Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Термінал з'їв кошти та зламався

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
sucks 9 липня 2025, 13:34
Поповнював власну картку через термінал самообслуговування у відділенні банку. На цей конкретний термінал вже одного разу залишав скаргу, адже він кожну другу банкноту відмовлявся прийняти, хоча кошти були зняті у іншому банку та пропущені через лічильну машинку. Ну, якщо ПУМБу потрібна лише половина з тієї суми, що я бажав внести — це проблеми ПУМБу. Решту коштів відніс в інший банк.

Вчора ж при спробі поповнити картку у банкнотоприймач була вставлена пачка грошей, з яких термінал одним разом (!) з'їв 15 банкнот по 500 грн кожна, після чого на екрані видав повідомлення про те, що він не працює. 7500 грн на рахунок не надійшли.

На місці оформив заявку через гарячу лінію — відповіли, що за коштами доведеться приїжджати особисто у відділення. Банк знає, що я намагався виконати операцію поповнення картки, знає реквізити, знає суму надлишку, яка буде виявлена в терміналі після інкасації. Для чого моя особиста присутність у цьому ланцюжку та чому не можна зарахувати гроші за вказаними мною реквізитами — загадка. Співробітники, які в цей час зачиняли відділення, повідомили, що кошти таки будуть зараховані на рахунок (тобто, протилежна інформація з двох джерел одного й того ж банку). Після оформлення голосової заявки отримав посилання на заповнення веб-форми, у якій я мав описати суть проблеми. Навіщо це робити, якщо я вже надав необхідну інформацію телефоном, що буде, якщо не заповнити веб-форму — не зрозуміло. Зателефонувавши за роз’ясненнями на гарячу лінію, дізнався, що дана форма є обов’язковою, інакше я не отримаю власні кошти (що є достатньо прикольним). На питання, яким конкретно чином я отримаю власні кошти — на картку чи у касі під час неймовірної спеки, що панує зараз — мені не змогли відповісти.

Після цього, на зазначену у веб-формі електронну пошту отримав лист з проханням уточнити: у якому терміналі я поповнював картку (вкрай тупе питання. Як розрізняти термінали, що знаходяться у тамбурі відділення банку? Колір, вага? Серійного номеру не фронтальній частині, як це зроблено у Сенс банку, немає), адресу терміналу (вкрай тупе питання, зважаючи, що я надав цю інформацію при оформленні голосової заявки), а також де саме знаходився термінал — у операційній зоні чи у зоні 24/7 (і це також вкрай тупе питання, цю інформацію я також надавав голосом).

Після мого не дуже стриманого листа-відповіді я отримав лист (думаю, він просто автоматично генерований), що моїм питанням займаються, і взагалі завжди раді допомогти. Максимальний термін розгляду — 30 днів. Альо! Банк присвоїв собі мої гроші, замість оперативного вирішення ситуації засипає пошту тупими листами, без цього не приступаючи до повернення моїх коштів, і взагалі — чекайте до одного місяця власних коштів без будь-якої компенсації зі сторони банку.

Зазначена сума для мене значна. Чекаю з моря погоди. Максимум в серпні отримаю назад те, що мав ще вчора витратити на власну родину та на відпочинок дитини. Дякую, ПУМБ! Думаю, наша співпраця добігає кінця.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 липня 2025, 15:16
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про банк. Ми бажаємо все перевірити та розібратись в ситуації. Невдовзі надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 10 липня 2025, 16:47
Вітаємо!

10.07.2025 р. кошти були зараховані на Ваш рахунок. Ситуацію було врегульвано.
Бажаємо Вам гарного дня!

Коментарі - 3

+
0
sucks
sucks
9 липня 2025, 15:23
#
Якщо я через програмну помилку у банкоматі під час зняття коштів отримаю грошей більше, ніж буде списано з рахунку, і не поверну їх банку — для мене це кримінальна відповідальність за статтею «Шахрайство».

Можете собі уявити ситуацію, коли банк буде заповнювати мою дебільну веб-форму, залишати голосові заявки, писати мені на електронну пошту, прохаючи повернути гроші, а я буду розглядати цю ситуацію протягом 30 діб? Буду говорити, що мені потрібно провести інкасацію власного гаманця, а коли вона станеться — не маю жодної уяви, але зазвичай я інкасую гаманець раз на тиждень. Або ні. Я щось не дуже таке уявляю.

У той же час, банк без жодних для себе штрафних санкцій користується моїми грошима через некоректну (не вперше для даного терміналу!) роботу власного обладнання. Чудовий приклад подвійних стандартів.
+
0
sucks
sucks
10 липня 2025, 10:51
#
Вранці провели інкасацію, приблизно за годину гроші зарахували на картку. Проблему вирішено, усім причетним дякую.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
10 липня 2025, 16:47
#
Корисний коментар
Вітаємо!

10.07.2025 р. кошти були зараховані на Ваш рахунок. Ситуацію було врегульвано.
Бажаємо Вам гарного дня!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Термінал з\'їв кошти та зламався