Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Костянтин Р 2 серпня 2022, 17:19
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38
Вирішив обміняти валюту за звернувся до відділення цього банку у Вінниці (по вул Миколи Оводова 38).
У черзі було достатньо багато людей, десь на 30−40 хв очікування. Але я простояв в черзі цілих 2(!!!) години! Серед наявних двох кас працювала лише одна (при тому, що функціональна можливість працювати обом касам була, так як вони почергово то закривались, то відкривались). Обслуговування дуже повільне, касир нікуди не поспішає. Жіночка, яка робла пропалту за реквізитами, витратила на зе практично 20 хвилин, хоча нічого особливого та складного в цій операції немає.
У відділенні було багато молодиків, які робили якісь махінації з купівлею-продажем валюти: закупали валюту, потім знову займали чергу і так по кругу. Тут, звісно, до банку претензій 0, але мене вбив той факт, що касир погоджувалась продавати валюту лише за умови купівлі колекційних монет! Поки я стояв в черзі, то цих монет продали цим молодикам, напевно, штук 40!
Наступний незрозумілий момент — навіщо питати та підтверджувати мій номер телефону при такій операції, як звичайний обмін валют? Збираєте базу потенційних клієнтів та будете мене спамити? Вперше зтикаюсь з подібним, жоден банк ще не вимагав в мене номера телефону.

Моє резюме: обслуговування — повний 0, не дивлячись на концепцію «сучасного» банку. Бажання повертатись немає, а клієнтом даного банку я точно не стану ніколи.
ПУМБ
Відповідь банку
3 серпня 2022, 10:34
Вітаємо!
Уточніть будь ласка дату та приблизний час відвідування відділення. Ми хочемо розібратися в ситуації.
Загалом роботою банку була задоволення, поки з моєї карти не списали 210грн., пояснюючи це тим, що раніше помилково зарахували два рази цю суму.Хоча такого зарахування не було.Дуже неприємна ситуація, просимо повернути гроші на карту! Не було ніяких помилкових зарахувань, не обманюйте людей!
ПУМБ
Відповідь банку
2 серпня 2022, 16:06
Вітаємо!
Уточніть будь ласка коли відбулося спивання?
Katerina0512 1 серпня 2022, 21:22
Мои карты были заблокированы без предупреждения. Я являюсь клиентом банка большой промежуток времени и всегда соблюдала все правила и обязательства. На протяжении четырёх недель я предоставляю дополнительную информацию о транзакциях на моих счетах, но так и не добилась никаких результатов. Все ответы на письма я предоставляю своевременно, также являюсь частным предпринимателем, что подтверждает высланная мною декларация. В процессе общения со службой поддержки создаётся впечатление абсолютного нежелания решения возникшей проблемы, сотрудники банка дают вялые ответы раз в неделю, не проявляют никакой инициативы и это всё происходит в такое ужасное время, банк не заинтересован в поддержке меня как гражданина Украины и плательщика налогов. Мне необходимо иметь доступ к моим денежным средствам для того чтобы жить.
Прошу Вас любыми способами решить возникшую проблему, посодействовать и ускорить разблокировку моих личных карт!
ПУМБ
Відповідь банку
2 серпня 2022, 13:00
Вітаємо, Катерина Валеріївна!

Сьогодні нададуть звортній зв'язок за Вашим запитом.
allabrill77 29 липня 2022, 17:15
Сьогодні була у відділенні вашого банку, питала чи можливо зробити реструкторизацію по мої кредитні карті безготівкові, дали номер гарячої лінії, туди дзвонила, мені сказали, що це неможливо, а для кого у вас це можливо? Я запитала, що для цього потрібно, відповіді не має. В мене син військовий, чи можете ви піти на зустріч, і прийняти мою заяву. І чому у вас такі великі відсоткі 3.99%? Під час ваших кредитних канікул, ви все одно робили нарахування, коли НБУ радили не стягувати з людей відсотки!!! Ви український банк-? Я не розумію, хіба в такий час це доречно? Зменьшіть будьласка відсотки. Буду чекати на відповідь, на які закони ви опираетися.
ПУМБ
Відповідь банку
1 серпня 2022, 12:26
Вітаємо!

Наразі у нас діє програма зменшення фінансового навантаження на клієнтів, згідно з якою в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності). Платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом.
На період дії воєнного стану у разі прострочення споживачем виконання зобов’язань за договором штрафні санкції не застосовуються. Законодавством не передбачене призупинення нарахування банком відсотків за користування кредитними коштами.
Якщо в банку з'явиться для Вас пропозиція щодо реструктуризаціїї Вас про це проінформують.
dliauru 28 липня 2022, 19:24
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 208
ПУМБ позиционирует себя как банк, который выполняет дистанционные выплаты (без посещения отделения) по Фонду гарантирования вкладов. Заявку нужно подать через ПУМБ Online для зачисления денег на карточный счет.
Любой нормальный человек понимает, что зачисление средств должно произойти в какой-то разумный срок, иначе проще зайти в соседний дом в отделение ПУМБа (или одного из 10-ти других уполномоченных банков) и получить в течение 15 минут выплату наличными.
Но ПУМБ дает себе три дня на выполнение такой «сложнейшей» операции. Прождав зачисления 2 дня, вы идете в банк получить свои деньги наличными, но оказывается, что и наличными вам теперь не выплатят. Теперь нужно ждать пока не рассмотрят вашу Online-заявку. Когда это произойдет никто не знает.
В этой ветке ниже уже есть отзыв клиента банка по этой теме. Там горячая линия ПУМБа отвечала: — позвоните через 2, потом -3, потом — 5 дней.
А-ууу!!! банк, а отменить эту заявку двумя кликами на компьютере и выдать немедленно клиенту его деньги? Нельзя? Можно. Только для этого нужно немножко ума, совести и уважения к вашим клиентам. НИ ТОГО, НИ ДРУГОГО, НИ ТРЕТЬЕГО У ВАС НЕ ОКАЗАЛОСЬ.
А я зашел в другой банк рядом и через 15 минут получил свои деньги.
Не связывайтесь с ПУМБом. Отд. № 15 г. Запорожье, пр. Соборный, 208.
ПУМБ
Відповідь банку
29 липня 2022, 11:53
Вітаємо!
Ми хочемо розібратися в ситуаціїї, чому виникла така затримка.Будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН.
Дякуємо.
Сергей emerald 28 липня 2022, 18:16
попытался снять наличные в магазе,
операция видхилена, ладно кассирша говорит, а давайте попробуем засунуть ее в терминал, а не прикладывать… операция видхилена, говорит странно, у меня сегодня десяток человек снимали деньги, правда с каких карт не помню.
ладно, давайте попробуем просто оплатить с нее покупку, без снятия наличных…
пролетело как из пушки… а еще одну? «вы только что рассчитывались ей? «-да»,
«-ну раз обналичивать не хотите, то ок, провожу…»
ПУМБ
Відповідь банку
29 липня 2022, 10:33
Вітаємо!
Нам дуже прикро що склалася така ситуація, будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та дату коли Ви намагались здійснити операцію ми перевіримо в чому могла бути проблема.
Serge1 27 липня 2022, 16:13
27.07.22 у відділенні банку отримував гарантоване відшкодування за депозитом від АТ«Мегабанк".
Дуже вдячний спеціалісту Рудько Оксані за професійне обслуговування, приємне спілкування та швидкість роботи.
Бажаю процвітання.
ПУМБ
Відповідь банку
27 липня 2022, 16:30
Дякуємо за відгук! Працюємо для Вас!
111111 25 липня 2022, 13:39
У меня на бордовой карточке 44 тысячи личных средств. Я пыталась сделать перевод на 24 тысячи- смс не пришло. Затем я попыталась сделать перевод на 20 тысяч- смс также не пришло. В чем дело?
ПУМБ
Відповідь банку
25 липня 2022, 14:12
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію. Також уточніть по Вашому зверненню: у якому сервісі Ви намагалися виконати переказ? у Вас не виконується переказ чи не приходить СМС про виконану операцію?
Metiz 24 липня 2022, 13:39
Я имею карту в евро. Совершая пркупки в Европе (за евро), со счета списывается на 20% больше, чем фактическая цена покупки. Спустя 1−3 дня эта разница возвращается на счет. Но что это за ерунда вообще? Кариа в евро, покупки тоже в евро. Такого нет ни в одном больше банке.
ПУМБ
Відповідь банку
25 липня 2022, 10:37
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію по Вашому зверненню.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nina20021959 23 липня 2022, 22:27
Вирішила вам написати негативний отзив яє вашим клієнтом банку і дуже вражена обслуговуваням я стала очередною жертвою яку ви ошукали без мого відома знявши у пенсіонера і так небагато виплат пенсії під час війни до копійки під час війни в нашій країні, коли весь світ допомагає нашим людям, а ви наживаєтесь
ПУМБ
Відповідь банку
25 липня 2022, 10:24
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію по Вашому зверненню.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Evgenij111 22 липня 2022, 12:53
Добрый день банк ПУМБ оставляет полностью без денег 07.07.22 автосписанием сняли все деньги на поношения задолжности 22.07.22 г.в день аванса сняли весь аванс хотя представители банка звонили и мы договаривались о других суммах. В военное положение как-то надо идти на встречу.
ПУМБ
Відповідь банку
22 липня 2022, 16:57
Вітаємо!

Напишіть нам в особисті повідомлення Ваш ПІБ та ІПН, перевіримо інформацію.
Дякуємо.
motoh4i 21 липня 2022, 18:54
Здійснюю покупки за кордоном, розраховуюсь карткою ПУМБ. Банк пумб спочатку резервує меншу суму за меншим курсом, а потім списує з картки більшу суму за іншим більшим курсом, таким чином КРАДЕ гроші з картки.
Телефонувала на горячу лінію пумбу, де мені відповіли, що НБУ міняє курс, тому і вони міняють, але на момент покупки курс був менший і була зарезервована інша менша сума, пумб міняє суму через декілька днів, коли курс міняється і списує з картки додаткові кошти, шахраї.
ПУМБ
Відповідь банку
22 липня 2022, 10:31
Вітаємо, Вікторія Борисівна!

Під час проведення операції сума блокується по курсу, встановленому на цю дату. Протягом 2-х робочих днів відбувається безготівковий розрахунок між країнами. Якщо за цей період курс змінюється, сума в гривневому еквіваленті буде списана більше або менше заблокованої в день проведення операції.
Також з 01.07.2022 ми зменшили комісію на зняття готівки з використанням гривневих карток закордоном до 1% + 1USD. Комерційний курс на операціїї закордоном лишається одним з найвигідніших серед банків України.
Users 21 липня 2022, 14:31
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 122
29.06.2022 надо было срочно перевести средства через приложение, но при попытки войти в него оказалось что меня заблокировали. Позвонил на горячую и мне ответили только то что мне надо прийти в отделения банка при ответе что нет такой возможности снова повторили надо прийти в отделение банка. После чего написал на электронный адрес банка через сайт, но к сожаление до сих пор нет ответа. Прийти в отделение банка нет возможностей так как в данном населённом пункте нет отделения, а поехать в другой нет возможностей неопределённое время.
ПУМБ
Відповідь банку
21 липня 2022, 17:37
Вітаємо!
Василь Васильович, якщо відсутня можливості звернутися особисто до відділення банку, зателефонуйте до банку через наш сайт. Кнопка «Зателефонувати online»
Olegol 20 липня 2022, 12:37
Банк нарушает закон. Во время военного положения передаёт информацию в УБКИ о просроченном обязательном платеже. Тем самым портит кредитную историю.
Колл центр бросает трубки. Один уникум вообще как робот по бумажке читает. «банк ничего не передаёт, обращайтесь в УБКИ». На любой вопрос ответ «я информацию предоставил».
Такого хамства как от Пумб я ещё не видел ни в одном банке. С банком сотрудничаю 7 лет. Но теперь «прощайте»!
Будет написана жалоба в НБУ, пусть разбираются.
ПУМБ
Відповідь банку
20 липня 2022, 16:17
Вітаємо!
Уточніть будь ласка Ваш ПІБ, ІПН, номер телефону на який Вам телефонували та дату коли був здійснений дзвінок. Перевіримо інформацію щодо даного питання.
Проблема вирішена
kosylia 19 липня 2022, 23:15
Користувався банком всього кілька місяців, на початку червня перевів зі свого рахунку іншого банку на свій рахунок ПУМБа 7к грн і дізнався, що він заблокований. На запитання чому і як воно пустило кошти на заблокований рахунок у відділенні отримав лише мовчання. Подавав відповідні документи на розблокування тричі і слухав обіцянки, що процедура займає до 3х робочих днів (ахаха ну тааак). Окрім безпомічних співробітників банку, в тому числі, ділився своіми проблемами дзвінками на гарячу лінію банку.Безрезультатно (. І ось, через півтори місяці з початку цієї неймовірної історії зі мною зв’язалась людина з того самого чарівного відділу, який займається розглядом моїх документів, та повідомила мені, що мої документи вже розглянено, все що від мене потрібно, це лише лист на ім'я директора банку, у вільній формі, де я маю вказати свої майбутні цілі на використання рахунку. Я не вірив, що це нарешті відбулось, через годинку відправив його все туди ж, на пошту банку. Але пройшов ще тиждень і ніякої відповіді я так і не отримав, рахунки заблоковані(. В цілому, банк категорично не рекомендую!
ПУМБ
Відповідь банку
20 липня 2022, 9:24
Вітаємо!

Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, електронну адресу з якої відправляли лист та дату відправки.

Дякуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dariia Bondarenko 19 липня 2022, 14:23
Пользуюсь данным банком давно, проблем никогда не возникало. Был у них вип-клиентом с персональным менеджером с пакетом вип-персона, очень нравилось отношение и подход к клиенту. Но в последнее время банк испортился, начали вводиться дополнительные комисии на зачисление, например по евровому счету, а недавно вообще заблокировали счета с требованием предоствавить документы. Документы предоставил, ни ответа, ни привета. Также на данный момент осталась задолженность по кредитной карте, которую не могу погасить из-за того, что банк заблокировал счета и мобильное приложение, а проценты продолжает начислять.
ПУМБ
Відповідь банку
19 липня 2022, 17:07
Вітаємо! Наразі Ваші документи знаходяться на розгляді у відповідному підрозділі Банку. Зараз розблокування рахунків у роботі.
Якщо Вам необхідно надіслати додаткові документи або надіслати запит про стан вирішення питання — Ви можете зробити це дистанційно, на пошту Банку info@fuib.com.
Yurij124 18 липня 2022, 13:32
Відділення за адресою: Рівне, вул. Міцкевича, 32
Надали до Банку пояснённая про джерело походження коштів, також додали Договір фін.позики із фізичною особою яка близька подруга та є підприємцем у якої займали кошти, у підтвердження що кошти зароблені офіційно надали декларації ФОП за 20 та 21 рік. Банк дав відповідь що потрібно одружитись щоб прийняли таке пояснення, що за нісенітниця…
ПУМБ
Відповідь банку
18 липня 2022, 14:15
Вітаємо! Для зняття обмеження з рахунку Вам необхідно документально підтвердити походження коштів. Такими документами може бути: податкова декларація, Е-декларації, декларація про майновий стан і доходи, тощо. Банк аналізує кожне поповнення окремо, за результатами перевірки формує перелік документів, які необхідно надати в Банк для подальшого вивчення.
Вам мали зателефонувати й проінформувати про такий перелік документів. Або є Ви можете уточнити цю інформацію, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
Якщо Банк не прийняв надані Вами документи, це значить, що вони не задовольняють певні вимоги, або ж від Вас очікують інший перелік документів.
yanki1704 15 липня 2022, 21:46
Я достатньо давно є клієнтом банку ПУМБ.
Певна сума коштів останні 4 місяці зберігалися на моїх рахунках в банку ПУМБ. Вони перетікали з депозиту «Вільний» на «Ювілейний», потім знову на «Вільний», на короткий термін під 3%, потім переоформив під 6%, після підняття відсоткових ставок. В цьому місяці знімав частинами. На рахунку залишалася деяка сума коштів, частину з яких я планував використати на погашення боргу по кредитній карті за минулий місяць.

