Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

ПУМБ не зараховує кошти з Інтернет магазину

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Rancho 17 травня 2025, 8:00
ПУМБ є банком партнером для інтернет магазинів ТОВ Уапром, і зі слів менеджменту банк затримує зарахування коштів на рахунки продавців цієї площадки. В моєму випадку після зміни реквізитів рахунку на який надходить оплата з продажу банк протягом 10 тижнів не віддає кошти сплачені покупцем за отримані товари. Для таких випадків ПУМБ сам собі надав термін 4−6 тижнів, що теж незрозуміло багато, але сам же порушує свої правила. Цитую відповідь маркеплейсу «Строк виплати залежить від Банку-партнера, через який здійснюється транзакція. ТОВ „Уапром“ не контролює та не має прямого впливу на строки зарахування чи повернення коштів, встановлені банком»
ПУМБ
Відповідь банку
17 травня 2025, 10:19
Вітаємо!

Банк не може зарахувати кошти лише по зверненню користувача до банку по платежам від торгівельної точки ТОВ «УАПРОМ» (Bigl.ua, Рrom.ua, Shafa.ua).
Оскільки Ви змінили номер карти, Вам необхідно повідомити про це торгівельну точку.
ТОВ «УАПРОМ» направить на нас офіційний лист, щодо зарахування конкретного платежу на нову карту. Після чого Вам надійдуть кошти.

У випадку, якщо Вам не відбулось зарахування платежу по угоді з торгівельною точкою, необхідно уточнити в службі підтримки сервісу, № вихідного листа, який був відправлений до банку, для того щоб ми могли перевірити чи надходив цей лист, та допомогти в зарахуванні коштів.

У випадку, якщо лист до банку не надходив то зарахування коштів не можливе без відповідного звернення торгівельної точки.
Полезный комментарий
PUMB 17 травня 2025, 10:46
Додатково маємо зауважити, що Банк відповідних термінів, про які Ви вказали в відгуку не надавав. Затримка зарахування коштів відбувається з боку сервісу, оскільки саме він надсилає відповідний лист до банку, а лише після цього, відбувається зарахування коштів.

Коментарі - 9

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
17 травня 2025, 10:46
#
Корисний коментар
Додатково маємо зауважити, що Банк відповідних термінів, про які Ви вказали в відгуку не надавав. Затримка зарахування коштів відбувається з боку сервісу, оскільки саме він надсилає відповідний лист до банку, а лише після цього, відбувається зарахування коштів.
+
0
Rancho
Rancho
19 травня 2025, 18:47
#
За вашою порадою запросив номери вихідних листів щодо запитів на зарахування коштів, отримав таке «Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо затримки з отриманням коштів. На жаль, на цей момент рішення від банку щодо переказу ще не надійшло. Ми зі свого боку не надаємо номери заяви, це конфіденційна інформація, в якій присутня інформація не тільки по вашій компанії». А ще офіційний лист від УАПром який інформує про те що ПУМБ обробляє заяви на затримку платежів зі швидкістю до 20 транзакцій на день і цим пояснює тривалість обробки заяв і в разі якихось причин термін може збільшуватися. Окремо наголошується що УАПром ніяк не впливає на відповідний процес у банку.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
20 травня 2025, 1:04
#
Спасибо за информацию, не думал что уапром так делает (кучей передаёт информацию в банк одним заявлением)
+
0
Rancho
Rancho
20 травня 2025, 10:30
#
Враховуючи клієнтську базу прому кількість таких транзакцій може йти на тисячі, для банку це прям подарунок у вигляді депозиту за яким нікому нічого не треба платити, тримай скільки хочеш
+
0
Rancho
Rancho
20 травня 2025, 11:52
#
На відгук про додаток Prom.ua розробник відповів: «Наразі з такою проблемою можуть стикатися продавці, що отримували виплати коштів за замовлення на картку. З жовтня банк-партнер тимчасово не дозволяє змінювати картку для виплат. Щоб в майбутньому не виникало таких проблем, рекомендуємо підключити розрахунковий рахунок для отримання виплат без обмежень.» Враховуючи що р/р це 300−400грн/місяць банк хоче все і одразу
+
0
Rancho
Rancho
17 травня 2025, 10:58
#
Звернення до ТОВ Уапром подавалися і оновлювались більше десяти разів, номери звернень і відповідальні менеджери вказані в листувані. Уапром вважає виним ПУМБ, як установу яка отримала гроші клієнта і не передає продавцю. Відповідь банку ще раз підтверджує некомпетентність і незацікавленість у вирішенні проблеми клієнта,
+
+23
Qwerty1999
Qwerty1999
17 травня 2025, 14:48
#
«Банк не може зарахувати кошти…»

То повертайте їх назад у триденний термін з текстом
у призначенні платежу «Банк не може зарахувати кошти…»,
щоб не порушувати нормативні акти НБУ та законодавчо
встановлені терміни зарахування коштів кліентів.
+
+23
SergeyNina
SergeyNina
19 травня 2025, 1:58
#
Проблема с лета — осени 2024 года.
Тоже было на олх.
Решили.

Здесь уапром винит банк, банк уапром, но я думаю что уапром просто не передаёт в пумб информацию или делает это с ошибками иного объяснения нет.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
20 травня 2025, 15:48
#
Почему вариант сменить банк — не рассматривается…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / ПУМБ не зараховує кошти з Інтернет магазину