×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Скарга
Будь ласка напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону, ми перевіримо дані та надамо відповіть щодо стану Вашого договору.
Дякуємо.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (3)
Некомпетентный персонал
Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.
Дякуємо.
Написати коментар
Не приходит выплата Е поддержка 6500 гривен
Кто может подсказать когда зайдут эти деньги?
На разі кошти єПідтримка від держави ще не надходили.
Як тільки кошти будуть перераховані, вони відразу відобразяться на картці.
Коментарі (1)
Добрі наміри або дорога до пекла
З 2015 року я клієнт АТ ПУМБ (далі — банк). Мені імпонують продукти банку та умови розміщення коштів. Особливо ціную депозит «Вільний» за можливість розміщення тимчасово вільних коштів та зняття їх в будь-який час без втрати відсотків. За моїми рекомендаціями рідні та частина знайомих також стали клієнтами банку.
В березні 2022 р. я дізнався про випуск Мінфіном військових облігацій. Вважаючи, що зараз грошові кошти потрібні насамперед державі, — вирішив придбати військові облігації за кошти з депозитного рахунку в А-Банку, строк дії якого закінчувався в середині місяця.
З таким наміром звернувся у відділення ПУМБ, однак там повідомили, що облігації можуть придбати лише юрособи. Мною було подано заявку до Мінфіну та відповідні документи до ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КАПІТАЛ УКРАЇНА» (далі — компанія ICU) для укладення договору на придбання зазначених облігацій.
До відкриття рахунку в компанії ICU я почав щоденно знімати кошти в А-Банку в межах обмеження НБУ на зняття готівки і вносити їх на депозит «Вільний» у ПУМБ.
Однак в якийсь день, без жодних попереджень та пояснень, мої дебетовий, кредитний та пенсійний рахунки в ПУМБ виявилися заблокованими.
В кол-центрі банку порекомендували звернутися до місцевого відділення. У відділення банку повідомили про проведення моніторингу, взяли копію депозитного договору і порадили чекати. Через десять днів марного чекання мною було подано письмовий запит про дату та причини блокування моїх рахунків, однак ПУМБ інформації не надав. Не було надано інформації і на запит про дату закінчення моніторингу.
Разом з документами про джерела походження коштів та мети їх внесення мною було подано заяву до банку про розблокування всіх рахунків, на що відповіді не отримано.
04.04.2022 в компанії ICU на моє ім'я відкрито рахунок в цінних паперах, однак дотепер я не можу придбати військові облігації внаслідок блокування банком всіх моїх рахунків.
Минув місяць проведення банком «моніторингу», протягом якого банк обмежував і надалі продовжує обмежувати моє право щодо розпоряджання своєю пенсією, не говорячи вже про грошові кошти для придбання військових облігацій.
Мною подано скаргу до НБУ, заяву до іншого банку про виплату пенсії, припинено надання рекомендацій своїм знайомим шодо співпраці з банком, у відділі поліції мені порекомендували звернутись до суду з цивільно-правовим позовом.
Ніколи не думав, що вислів «Добрими намірами вимощена дорога до пекла» знайде своє підтвердження і у моєму житті.
З 17.03.2022 набрати чинності Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану» згідно з яким діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) до 400 000 грн.
Якщо сума поповнення дорівнює або перевищує ліміт 400 000 грн, необхідно надати документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Крім того, у разі виникнення підозри, що внесені клієнтом готівкові кошти є активами, пов'язаними з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансування, без попереднього повідомлення рахунки клієнта блокуються з подальшим повідомленням Служби Безпеки України.
З рахунків знімається блокування не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від СБУ інформації про те, що підозра банку не підтвердилася.
Для пришвидшення розгляду Вашого звернення, просимо надати інформацію, що ми запросили у Вас в приватних повідомленнях.
Також звертаємо увагу, що у період воєнного стану знімається ліміт у випадку переказу коштів на спеціальні рахунки, відкриті Національним Банком України для підтримки Збройних Сил України та/або гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від дій держави агресора російської федерації, а також для придбання облігацій внутрішньої державної позики «Військові облігації». Тобто Ви можете придбати облігації без комісій в нашому банку в будь-який зручний час.
