Підтримка геть погана
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
2. Високі тарифи на перекази айбан (ну це таке, не влаштовує не користуйся).
3. Геть незручний чат, тобі можуть відповідати декілька хвилин в чаті і якщо ти не встиг відповісти із наступним уточнюючим питанням за 1−2 хвилини (не знаю точний час) — він автоматично завершується і треба його заново створювати і новому оператору кидати скріни старої переписки.
4. Ліміти в застосунку відображаються некоректно, ти на нього сподіваєшся — плануєш якись операції, а потім виявляється що забули оновити 1 числа він назад 100 тис.
5. Замовив якось довідку для декларації, забирати тільки у відділені — онлайн не можна (так сказали), прийшов за довідкою — вона виявилась некоректною (а якщо б я не перевірив), сказали зв’яжуться як відкоригують, не зв’язались, сам запитав, виявилась готова, ну хоча б на цей раз в онлайні відправили.
Загальні враження: якщо користуватися в межах закинув гроші (до 100 тис./міс.), розплатився, отримав кешбек — ок, якщо ваші обіги по карті 100+ тис/місяць не раджу.
Дякуємо за очікування!
Ми перевірили інформацію, що Ви надали у відгуку та можемо відповісти наступне:
1.Ліміти змінюють щомісячно згідно умов Меморандуму. Його перегляд потребує цілої низки вимог та процедур встановлених регулятором (НБУ) та ризик-орієнтовним підходом банку. Певний час займає перевірка наданих документів та внесення їх в системи банку, саме тому ми виділяємо на цей процес декілька робочих днів, щоб дотримуватися всіх процедур.
2. Стосовно тарифів на перекази по IBAN. Вони майже такі ж, як і в інших банків, подекуди навіть нижчі.
3. Швидкість відповіді у чаті залежить від навантаження. Також, якщо оператор не отримує від Вас відповіді протягом 3-х хвилин, то може тимчасово завершити чат. Але, якщо Ви напишете повторно, то, у більшості випадків, що залежать від ситуації, продовжите спілкування з тим же оператором.
4. Ситуація з відображенням лімітів вже має бути виправлена.
5. Перевіривши спілкування у чат-підтримці, порушень виявлено не було.
Бажаємо Вам вдалого дня!