Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Розрив ділових відносин

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Максим Горшков 15 травня 2025, 13:47
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38
Доброго дня! Звертаюсь з таким проханням, а саме розірвати договір та повернути мені кошти.
Я вивів кошти собі на свою власну картку з криптобіржі, так як свої кошти тримаю саме там. Після чого мені в банку сказали, що була скарга на суму яку я вивів собі на картку. Співробітник банку сказав надати скріншот ордера (обміну). Я підготував його. Потім мені прийшло смс з банку що потрібно звернутись у відділення для розриву договору так як банк припинив ділові відносини зі мною. Я пішов у банк мені сказав спеціаліст, що це помилка і ніякої скарги не було. Потім знову мені сказали у відділенні, що скарга є і потрібно надати скріншот (обміну) і тільки тоді я зможу користуватись картою. Я надав цей скріншот, після чого мені спеціаліст сказав, що все рівно я не зможу отримати кошти. І що якщо мені не горить ця сума, то мені треба чекати до 4 місяців, для розриву договору. В чому справа, якщо я надав всі необхідні докази обміну? Де видно, всі данні людини яка провела обмін зі мною. Зробив все, що мені сказав спеціалст і все рівно, кошти не повертають. Чому кошти утримуються безпідставно на карті? Прошу підтримку вирішити якнайшвидше цю ситуацію
ПУМБ
Відповідь банку
15 травня 2025, 19:09
Вітаємо!
Ми бажаємо в усьому розібратися, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Після проведення перевірки ми обов’язково надамо Вам зворотній зв’язок.
Полезный комментарий
PUMB 16 травня 2025, 15:58
Вітаємо! Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження
Що стосується блокування рахунків, запит ще в роботі, за результатами якого, відповідь буде надана на Вашу анкетну електронну пошту.

Коментарі - 5

+
+16
Три літри
Три літри
15 травня 2025, 14:25
#
Я вивів кошти собі на свою власну картку з криптобіржі,

брехня не допомогає повірити в правдивість інших частин історії

Після чого мені в банку сказали, що була скарга на суму яку я вивів собі на картку.

Бо гроші на карту прийшли не з твого акаунту на криптобіржі, а з українського рахунку іншої людини

В чому справа, якщо я надав всі необхідні докази обміну?

Скріншот не є доказом

Чому кошти утримуються безпідставно на карті?

Гроші утримуються на підставі вимог закону про фінмониторинг

А не страдав би криптофігнею то і на комісії криптобіржі не витрачався, і гроші банк не блокував би. Але ж треба було грати в крутого криптоінвестора. От тільки забув почитати про досвід інших криптоінвесторів.
+
+30
SergeyNina
SergeyNina
15 травня 2025, 20:03
#
Вы бы хоть немного интересовались видами мошенничества на криптобиржах. Банк может вам представить доказательства что была жалоба на вас именно по этому переводу ? Если да то вам нужно обратиться в поддержку криптобиржи или жалоба на ордер что это мошенник. Скриншоты это не доказательство так как сотрудники банка не могут их проверить
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
16 травня 2025, 15:58
#
Корисний коментар
Вітаємо! Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження
Що стосується блокування рахунків, запит ще в роботі, за результатами якого, відповідь буде надана на Вашу анкетну електронну пошту.
+
0
Margo Robins
Margo Robins
16 травня 2025, 17:00
#
Після таких ситуацій дивуюсь, що хтось ще грається з кріптою. Диваки
+
0
natashaGra
natashaGra
17 травня 2025, 15:50
#
И будут дальше играться, увы. Другое удивляет, никогда банк ни в одном из отзывов не признает вины сотрудников. Ред флаг
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку