служба підтримки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Навіть після того, як той п’ять разів поспіль навів підстави з чинного законодавства (Інструкції про порядок закриття рахунків), навівши приклад ДКБО ПриватБанку — і!!! ДКБО самого Банку ПУМБ і!!! — навіть те, що Банк сам визнав (дивно аби було навпаки!) що має таки інформувати Клієнтів — ну не може Банк по тихому так собі закрити рахунок — ці славетні дівчата до кінця так і не побороли себе стверджуючи що все цілком гаразд і торочачи те, що мовляв 12 місяців без руху Банк рахунок закрив, крапка.
І скільки ми, товариство, не намагалися отримати інформацію про те чи знають оператори базові поняття законності та законодавства про порядок закриття рахунків — дівчата тільки копіпастили один і той же пункт ДКБО — і все 😂😂😂.
Нажаль, змушений констатувати — з моменту спроби укладання договору на банківське обслуговування з 2020 року в даному розділі нічого не змінилося.
Компетенції даних працівників не те що залишають бажати кращого — вони відсутні від слова зовсім і слова геть!
Як доказ — договір не вдалося підписати, а ні з першої а ні з другої спроби в одному зі столичних відділень, а відкриття відбулося зовсім в іншому обласному центрі України!
Відкриття валютних рахунків та мультивалютного — з поверненням в столицю довелося робити взагалі в двох інших відділеннях, бо пані не всюди розуміли про що в них запитували.
Конкретно приклад — коли сказав що як покласти валюту на депозит через додаток — викликало просто шок і допомоги змогла тільки керівник відділення особисто!
Ну я не знаю чому за п’ять років майже нічого не змінилося — це питання лишається відкритим.
Стосовно закриття рахунку без належного повідомлення — Банк порушив не тільки Інструкції, але і власний ДКБО.
Тому мусить виправити ситуацію сам, а не змушує Клієнтів відкривати рахунки та картки по новій.
Наполягаю — якщо б було принаймні смс — можна було б зробити одну транзакцію і ніхто не мав би з тим всім клопоту.
Отак буває, коли один пункт договору Банк реалізує, а про інший забуває.
До речі — а ні ПриватБанк, а ні Моно, а ні А Банк — таких «чудєс» своїм правильним і не дуже Клієнтам — не роблять.
Тому ПУМБу не завадить зробити висновки.
Перепрошуємо, це дійсно була наша помилка, адже через збій повідомлення не надійшли на початку місяця. Ми розуміємо, що це Вас обурило, але правила банку для всіх клієнтів рівні і затверджені. Рахунок закрився відповідно нормам. Ви можете звернутись до найближчого відділення банку, щоб відкрити новий рахунок та отримати пластикову картку.
Відповідно до ДКБО п. 4.2.7. Сторони дійшли згоди, що Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір у порядку та на умовах, визначених Договором, та самостійно закрити Картковий рахунок та/ або інший рахунок, відкритий відповідно до цього Договору, у наступних випадках:
відсутності операцій за таким рахунком протягом 12 (дванадцяти) місяців поспіль або якщо протягом 12 (дванадцяти) місяців не була сплачена винагорода/комісія за обслуговування такого рахунку;
З урахуванням вищезазначеного порушення зі сторони Банку відсутні. Направлення повідомлення з попередженням про закриття рахунку здійснюється за наявності технічної можливості. В банку реалізовано інформування клієнтів про закриття рахунків у разі їх неактивності. На початку місяця відбувся технічний збій і повідомлення не були відправлені деяким клієнтам. На поточний момент відправка повідомлень працює коректно.
Відновлення закритих рахунків не передбачено. При необхідності Ви можете відкрити нові рахунки у необхідних валютах.
Вдячні за розуміння!