Термінал з'їв кошти та зламався
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Вчора ж при спробі поповнити картку у банкнотоприймач була вставлена пачка грошей, з яких термінал одним разом (!) з'їв 15 банкнот по 500 грн кожна, після чого на екрані видав повідомлення про те, що він не працює. 7500 грн на рахунок не надійшли.
На місці оформив заявку через гарячу лінію — відповіли, що за коштами доведеться приїжджати особисто у відділення. Банк знає, що я намагався виконати операцію поповнення картки, знає реквізити, знає суму надлишку, яка буде виявлена в терміналі після інкасації. Для чого моя особиста присутність у цьому ланцюжку та чому не можна зарахувати гроші за вказаними мною реквізитами — загадка. Співробітники, які в цей час зачиняли відділення, повідомили, що кошти таки будуть зараховані на рахунок (тобто, протилежна інформація з двох джерел одного й того ж банку). Після оформлення голосової заявки отримав посилання на заповнення веб-форми, у якій я мав описати суть проблеми. Навіщо це робити, якщо я вже надав необхідну інформацію телефоном, що буде, якщо не заповнити веб-форму — не зрозуміло. Зателефонувавши за роз’ясненнями на гарячу лінію, дізнався, що дана форма є обов’язковою, інакше я не отримаю власні кошти (що є достатньо прикольним). На питання, яким конкретно чином я отримаю власні кошти — на картку чи у касі під час неймовірної спеки, що панує зараз — мені не змогли відповісти.
Після цього, на зазначену у веб-формі електронну пошту отримав лист з проханням уточнити: у якому терміналі я поповнював картку (вкрай тупе питання. Як розрізняти термінали, що знаходяться у тамбурі відділення банку? Колір, вага? Серійного номеру не фронтальній частині, як це зроблено у Сенс банку, немає), адресу терміналу (вкрай тупе питання, зважаючи, що я надав цю інформацію при оформленні голосової заявки), а також де саме знаходився термінал — у операційній зоні чи у зоні 24/7 (і це також вкрай тупе питання, цю інформацію я також надавав голосом).
Після мого не дуже стриманого листа-відповіді я отримав лист (думаю, він просто автоматично генерований), що моїм питанням займаються, і взагалі завжди раді допомогти. Максимальний термін розгляду — 30 днів. Альо! Банк присвоїв собі мої гроші, замість оперативного вирішення ситуації засипає пошту тупими листами, без цього не приступаючи до повернення моїх коштів, і взагалі — чекайте до одного місяця власних коштів без будь-якої компенсації зі сторони банку.
Зазначена сума для мене значна. Чекаю з моря погоди. Максимум в серпні отримаю назад те, що мав ще вчора витратити на власну родину та на відпочинок дитини. Дякую, ПУМБ! Думаю, наша співпраця добігає кінця.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про банк. Ми бажаємо все перевірити та розібратись в ситуації. Невдовзі надамо Вам зворотний зв'язок.
10.07.2025 р. кошти були зараховані на Ваш рахунок. Ситуацію було врегульвано.
Бажаємо Вам гарного дня!