Сюрприз від банку, про який ніхто і не знав
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Учора прийшов на відділення знов — подали запит, і вуаля, мені розблокували додаток!
Радості повні штани. При цьому відносини ніхто не розривав зі мною, я був діючим клієнтом.
Пробую зранку відкрити картку, потім депозит, потім накопичувальний рахунок. Всюди помилки. Одна й та сама помилка. Пишу по всім каналам звʼязку, і особисто менеджеру, яка займалась моїм вчорашнім питанням.
По телефону сказали: «у вас ніяких обмежень нема, відкривайте ввечорі, зніметься блок на користування продуктами, все гуд»
Менеджерка каже: «вам ще в 23 році відмовили в обслуговуванні, тому така помилка» (жодним чином ніхто ніколи мене про це не повідомляв! ні працівники відділення, жодного листа, жодного повідомлення! І рахунки були активні)
В телеграмі взагалі відправили чекати 3 дні поки розглянуть запит.
Я прошу компенентних на рівні таких питань надати мені детальне пояснення що відбувається, чому я чую від співробітників одного банку три різних версії, і як мені, бляха, відкрити картку. Я вільно можу користуватися додатком, оновлювати анкету, надавати документи, але при цьому картки не відкриваються. Готовий пройти фінмон у разі потреби, надати документи і довідки, актуалізацію. Пумб ніколи не визнавав мене високоризиковим клієнтом, питання стосовно скарг було вирішене правомірно, мною були надані всі витребувані документи і пояснення. Блокування було на рівні лише облікового запису. Чекаю на обґрунтовану та офіційну відповідь.
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок