АТ «ПУМБ» Відмова від підтримання ділових відносин
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 50 |
| PLN | 11.6 | 11.9 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||
Нещодавно отримав запит від банку про транзакції річної давності по звичайні карті фіз особи, надав максимально які міг пояснення, надав декларації за 2023−2024 рік, пояснив що декларацію за 2025 зможу надати тільки в 2026 році, бо скоріше це не можливо для ФОП 2-ї групи які мають лише річні деклараці, як результат блокування рахунків і відмова в обслуговувані
У мене питання до представників банку. Я є діючим ФОП з 2011 року, останні два роки взагалі працюю через prozorro, ви мене підозрюєте у відмиванні грошей одержаних злочинним шляхом, тероризмі і розповсюдженню зброї це не витримує жодної критики. Оскільки ваші неправомірні дії наносять значних репутаційних втрат я змушений звернутись до суду і у мене питання:
Де у Львові у якому відділенні я можу взяти від уповноваженої особи лист з поясненням по якій саме частині ви мені відмовили в облуговуванні, чи по всім трьом відразу, чи має бути для цього адвокатський запит, чи ви взагалі не надаєте пояснень як і хто проводив то розслідування і на основі чого приймалось рішення?
Змушений питати це тут бо по телефону і електронній пошті ніхто нічого не знає, всі говорять лише про той шаблонний лист який розсилають усім підряд.
Шкодуємо, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.