Несподівано для себе кілька днів тому з’ясував, що мої рахунки заблоковані без жодного інформування по електронній пошті, СМС.
По телефону у відділенні мені заявили, що порахували оборот по рахунках за 6 місяців!!!
Це при тому, що останніх 4 місяці рахунок практично не поповнювався і кошти переміщувалися між депозитними рахунками через карту для виплат.

Що ніяк не в’яжеться з тим, що на фінансовому форумі
писав представник банку. Цитую:

«З 1.07.2022 року банком контролюється внесення готівкових коштів на рахунки клієнтів на суму 400 тис. грн та вище протягом місяця»

В цьому місяці з мого рахунку не знімалась подібна сума коштів, і не клалась на рахунок.
ПУМБ
Відповідь банку
16 липня 2022, 14:53
Вітаємо, Павло Віталійович!
З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану». При досягненні 400 000 тис.грн.(екв.) клієнту необхідно надати в банк документи, що підтверджують джерела походження коштів.
По рахунку були регулярні надходження та зняття. Потрібно пояснити операції, що проводяться і підтвердити джерела походження коштів.
З Вами зв'яжеться відповідальний представник Банку щодо необхідності надання документів для розблокування Ваших рахунків.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NataliiaY 15 липня 2022, 19:34
ПУМБ банк ассоциирует себя как банк-агент, который дистанционно проводит выплаты Фонда гарантирования вкладов. Как показывает практика, это не так!!! Они принимают заявку на получение средств он-лайн и на этом всё прекращается. Три недели назад я оформила заявку на получение выплат и карту в этом банке, и так не могу получить ни денег, ни ответа. Фонд гарантирования вкладов подтверждает выплаты! Обращения на горячую линию не приносят результата, максимум уточняют данные, фиксирует обращение и просят подождать то 2, то 3, по 5 дней и так уже практически месяц. Обратной связи с банком нет! Из всех многочисленных обращений был только один ответ. Не рекомендую банк!!! Надеюсь, мой отзыв будет увиден сотрудниками и потенциальными клиентами!
ПУМБ
Відповідь банку
16 липня 2022, 12:59
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону клієнта, щоб ми могли перевірити інформацію.
Проблема вирішена
Kosthvfg 14 липня 2022, 14:48
Була зарплата 07.07.2022 банк Пумб списав 75% дякую що не все. Запитання навіщо так робити? Не можна хоч половину списати. Я розумію, що всі повинні! Але чи не можна було ваші величезні відсотки перекинути на кінець загального тіла кредиту? Вам дивлюся взагалі *** на людей. У мене зарплата впала, через вас мене виганяють із сім'єю на вулицю, Через вас я тепер в повній дупі. Розраховував спочатку друзям борг віддати тепер не знаю як. Потім повністю переключитися на вас для розрахунку мого боргу Але вам походу *** ! Ну нічого, розбиремося с орками, а потім і з вами.
ПУМБ
Відповідь банку
15 липня 2022, 15:20
Вітаємо, Костянтин Миколайович!
Списання відбулося так як не був внесений щомісячний платіж. Як тільки з'явиться пропозиція щодо реструктуризації банк проінформує Вас.Наразі у нас діє програма зменшення фінансового навантаження на клієнтів, згідно з якою в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності). Платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом.
Детальну інформацію щодо Вашої заборгованості радимо переглядати в додатку ПУМБ Online.
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