Затримка повернення коштів через Shafa та ПУМБ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Після продажу товару на Shafa я отримав повідомлення, що була проблема з карткою, яка була закріплена на момент оформлення замовлення. Зі слів підтримки, через зміни у вимогах НБУ банк не міг зарахувати кошти на іншу картку, тому мені запропонували надати нову картку українського банку для ручного зарахування.
19 червня 2025 року я надав актуальний номер картки, яка є діючою та не віртуальною.
Станом на 30 червня 2025 року кошти досі не надійшли, і ситуація виглядає вкрай дивною, адже зазвичай такі операції не займають стільки часу. За інформацією від інших користувачів, подібні випадки можуть тривати від 4 до 10 тижнів, що є неприйнятним для продавця, який виконав свої зобов’язання.
Прошу ПУМБ надати офіційне пояснення причин такої затримки у зарахуванні коштів та повідомити чіткі строки виконання переказу. Готовий надати деталі звернення від Shafa для ідентифікації транзакції.
Прошу розглянути цей відгук як офіційне звернення для фіксації ситуації та захисту моїх прав як клієнта.
Дякую.