Просто відгук
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Трохи підтримаю банк, не ідеальний, з проблемами в обслуговуванні фізичних осіб, але точно не найгірший.
Плюси.
Нормальні тарифи і продукти.
Немаленька мережа відділень, доволі затишних, охайних.
Мобільний додаток — непоганий, банк його постійно намагається покращити, хоч деякі покращення мені особисто незрозумілі (як ось, наприклад, історію платежів можна дивитись тільки за останні пів року, раніше — я діставав деякі платежі трирічної давнини).
Підтримка значно покращилась за останні роки. Я вже не чекаю десятками хвилин відповіді, зазвичай відповідають протягом хвилини (заради справедливості, я телефоную в підтримку нечасто, тому може мені просто щастить). Плюс пару разів я вирішував свої проблеми в чаті, наприклад, замовляв виписки за минулий рік для податкової знижки (ех, а раніше міг сам все знайти і дістати).
Мінуси йдуть від плюсів.
Тарифи і продукти доволі заплутані, при появі нових діють і старі, заплутатись в цьому всьому можна фінансовому генію. І це при тому, що люди навіть не намагаються зрозуміти те, під чим підписуються. Я звісно не вірю, що банки спеціально прописують в договорах тарифи і терміни так, що фіг розберешся, щоб потім користуватись неосвіченістю і пофігізмом клієтів, але іноді так здається. Багато залежить від менеджера, зможе чесно і зрозуміло пояснити, що 62 дні в рекламі і в реальному житті сильно відрізняються, і чому не варто платіж по кредиту відкладати на останній день — людина зрозуміє і не буди писати дурні відгуки, а якщо менеджеру байдуже (або він сам не розуміє), то і маєте те, що маєте.
Мережа відділень хоч і немаленька, черги і швидкість обслуговування бентежать. Якось би хоч розуміти середній термін по основних операціях, бо іноді потрібно в касу для якоїсь дрібної операції, перед тобою одна людина, але її обслуговують незрозуміло довгий час. Це вибішує і після хочеться залишити відгук з однією зірочкою)) Виводьте на табло орієнтовний час операції, це ж можна порахувати.
Мобільний додаток — ок, не без недоліків, але я сумую за десктопною версією, вона була зручна і функціональна.
Як висновок. Маю рахунки в п’яти банках, є з чим порівнювати. ПУМБ вже багато років основний і змінювати поки не збираюсь.
Раді, що ви відзначили наші сильні сторони і користуєтесь рахунком ПУМБ як основним. Це дуже цінно для нас.
Щодо зауважень:
— Ми постійно працюємо над оновленням функцій у застосунку, зокрема плануємо розширити історію платежів.
— У відділенні обслуговування працює за принципом живої черги, тому час залежить від об'єму задач.
— Стосовно умов договорів, дякуємо за зворотний зв’язок, прозорість справді є нашим пріоритетом.