Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Необґрунтоване застосування де-рискінгу до члена сімї загиблого Захисника України.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
iirinam 27 лютого 2025, 23:17
Нижчевикладена історія із ПУМБ розпочалася 19.02.2025 р. Саме цього дня, мені позвонили з банку Пумб і повідомили, що я зоб вязана надати підтвердуючі документи що до моїх коштів. Сказати, що я була спантеличена — не сказати нічого, оскільки я надала банку документи що до походження коштів.

Після довгої розмови із співробітником фінмоніторингу банка, яка довела мене до сліз, я зрозуміла що банку байдуе на членів сімй загиблих і наше горе… І що для банку статусу члена сім'ї загиблого Захисника не існує, як і бажання детально вникнути в надані банку документи що до походження коштів…

Коли я добралася до інтернету, зателефонувала до банку, залишити скаргу, оскільки перш ніж довіряти (!!!)банку кошти, я принесла ДВА Витяги із Протоколу М О про признасення ОГД, які підтверджують походженння коштів…

Далі, в себе в електронній пошті, я знайщла електронного листа від банку що до джерела походження коштів, який я читала і в мене були сльози на очах від такого ставлення…

По мірі детального вивчення тексту листа від ПУМБ, в менне почало виникати дуже багато питань до банку, відповіді на які я так і не змогла отримати, звертаючись на гарячу лінію і тепер вважаю, що спілкуватися віч на віч з ПУМБом немає сенсу. Тому буду задавати запитання ПУМБу тут, під наглядом МінФіну

Більш детально про всю ситуацію.

Як вже повідомлено вище, я маю статус члена сім'ї загиблого захисника України.
Згідно із двома Витягами з Протоколу М О, які ПУМБ отримав від мене ДВІЧІ, я є єдиним отримувачем ОГД відповідно до постанови КМУ № 168 від 28.02.2022 р Зазначені виплати отримую через АТКБ ПриватБанк.
Кошти частково і поступово знімалися і переводилися у валюту. Згодом, я вирішила покласти кошти на рахунки банку ПУМБ, які відкрила у квітні 2024 року (тоді я хотіла отримувати ОГД через цей банк, але виявилося, що з ним немає співпраці) із подальшим наміром депозиту у цьому банку.

Попередньо, неодноразово дзвонила на гарячу лінію ПУМБ, консультувалася, питала які документи потрібні для підтвердження джерела походження коштів. Консультанти гарячої лінії, всі як один запевняли, що витягів з Протоколів МО достатньо. Ні про які виписки із банку мови не було.

Перші надходження на мої рахунки ув банку ПУМБ, з мого боку, розпочалися у листопаді 2024 року, а перш ніж класти кошти у валюті, для запобігання виникнення такої ситуації, яяка вже виникла, я віднесла оригінали Витягів із Протоколів МО у банк ПУМБ, де були зроблені копії.

Зазначу, що

По перще, працівниця банку не одразу погодилася брати в мене документи. Чинила опір, але моя наполеглевість, переконала її і вона зробила копії Витягів із Протоколів МО про призначення ОГД, до яких ще, за вимогою працівниці, ми додаликопії свідоцтва про смерть мого чоловіка і свідоцтва про шлюб. Про виписки із банку, де я є отримувачем ОГД навіть натяку, з боку працівниці банку, не було!

По — друге, працівниці (консультанту) банку НЕ ВДАЛОСЯ зазначити мій щомісячний дохід, оскільки ОГД, яка встановлена Постановою КМУ № 168 від 28.02.2022 р, не попадає під жодну категорію виплат, яка зазначена банком. Тому замість 315000 грн доходу зазначили 0, а на підставі отриманих витягів із Протоколів МО про призначення ОГД, банк встановлює мені ліміт на поповнення у розмірі 3000000 грн на квартал (ні це не описка, саме таку сумм встановив банк — три мільйони грн).

Ця сумма значно перевищує порогову, але я довірилася компетентності фахівців банку, які переконали мене, що достатньо копвй Витягів із Протоколів МО про призначення ОГД і, у період з листопада 2024 року по лютий 2025, я поповнила свої рахунки банку ПУМБ, в гривні та валюті в еквіваленті трошки більше 550000. Тобто, ліміт, встановлений самим банком не перевищено.

19.02.2024 р від банку ПУМБ мені подзвонив працівник і повідомив, що я повинна надати підтверджуючі документи що до походження коштів і надати виписку із банку, в якому я отримую кошти, про рух цих коштів, а в електронному листі від ПУМБ була ще вимога про (цитую дослівно):

«Деталі офіційного запиту:

Потрібно запитати:
*Джерела походження коштів, що були зараховані в період з 07/04/2024 по 17/02/2025″

І тут в мене виникло запитання: шановний ПУМБ, хіба з надходжень не видно, що операції по моїх рахунках розпочато з 16 листопада 2024 року? Чому я повинна надавати пояснення про надходження, яких не було?

