Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

тверда трійка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Olena De 28 липня 2025, 15:23
я клієнтка банку 4 місяці, враження від сервісу банку слабкі, тверда трійка, що виявилось незручним:
• вночі банківська година не можна робити перекази
• смс повідомлення приходять після кожної транзакції, їх неможна вимкнути
• немає функції статистики витрат, вона тестуються, але не в мене
• некомпетентна підтримка, замовила зняття валюти на понеділок, оператор підтвердив, в понеділок говорять, що неправильно оформлено
• підтримка вибачилась за оператора, ніяк не прокоментували, але питання щодо зняття не прокоментували і не вирішили, гроші так і не зняла вчасно
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 липня 2025, 17:11
Вітаємо! Нам прикро, що маєте негативне враження.

У нас є нічна банківська година, при якій кредитні продукти перебувають в обробці. Це не впливає на дебетові операції.
Вимкнути сповіщення від застосунку ПУМБ Ви можете в налаштуваннях смартфона.
Щодо функції статистики витрат — вона ще в розробці і невдовзі буде доступна для всіх клієнтів.
Також, нещодавно вже було розглянуто ситуацію щодо замовлення готівки, де оператор помилився з часом. З ним була проведена розмова, аби даних помилок більше не повторювалось.
Щодо даної ситуації Вам було надано зворотний зв'язок та надісланий giftmall в знак вибачення.

Будемо вдячні за розуміння!

Коментарі - 4

+
0
Olena De
Olena De
28 липня 2025, 17:58
#
Смс повідомлення від банку не відключаються і це підтвердила ваша підтримка, щодо налаштувань телефону ви плутаєте терміни смс і сповіщення як нотифікація

щодо ситуацієї зі знаттям валюти ви знову прокоментували оператора, який помилився з днем, а не часом, але моя ситуація ніяк не була вирішена зі сторони банка і не було запропоноване ніяке альтернативне рішення, гроші я так і не отримала
+
+15
am1
am1
28 липня 2025, 18:45
#
За смс дивно, в мене жодного смс від ПУМБ за весь час що я є клієнтом банку не приходило.
+
0
Три літри
Три літри
29 липня 2025, 5:57
#
Про СМС повідомлення якась відверта маячня.

Всі повідомлення про операції приходять в застосунок. І я вже навіть і не згадаю чи було колись інакше тобто це було дуже давно.
+
0
Три літри
Три літри
29 липня 2025, 6:49
#
Спеціально загуглив: в 2020 тобто пʼять років тому ПУМБ додав можливість обирати між повідомленнями в застосунку та СМС. Зараз навіть і не має такого перемикача тобто повідомлення в застосунок приходять завжди.

https://about.pumb.ua/presscenter/news/item/5953-obirajte-zruchnij-sposb-otrimannya-povdomlenj-pro
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку