Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Не вирішується питання дуже довго

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vibest 18 липня 2025, 8:36
5 липня 2025 мною була здійснена покупка в фізичному магазині Інтертоп і сплачена кредитною карткою ПУМБ. Був підключений кешбек 15%, всі умови для кешбеку виконані. Кешбек не нарахувався. Звернення в банк в той же день нічого не дало, в техпідтримці сказали, що нарахування може бути до 10 днів. Весь цей час я не могла користуватись товаром на випадок необхідності повернення в магазин, якщо кешбек не нарахується. Через 10 днів нічого не змінилось. Станом на сьогодні — теж.
За цей час я 6 (шість) разів зверталась в підтримку. Переді мною кожен раз вибачались з посиланням на якийсь міфічний «інший» відділ, який не дає відповідь. Контакти цього «іншого» відділу надати відмовились. Остання скарга була зафіксована 13.07.25, обіцяли розібратись за 3 робочих дні. Сьогодні 18.07.25. Повний ігнор, банку абсолютно байдуже. Мені жодного разу ніхто не писав, всі спілкування ініціювала я сама.
Висновок. Якщо навіть в таких простих питаннях, як кешбек, банк дозволяє собі абсолютно і повністю ігнорувати клієнта. Що буде, наприклад з моїм депозитом? Або іншими серйозними речами? Виходить, довіряти не можна? Саме так, ні в якому разі! Будьте обережні з цим банком.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 липня 2025, 9:58
Вітаємо! Нам прикро, що Вам довелось чекати більше часу на вирішення ситуації. Ми перевіряємо в чому проблема і чекаємо відповіді від партнера для нарахування кешбеку. Обов'язково повернемось зі зворотним зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 22 липня 2025, 19:01
Вітаємо! Приносимо вибачення за очікування. У даного термінала було змінено параметри, через що нарахування кешбеку не відбулось. Вже відредагували термінал партнера. Сьогодні кешбек буде донараховано. Будемо вдячні за розуміння!

Коментарі - 2

+
+15
vibest
vibest
18 липня 2025, 10:25
#
Ви правда не розумієте, що суть не в часі очікування? А в повному ігноруванні моїх запитів? Я вперше чую, що ви «чекаєте відповіді від партнера». І це взагалі перша ваша відповідь за весь час, до того були лише пусті відписки колцентру, без жодної ініціативи з вашої сторони.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
22 липня 2025, 19:01
#
Корисний коментар
Вітаємо! Приносимо вибачення за очікування. У даного термінала було змінено параметри, через що нарахування кешбеку не відбулось. Вже відредагували термінал партнера. Сьогодні кешбек буде донараховано. Будемо вдячні за розуміння!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Не вирішується питання дуже довго