Проблеми нарахування кешбек по програмі «Крамниця кешбек»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
15.07.25 було придбано авіа квитки (для туру на початок жовтня) через додаток ПУМБ розділ крамниця кешбек (партнер Tickets UA) на суму 56 780 грн та 48 617 грн) Після чого в додатку ПУМБ в розділі крамниця кеш бек з’явилися суми кешбек які мають повернутися. Згідно умов повернення коштів в додатку вказано максимальний термін від 30−100 днів. 20.07.2025 також було придбано автобусні квитки через даного партнера для отримання кешбек. В середині жовтня транзакції на суму 56780 грн оброблено, кеш бек виплачено. Все ок. Кеш бек по купівлі автобусних квитків теж оброблено кеш бек успішно виплачено (зверніть увагу що ця операція була на тиждень пізніше покупки авіа, але виплачена раніше) Але по транзакції на суму 48617 грн. Кешбек так і не виплачено (станом на 31.10.2025). Було звернення до банку по даному питанню Оператор відповів що по даному питанню вирішать ситуацію протягом 3 днів. Після 3 днів відповіді не отримав. Повторно звернувся звернення 202510−9622 від 27.10.2025. Сьогодні отримав відповідь: В результаті перевірки встановлено що до здійснення броні ще 3 місяці. Партнер підтвердить звірку після проведення поїздки. Акцентую увагу: білет придбали 15.07.2025, поїздка вже здійснена на початку жовтня. Повторно звернувся в банк отримав відповідь звертайтеся до партнера, і зафіксували вже 3 звернення (Богдан, номер оператора 6378). Враховуючи складність процесу і некомпетентність у процесі нарахування кешбеку Банком не рекомендую користуватися даним сервісом. В додатку дана послуга позиціонується як кеш бек, а в результаті тебе відправляють до партнера щось вирішувати. Чекати 3 місяці а також лишати 3 звернення для отримання кеш бек, це не рівень сервісу. Не рекомендую даний сервіс.
Відповідь банку
PUMB
31 жовтня 2025, 10:57
Вітаємо! Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Ми перевіримо ситуацію та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||