Написати коментар
Заблокировали все счета
Ваш рахунок був заблокований в зв'язку з ти, що сума надходжень перевищує 400 тисяч гривень.Для розблокування рахунків необхідно звернутися до відділення банку та надати документи які підтверджую Ваші доходи і пояснити, що це були за надходження.
Коментарі (7)
все было хорошо, пока не заморозили счет.
люди! это было моей самой большой ошибкой! думал, что сэкономлю на тарифах, что выгодно снимать с ПУМБ… что переводить с ПУМБ можно бесплатно… однако что дешево — не есть качественно…
ПУМБ закрыл мне доступ к моим деньгам. и прочитав этот форум, я понял, что оказывается нельзя переводить со своего Приватбанка на него деньги! 2 дня они мне говорят что-то непонятное… разморозить счет — не могут… и даже не говорят, что же им не так!
все же было нормально, но только пока ПУМБ под шумок войны не решил сделать такое…
я не хотел писать этот отзыв! но 2 дня полного бездействия!!! отвечает робот, сбрасывает звонок и говорит, что я тут не могу обслуживаться! в отделении ничего вразумительного не сказали… как мне достучаться, как получить свои деньги???
Коментарі (17)
Банк, з хамським ставленням до клієнта!
Напишіть будь ласка нам в оосбисті повідомлення з якого номеру Ви телефонували та на який.
Дякуємо
Написати коментар
Грубое отношение к клиентам.
22.04.22. посещала этот банк.
Впечатление конечно двоякое. С одной стороны я получила деньги без проблем, за чем собственно приходила. С другой, получила кучу негатива от грубого поведения менеджера. Пока я была в очереди, мужчина попросил у менеджера номер телефона отделения, чтобы даром не ездить. Она выпучила глаза и достаточно грубо ему говорила: Зачем? С какой стати? Ждите если надо. Вы знаете, если мне нужно было бы решить вопрос у менеджера то я бы постаралась решить его в другой день. Или в другом отделении. Мне кажется помимо решения самого вопроса в банке важно, чтобы к людям было вежливое отношение. И не понятно для чего спрашивать человека которому нужно в кассу: А что вам надо? Ответ-деньги. Вопрос -сколько? Почему нужно отчитываться при посторонних? Разве это безопасно для человека которому потом еще домой идти с этими деньгам. В очереди ведь много посторонних людей в конце, концов.
Підкажіть о котрій годині відбулася дана ситуація, ми перевіримо корректність надання консультвції нашими співробітниками.
Написати коментар
Банк без технических возможностей
Таїсія, написали Вам в особисті повідомлення.
Коментарі (6)
Не пора ли навести порядок в шаблонах по оплате в ЖКХ?
Всі ключові служби нашого банку працюють в посиленому режимі задля забезпечення безперервної роботи та безпечного зберігання цінностей клієнтів. Ми робимо все можливе, щоб тримати ситуацію під контролем.
Ми відновили роботу кешбеку. Категорії міняються щомісяця, їх можна обрати в мобільному додатку ПУМБ Online.
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваш ІПН, ПІБ, фінансовий номер телефону і електронну пошту з якої були Ваші звернення в технічну підтримку банку, ми перевіримо інформацію.
Коментарі (4)
Банк-клоун
Створив валютну карту. Перекинув пробно 1 USD в PayPayl рахунка. Карту банк заблокував. Оператор каже «були підозрілі операції, це вирішити можна ЛИШЕ звернувшись до відділення банку». Відділення банку немає в моєму місті.
Нема слів.
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
Дякуємо.
Написати коментар
Банк заблокировал карту и не называет причину
Я с города Рубежного в луганской области из-за военных действий вынужден был выехать из своего города без копейки денег, родственники все помогли отправили достаточно оперативно мне хорошую сумму денег на Пумб, сумма в районе 42 тысяч гривен. Ну какого было моё удивление что я не могу ничего сделать со своими деньгами! Мой близкий друг выехал тоже и я хотел скинуть ему денег, на что банк отвечал лимитом! В течение всего дня я долго общался с операторами которые не могли мне нормально объяснить причину, по итогу вечером вообще заблокировали карту.
Я наверное понимаю из-за чего это из-за того что я выехал не в ту сторону… Но только я Гражданин Украина! Я не виноват что из-за войны мне пришлось уехать! Кто вы такие чтобы блокировать личные средства ещё и в военная время! Вы просто оставили мою семью в данной ситуации без денег! Когда я смогу вернуться к себе домой я обязательно напишу заявление куда только можно, я обойти все инстанции!
Владиславе, картка була заблокована у зв'язку з підозрою в шахрайстві. Підкажіть, в якій саме країні ви перебуваєте?
Коментарі (11)
Не звязуйтись з цим банком!!!
Ольга, будь ласка надішліть нам в особисті повідомлення ваш ІПН та фінансовий номер. Ми перевіримо інформацію.
Дякуємо.
Коментарі (17)
Деньги не приходят е підтримка
На вихідних стався технічний збій зі сторони ДІЯ. Наразі від держави кошти ще не надходили. ДІЯ займається усуненням цієї помилки. Як тільки кошти будуть перераховані, вони відобразяться на картці.
Коментарі (2)
ЗАБЛОКОВАНО кошти
Операція пройшла успішно. Міжбанківські перекази можуть відбуватися протягом 3-5 робочих днів.Переказ був виконаний вже в післяопераційний час, через що можуть виникати затримки. Рекомендуємо очікувати, кошти надійдуть одержувачу.
Дякуємо.
Коментарі (1)
Заблокировали карту с деньгами
Решил положить накопленные деньги на счёт в банк и пополнить свой электронный кошелёк.
По каким-то причинам начались отказы, после чего я набрал на горячую линию, там где меня твёрдо уверили, что стояли лимиты по моей карте и что бы я продолжал попытки пополнения.
Я подумал, на горячей линии же лучше знают.
В итоге последующие мои операции были точно так же заблокированы, после чего я снова звонил на горячую линию, где меня опять же уверили, что все нормально, пробуйте дальше!
Я решил, что не буду уже дальше пытаться и просто переведу деньги на другую свою банковскую карту, после чего мне заблокировали личный кабинет.
Сказали ехать в банк, писать заявление. Откуда появились деньги? Что делал?
Я все объяснил и написал.
Но какая в этом справедливость и профессиональность? Если сами же люди, которые работают в банке советовали мне продолжать, по чей причине заблокировали карту? Когда будут возвращены деньги?
Банк считает, что мои действия показались подозрительными ?! Подозрительные действия у банка и его сотрудников, которые дают данные советы!
Рахунки були заблоковані через спобу покупки на криптобіржі та відсутнісь вказаного джерела походження доходу. Рекомендуємо Вам звернутися до відділення банку написати заяви щодо закриття рахунку, після чого з’явиться можливість перерахувати кошти на рахунок у іншому банку.
Також проведемо перевірку коректності консультації на гарячій лінії, напишіть будь ласка в особисті повідомлення з якого телефону та коли Ви телефонували.
Дякуємо
Коментарі (4)
За помилки банку приходиться платити клієнтам
Не дають погасити кредит вчасно, щоб доплюсувати вам обов’язковий платіж!!!
5.03.2022 р. Вніс потрібну суму на карту.
Так як оплатити картою по кредиті (розстрочці) не можна. 2639 грн цю суму потрібно було перевести на дебетний рахунок. І якраз з картини потрібну суму не зараховувало, вибивало помилку. Я кидав 2700 і 2650 і 2680 ці суми вини не приймали, помилка…
На наступний день вони доплюсували мені обов’язковий платіж 700грн. І наступного дня вони вже пропустили суму 2600 але її вже було не достатньо для оплати, так як вони + 700 грн.!!!
Оператор сказала, що я мав право оплатити кредит включно з цим днем 5.03.22 роком.
Але 5.03.22 платіж вони вже не приймали!!!
Будьте обережні і вибирайте добросовісні банки!!! А не шахраїв!!!
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ та Ваш фінансовий номер щоб ми могли перевірити інформацію.
Дякуємо.
Написати коментар
Допомога 6500грн
Кошти по єПідтримці від держави ще не надходили.
Повідомлення були відіслані помилково, через технічний збій. Дія займається усуненням цієї помилки.
Як тільки кошти будуть перераховані, вони відобразяться на картці.
Коментарі (3)
Дия
Відбувся технічний збій, тому були надісланні повідомлення. Дія займається усуненням цієї помилки. Від держави кошти ще не надходили. Як тільки кошти будуть перераховані, вони відобразяться на картці.
Написати коментар
Є підтримка 6500
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН. Ми перевіримо інформацію.
Коментарі (1)