Розрив ділових відносин
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Я вивів кошти собі на свою власну картку з криптобіржі, так як свої кошти тримаю саме там. Після чого мені в банку сказали, що була скарга на суму яку я вивів собі на картку. Співробітник банку сказав надати скріншот ордера (обміну). Я підготував його. Потім мені прийшло смс з банку що потрібно звернутись у відділення для розриву договору так як банк припинив ділові відносини зі мною. Я пішов у банк мені сказав спеціаліст, що це помилка і ніякої скарги не було. Потім знову мені сказали у відділенні, що скарга є і потрібно надати скріншот (обміну) і тільки тоді я зможу користуватись картою. Я надав цей скріншот, після чого мені спеціаліст сказав, що все рівно я не зможу отримати кошти. І що якщо мені не горить ця сума, то мені треба чекати до 4 місяців, для розриву договору. В чому справа, якщо я надав всі необхідні докази обміну? Де видно, всі данні людини яка провела обмін зі мною. Зробив все, що мені сказав спеціалст і все рівно, кошти не повертають. Чому кошти утримуються безпідставно на карті? Прошу підтримку вирішити якнайшвидше цю ситуацію
Ми бажаємо в усьому розібратися, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Після проведення перевірки ми обов’язково надамо Вам зворотній зв’язок.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження
Що стосується блокування рахунків, запит ще в роботі, за результатами якого, відповідь буде надана на Вашу анкетну електронну пошту.