І чому, та на якій підставі, я зобов’язана банку надавати письмові пояснення щодо використання СВОЇХ коштів, які отримала за правом дружини загиблого Захисника України? Я намагалася знайти відповіді самотужки.

Я неодноразово дзвонила на гарячу лінію банку. На питання з яких причин і чому до мене такі вимоги, у відповідь чула лише тільки, що це вимоги НБУ і що гаряча лінія мені більше допомогти не може, оскільки я отримала листа вфд вфддфлу фінмоніторингу.

Це як? Ви окремі банки? Гаразд. Погоджуся, що гаряча лінія не в курсі. Тоді чому, спеціалісти відділу фінмоніторингу ПУМБ жодного разу мені не подзвонили, з моменту моєї скарги? Чому обмежуються лише листами в електронному вигляді, складеними некоректно?

Далі я залишила скаргу в банку, яку офіційно зареєстрували, але письмову відповідь на скаргу я так і не отримала, хоча банк стверджує що лист направлено на мою електронну пошту. Всі скриньки мною неодноразово перевірені, відповідь від банку на своє звернення я так іне отримала. На моє прохання повторити відправку відповіді на мою скаргу — тиша…

В електронному банкінгу намагалася заповнити анкетні данні, але анкета — некоретна, оскільки я не побачила таких видів доходу як отримувач аліментів та отримувач соціальних виплат. Ці графи є лише як додаткові види доходів… До яких можна перейти зазначивши лише основний вид доходу… Я поставила відмітку біля:«не працюю", оскільки знаходжусь у стадії оформлення пенсії по втраті годувальника. Коли завершила робити відмітки додаткових видів доходів: соціальні виплати, депозити, допомога родичів та отримання виплат за судовим рішенням, зазначила щомісячні надходження від 300 001 до 500000 (є така відмітка в анкеті банку) і на наступному кроці анкета мені видає: максимальна сума надходжень вказаного виду діяльності 30 000 грн… Тобто банк, на власний розсуд, визначив суми, яка не підлягає оскарженню? Чи ПУМБ не в купсі Постанови КМУ № 168 від 28.02.2022 р, відповідно до якої людина може отримувати щомісячно значні суми виплат, більші ніж гранична сумма, встановлена НБУ?

Перечитавши постанови НБУ, я знову зібрала пакет документів в електронному вигляді, що зайняло дуже багато часу, відправила 27.02.2025 до банку. В пакеті документів були: виписки по надходжкнням коштів на мої рахунки в АТКБ ПриватБанк, виписки що до зняття коштів з цих же рахунків, помісячно, починаючи із жовтня 2024 року та фотокопії двох Витягів із Протоколів МО про призначення ОГД і, на всяк випадок подала розрахунків заборгованості по аліментах, зроблениї державними виконавцями Державної виконавчої служби…

І тут зазначу, що сервіс подання документів в електронному вигляді за посиланням в ПУМБ, це як гра в одні ворота. Сервіс зроблений таким чином, що в клієнта не залишається доказів що до поданих документів.

КЕрівництво ПУМБу, ви вважаєте, що це юридично грамотно? Ось, наприклад, я направила до банку пакет документів в електронному вигляді в кількості 9 — 10 шт. Чому банк не написав мені в листі, які саме документи він отримав від мене, а лише виразив свою подяку? І в електронному банкінгу поданих мною до банку документів я теж не бачу…

Далі. Вивчивши юридичні сторони питання, переглянувши знову всі направлені документи до банку, вважала, що питання вирішено, але ні!

Знову отримала листа на свою електронну скриньку, в якому мене подякували за надіслані документи і далі по тексту (цитую дослівно): «Прохання надати пояснення з підписом.

*Письмові пояснення щодо джерел походження коштів що були зараховані та мету подальшого використання зарахованих коштів.

*Письмові пояснення формуються на ім'я Голови правління ПУМБ Черненко С. П. на папері з власним підписом та повинні містити: 

ПІБ та паспортні дані   

Детальні суті проведених операцій по рахунках та джерела походження коштів 

Дата та підпис  „

Пумб, вибачте: ЩО??? По пепрше, з виписок від АТКБ ПриватБанк, наданих мною вашій установі, добре вбачається, що я отримую кошти від Обласного ТЦК СП, від товариства, де працює боржник по аліментах (Це зазначено в розрахунках заборгованості по аліментах), і що я є отримувачем соціальних випрлат, а також добре видно, які сумми були зняті з банківського рахунку (і вони значно більші, ніж суми, які я необачно довірила ПУМБ. ВСІ деталі операції за моїм рахункам зазначені у виписці!

По друге, покажіть мені будь ласка, хоч один документ державного зразка, або дайте посилання на Закони України, згідно із якими клієнт зобовязаний надати письмові пояснення щодо джерел походження коштів що були зараховані та мету подальшого використання зарахованих коштів у разі, якщо банк отримав ВСІ вичерпні документи, які підтведжують джерело походжкення коштів!

Далі. Знову повернемося до листа від 19.02.2025, надісланого на електронну скриньку банком ПУМБ. Розберемо детально.

1.цитую дослівно: «Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового
знищення» № 361-IX від 06.12.2019 (далі — Закон), «Банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта…»

Проти цього закону нічого проти не маю, але є питання до керівництва та відділу фінансового моніторингу банку ПУМБ:

1. З яких пір, сім'ї загиблих захисників України попадають під підозру відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масовогознищення?

Тим більше, що вже з самого Витягу з Протоколу М О про призначення одноразової грошової допомоги видно, що клієнт не одержує гроші злочинним шляхом, і не є терористом і розповсюджувачем масової зброї!
А під час подання документів на призначення ОГД члени родин загтиблих Захисників подають Витяги про несудимвсть.

Нас — перевіряють і перевіряють дуже пильно! Це само по собі виключає ризик, про який йдеться у п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
(Звісно, можна стверджувати, що банк не підозрює і не звинувачує клієнта, але це так виглядає)

Розбираємо текст закону України далі:

… на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик…

І тут у мене виникає до керівництва банку друге питання:

Який ризик є в особі дружини загиблого захисника України? І який ризик вона зробила фінансовими операціями, поклавши кошти, які призначені ій за законом і, які вона підтвердила відповідними документами?

Занадто велика сума коштів? Ну тоді слід подивитися на дати Витягів із Протоколів МО, виписки з АТКБ ПриватБанк, де вказані деталі операції, і зрозуміти, що ні про яке відмивання, в тим більше тероризм і розповсюдження зброї масового знищення мови не може бути.

Йдемо далі по тексту Закону України, про який згадано вище:

…включаючи В РАЗІ НЕОБХІДНОСТІ інформацію про джерела коштів, пов’язаних з фінансовою (ими) операцією (ями).

І тепер до банку ще запитання:
ЯКА БУЛА НЕОБХІДНІСТЬ в тому, щоб вимагати в мене виписки із банку, в якому я отримую ОГД по забилелі мого чоловіка?
Яка тепер необхідність давати письмові пояснення щодо джерел походження коштів що були зараховані?
І чому я повинна вказувати банку мету подальшого використання зарахованих (покладених) на мої рахунки коштів, які я отримала законним шляхом?

Моя особистість встановлена. Всі мої данні в банку є. Походження джерела коштів я підтвердила Протоколами М О. Мій статус дружини загиблого захисника підтверджений Витягами із Протоколів МО та моїм усним повідомленням із зазначенням серії та номерів сірого та чорних посвідчень, що фіксувалося працівником гарячої лінії банку.

Чому таке ставлення до члена сімїзагиблого Захисника України? Чому, перш ніж відсилати листи зі змістом, зазначеним вище, ви не враховуєте морально — етичну сторону?

Чому ПУМБ необґрунтовано застосовує де-рискінг, попередньо втановивши мені ліміт на поповнення рахунків 3000000 на квартал? Виглядає, як введення клієнта в оману.

І ці питання вже не тільки до ПУМБ, ці питання стосуються багатьох банків, оскільки виявилося, що такий випадок не поодинокий. Багато членів сімей загиблих захисників попали під такий необгрунтований фінмоніторинг.

З огляду на зазначене вище, я хочу отримати ві ПУМБ обгрунтовану та ровернуту відповідь на всі мої запитання, які я поставила у цьому відгуку.

Я дуже розчарована банком, клієнтом чкого був мій загиблий на війні чоловік. Мені дуже хотілося плідної і багатострокової співпраці з ПУМБом, але я вже зрозуміла, що політика банку оминає морально етичні сторони відношень з клієнтами та застосовує невиправданий та необгрунтований де — ріскінг і свої дії не може пояснити, посилаючись лише на Постанови НБУ, які стосуються тих клієнтів банку, які, перш ніж класти свої кошти в банк, не надали підтверджуючі документи що до походження цих коштів.

Працівники банку навчані гарно говорити та заманювати клієнтів, а ось вникнути в надані документи, детально розібратися із ними, проаналізувати іх та документи клієнта і зробити правільні висновки що до рисків, співробітники, схоже не навчані. Дуже шкода.

