Обслуживание БПК
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Вопрос: Что должен сделать или не сделать клиент банка, чтобы к нему банк применил вышеуказанные санкции и отказал в перевыпуске карты без объяснения причин?
Согласно пункта 1.1.20 части 1 раздела II ДКБО «Якщо Клієнт не здійснює оплату щомісячної/щорічної коміссії Банку, нарахованної протягом двох Розрахункових періодів/ одного Розрахункового періоду відповідно, Банк може зупинити (блокувати) дію Картки до моменту погашення Клієнтом заборгованності в повному обсязі».
Вопрос: Имеет ли право банк отказать в перевыпуске карты, но продолжать начислять комиссию за пакетное обслуживание ссылаясь на вышеуказанный пункт ДКБО?