Банк злупив комісію 500 грн. хоча всі умови преміального пакету були виконані.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Нормально користувався і ось в липні 2025 року дивоюся що не хватає 59 грн. з копійками щоб виконати умови. Ну то й ок поповнюю телефон на 60 грн.
Зранку 1 серпня бачу що мінусовий баланс звертаюся у підтримку кажу що тут помилка бо 27.07 я поповнив телефон і всі умови виконав. Взяли 3 дні робочих на разбір питання. Дійсно через 3 дні відписався в телеграмі «персональний» менеджер з яким я не знайомий, бо попередні два вже давно звільнилися. Реально менеджер написав якусь маячню без посилання на конкретні пункти договору сказав що поповнення телефону з додатку це не безготівкова операція з витрат і я маю таки комісію сплатити (цей шедевр антиклієнтського спілкування і безглуздої маячні я собі спеціально заскриншотив).
Ну то й таке, значить то не мій банк раз помилки не визнає і не виправляє.
Іду у відділення сплачую ту комісію, закриваю картку відмовляюся від пакету. Тут теж не без проблем бо вже настав серпень і менеджер у відділенні хотів ще й за серпень комісію злупити. Але від цього якось відбився шляхом скарги на гарячу лінію та задовбування «персонального» менеджера.
Що цікаво, що раніш такий варіант в мене з поповненням мобільного спрацьовував, бозна що в липні 2025 сталося. Також хочу додати що поточні витрати в додатку, які показуються у вигляді прогрес-бару, не відображаються в актуальному стані а з’являються лише через декілька днів. Тому мабуть банально не відпрацювало за 4 дні до прчатку нового місяця, а банк свій факап просто переклав на клієнта і скаргу навіть по суті не розглянув.
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо, що знайшли час і повідомили нас про ситуацію, що склалася.
З приводу Вашого звернення хочемо повідомити, що Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації. Зі сторони співробітника дійсно було допущено помилку під час надання консультації щодо погашення нарахованої комісії за користування пакетом, але надалі помилка була одразу усунена. Ми вже провели роз’яснювальну бесіду для запобігання таких ситуацій у майбутньому. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Дякуємо за розуміння!