Не вірю, бо вже раз обпікся!!! Тут нова схожа акція: Подарунки за міжнародні перекази у застосунку ПУМБ з картками Mastercard
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Мені у застосунку ПУМБ прийшло повідомлення, що надійшло поповнення на валютну картку, але по курсу у ГРИВНІ, тому вони не зараховані! Передзвонив сину, каже що переводив саме долари і вислав скрін переказу…
Звернувся на гарячу лінію ПУМБ, дівчина нічого по суті зказати не змогла і перевела на відділ валютних операцій. Там теж прояснити ситуацію не змогли, але повідомили, що гроші отримані від Приватбанку, бо такий порядок переказу валюти! Яким чином долари перетворились на гривні вони не знають. Зі свого боку запропонував видати мені гривні, але теж відмовили, хоча у мене в ПУМБ і гривнєва картка є. При цьому запевнили не хвилюватись, бо через місяць гроші автоматично повернуться в банк сина.
Пройшло трохи більше місяця, але гроші до сина не повертались і лежали начебто в мене, але отримати я їх не міг. Знову звернувся на гарячу лінію і знову все теж саме — не хвилюйтесь, гроші у нас, але з’ясувалось що для повернення місяць то мінімум, а для остаточного владнання питання може бути й більше. Тож пішов у відділення де видали валютну картку і обіцяли безпроблемне отримання валюти від сина — підтвердили, що гроші лежать і для прискорення запропонували писати офіційну заяву. Написав і все докладно пояснив зі скріном переказу.
Трохи менше за місяць отримав відповідь, що ГРОШІ БУЛИ ПОВЕРНУТІ до Приватбанку на наступний день після отримання (тобто до цього і гаряча лінія і менеджер банку мені БРЕХАЛИ !)! Менеджерка ПУМБ запропонувала звернутись до Привату, бо більше ніякої інформації дати не може. Написав ще одну заяву з проханням дати детальну інформацію на який рахунок переказані гроші і де вони знаходяться зараз (бухгалтер з моєї роботи підказала, що банк зобов’язаний розслідувати подібні випадки і відслідковувати мандри переказів, але це коштує грошей) — тож ПУМБ вирішив не перейматись проблемою клієнта і не витрачатися.
Пішов до Приватбанку, бо і там гаряча лінія ні бе, ні ме і аналогічна ситуація повторилася. Написав заяву, а отримав папірець взагалі ні про що — ні яким чином згідно якого наказу мої гроші з доларів конвертувалися у гривні, ні коли і на який банк та рахунок переведені, ні де вони зараз… (((
Коротше, я вже розпрощався з грошима і заготовив листа-скаргу до НБУ, але через майже 6 місяців вони все ж повернулись до сина як долари!
ВИСНОВОК: банку що ПУМБ, що Приват начхати на своїх клієнтів, а співробітники некомпетентні!
Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про наш Банк. Ми бажаємо розібратися в ситуації, саме тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації!