Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Дякую банку за чітку роботу та оперативність. Проблема була не в них.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mikhnov 11 липня 2025, 13:58
Хочу поділитися досвідом вирішення питання із виплатою грошей через Shafa (УАПРОМ).

📅 18 червня 2025 року я звернувся до підтримки Shafa щодо проблеми із зарахуванням коштів.
📅 19 червня надіслав нову карту для зарахування.
📅 20 червня Shafa повідомила, що передала запит у банк, але на мої конкретні питання про номер запиту і деталі процесу вони не відповідали, ігнорували або відписували загальними фразами.

Лише 8 липня 2025 року (через 18 днів від першого запиту і 17 днів після відправлення карти) я нарешті отримав номер запиту до банку, який, як виявилося, був створений лише 7 липня.

🕒 Таким чином, майже три тижні питання простоювало через Shafa, які не надавали потрібну інформацію, створювали плутанину та затягували час.

❌ У мене немає жодних претензій до банку ПУМБ. Як тільки банк отримав запит, вони вже на третій робочий день успішно здійснили переказ моїх коштів.

❗️ Мій досвід показав, що Shafa не зацікавлена у швидкому вирішенні питань продавців, уникає відповідей та затягує процеси, які можна було б вирішити за кілька днів. Якщо плануєте продавати через Shafa, враховуйте, що у разі будь-яких технічних проблем з виплатами ви можете втратити багато часу та нервів через байдужість саппорту.
ПУМБ
Відповідь банку
11 липня 2025, 14:46
Вітаємо!

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що Вам довелося зіткнутися з такими затримками та незручностями під час взаємодії з сервісом. Разом із тим, ми раді, що питання із зарахуванням коштів вже вирішено, а кошти успішно надійшли на Ваш рахунок.

Завжди раді допомогти! Бажаємо гарного дня!

Коментарі - 1

+
0
SergeyNina
SergeyNina
12 липня 2025, 0:23
#
Проблема тянулась с августа прошлого года и теперь полностью решена надеюсь навсегда. Уважение и благодарность сайту минфин и тем кто жаловался.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Дякую банку за чітку роботу та оперативність. Проблема була не в них.