього банку бути не хочу і вам не раджу, якщо не хочете мати аналогічні проблеми! Прийдеться писати скаргу в НБУ на цих мародерів (((
ПУМБ
Відповідь банку
22 квітня 2022, 9:55
Вітаємо!
Ольга, будь ласка надішліть нам в особисті повідомлення ваш ІПН та фінансовий номер. Ми перевіримо інформацію.

Дякуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Igor1999992 20 квітня 2022, 16:25
Создал заявку на получение е підтримки 26 марта и до сих пор денег нет. Хотя в дії написано, что в течении 10 дней средства поступят на карту.16 апреля в дії появилась приписка, что средства перечислены, но на карте их нет.
ПУМБ
Відповідь банку
20 квітня 2022, 17:08
Вітаємо!

На вихідних стався технічний збій зі сторони ДІЯ. Наразі від держави кошти ще не надходили. ДІЯ займається усуненням цієї помилки. Як тільки кошти будуть перераховані, вони відобразяться на картці.
platon4ik26 19 квітня 2022, 11:37
Хотів переказати кошти з ПУМБа на інший банк у додатку — відмовило через встановлений ліміт, оператор порадив зробити це через браузер, користуючись сервісом «з картки на картку». При підтвердженні переказу випадково ввів неправильний код, що прийшов на телефон, як наслідок у додатку висить, що кошти ЗАБЛОКОВАНО вже другий день. Телефоную до банку — кажуть ОПЕРАЦІЯ УСПІШНА, але воно в обробці, скасувати не можна. Ну як так? Подарив вам 10 тисяч, а жити за що? Інший оператор сказав до ранку гроші повернуться, телефоную вранці — кажуть до обіду. Так ось, вже обід і мені сказали чекайте три дні. Що мені робити якщо протягом трьох днів гроші не повернуть???
ПУМБ
Відповідь банку
19 квітня 2022, 18:44
Вітаємо, Платон!

Операція пройшла успішно. Міжбанківські перекази можуть відбуватися протягом 3-5 робочих днів.Переказ був виконаний вже в післяопераційний час, через що можуть виникати затримки. Рекомендуємо очікувати, кошти надійдуть одержувачу.

Дякуємо.
Проблема вирішена
VladK1997 18 квітня 2022, 19:13
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожаньский, 74
Сегодня пошёл в отделение банка, что бы оформить карту.
Решил положить накопленные деньги на счёт в банк и пополнить свой электронный кошелёк.
По каким-то причинам начались отказы, после чего я набрал на горячую линию, там где меня твёрдо уверили, что стояли лимиты по моей карте и что бы я продолжал попытки пополнения.
Я подумал, на горячей линии же лучше знают.
В итоге последующие мои операции были точно так же заблокированы, после чего я снова звонил на горячую линию, где меня опять же уверили, что все нормально, пробуйте дальше!
Я решил, что не буду уже дальше пытаться и просто переведу деньги на другую свою банковскую карту, после чего мне заблокировали личный кабинет.
Сказали ехать в банк, писать заявление. Откуда появились деньги? Что делал?
Я все объяснил и написал.
Но какая в этом справедливость и профессиональность? Если сами же люди, которые работают в банке советовали мне продолжать, по чей причине заблокировали карту? Когда будут возвращены деньги?
Банк считает, что мои действия показались подозрительными ?! Подозрительные действия у банка и его сотрудников, которые дают данные советы!
ПУМБ
Відповідь банку
19 квітня 2022, 17:28
Вітаємо, Владлен!

Рахунки були заблоковані через спобу покупки на криптобіржі та відсутнісь вказаного джерела походження доходу. Рекомендуємо Вам звернутися до відділення банку написати заяви щодо закриття рахунку, після чого з’явиться можливість перерахувати кошти на рахунок у іншому банку.
Також проведемо перевірку коректності консультації на гарячій лінії, напишіть будь ласка в особисті повідомлення з якого телефону та коли Ви телефонували.

Дякуємо
vaskand 18 квітня 2022, 18:54
Друзі, будьте обережні з банком ПУМБ.
Не дають погасити кредит вчасно, щоб доплюсувати вам обов’язковий платіж!!!
5.03.2022 р. Вніс потрібну суму на карту.
Так як оплатити картою по кредиті (розстрочці) не можна. 2639 грн цю суму потрібно було перевести на дебетний рахунок. І якраз з картини потрібну суму не зараховувало, вибивало помилку. Я кидав 2700 і 2650 і 2680 ці суми вини не приймали, помилка…
На наступний день вони доплюсували мені обов’язковий платіж 700грн. І наступного дня вони вже пропустили суму 2600 але її вже було не достатньо для оплати, так як вони + 700 грн.!!!
Оператор сказала, що я мав право оплатити кредит включно з цим днем 5.03.22 роком.
Але 5.03.22 платіж вони вже не приймали!!!
Будьте обережні і вибирайте добросовісні банки!!! А не шахраїв!!!
ПУМБ
Відповідь банку
18 квітня 2022, 19:05
Вітаємо!

Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ та Ваш фінансовий номер щоб ми могли перевірити інформацію.

Дякуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
олег хизь 17 квітня 2022, 20:25
Заявку подав ще 26.03. Заявка була успішною, з 16.04 пише, що «кошти зараховано». Але ж їх немає!!! Скільки ще чекати? В чому ж справа???
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 квітня 2022, 21:10
Вітаємо!
Кошти по єПідтримці від держави ще не надходили.
Повідомлення були відіслані помилково, через технічний збій. Дія займається усуненням цієї помилки.
Як тільки кошти будуть перераховані, вони відобразяться на картці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Ляшко 17 квітня 2022, 12:31
Почему пишет в дии кошти зараховані а на карточке нет?
ПУМБ
Відповідь банку
17 квітня 2022, 12:56
Вітаємо!

Відбувся технічний збій, тому були надісланні повідомлення. Дія займається усуненням цієї помилки. Від держави кошти ще не надходили. Як тільки кошти будуть перераховані, вони відобразяться на картці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleg311973 16 квітня 2022, 10:47
Дія піше що кошти зараховані а на карті грошей нема
ПУМБ
Відповідь банку
16 квітня 2022, 11:50
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН. Ми перевіримо інформацію.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