Чекаю від каерівництва банку розвернутих та обгрунтованих пояснень під цим відгуком та бажаю всьогог найкращого.

І ще додам: я не відмовляюся надати банку необхідні документи, або пояснення. Я просто хочу отримати від банку обгрунтування своїх вимог до мене, як до клієнта, який усвідомлює, що є певні вимоги під час дії воєнного стану, а тому — надав банку документи, які підтверджують джерело надходжепння коштів. І ці документи, за своїм змістом і законністю, відповідають вимогам НБУ.
ПУМБ
Відповідь банку
28 лютого 2025, 10:07
Вітаємо!
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації, саме тому, написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації!
Полезный комментарий
PUMB 4 березня 2025, 17:12
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 березня 2025, 19:00
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/03/27/147801498/

Коментарі - 19

+
0
natashaGra
natashaGra
28 лютого 2025, 10:08
#
Дуже сумніваюсь, що банк щось таки тут вирішить. Краще пишіть скаргу в нбу на банк і консультуйтесь з юристом
+
0
iirinam
iirinam
28 лютого 2025, 10:39
#
Дякую. Є надія, до після цього відгуку, працівники ПУМБ, все ж таки відкриють очі, проаналізують надані мною документи і побачать, що я не отримала кошти злочинним шляхом. Тим більше, що поки верстався номер, я ще докинула ПУМБу фото копію сірого посвідчення, Витяг про несудимість та Довідку про доходи вже від податкової інспекції, в якій, доречі, теж розписано звідки я отримала кошти і до якого виду доходів вони відносяться (хоча я вважаю, що маючи ІНН, банк сам взмозі зробити такий запит). Якщо і це не допоможе, нічого не залишиться, як слідувати Вашій пораді.
+
0
iirinam
iirinam
28 лютого 2025, 11:13
#
І знову я отримала листа від ПУМБУ, у відповідь на додаткові документи, які полегшують роботу банку, с саме: Відомості з ДРФО та Витяг про несудимість. Обидва документи сформовані через портал ДІя! Зміст листа від банку ПУМБ (дослівно) Доброго дня! Дякуємо за надані документи. Прохання надати пояснення з підписом та квитанцію № 1 до відомості з ДРФО. *Письмові пояснення щодо джерел походження коштів що були зараховані та мету подальшого використання зарахованих коштів. *Письмові пояснення формуються на ім'я Голови правління ПУМБ Черненко С. П. на папері з власним підписом та повинні містити:  · ПІБ та паспортні дані    Детальні суті проведених операцій по рахунках та джерела походження коштів  Дата та підпис  Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти! Приєднуйтесь до нас у Viber та Telegram ! З повагою, Центр обслуговування клієнтів ПУМБ (далі номери телефонів) Вкладені файли: Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб.pdf ПУМБ, скажіть будь ласка, ЧИМ відрізняється поданий документ, сформований через портал ДІЯ від того документу, який надається в електронному вигляді на самому сайті ПДФО? ДІЯ отримує документи з самого порталу ПДФО! Далі. Уточніть мені, про яку квитанцію йде мова? Я Вам подала виписки з ПриватБанку! І ще запитання, які пояснення я маю надати до документу з ПДФО, якщо там все чітко прописано: Номер кварталу, рік, джерела отримання коштів, суми доходу, код та назва ознаки доходу/код ознаки пільги.
+
+22
SergeyNina
SergeyNina
28 лютого 2025, 22:49
#
Вы молодец. Спасибо за отзыв. Надеюсь банк исправит ошибку и все решит. Опишите вашу ситуацию подробно в обращении в нбу чтобы снизили давление на банки так как они усилили финансовый мониторинг для банков, но его трудно выполнить в случаях как ваш.
+
0
iirinam
iirinam
1 березня 2025, 19:07
#
Благодарю за поддержку. Я тоже надеюсь, но судя по переписке с банком и по тем непонятным требованиям, которые были в ней и, которые я выполняла, меня терзают смутные сомнения в отношении того, что они вообще хотят что-то делать. Исходя из их требований относительно моих объяснений по транзакциям, проведенным мною в банке, получилось так, что анализ всех поданных мной документов, выводы по поступлениям и снятием нала и сопоставлением этих сумм с суммой, которая лежит на моих счетах в ПУМБе пришлось делать мне. Интересно, в чем тогда заняты сотрудники в таких ситуациях? Более того, 1) в процессе изучения транзакций, обнаружилось, что сумма перевода с моей карты одного банка на мою карту ПУМБа, указанная банком в письме, почти в два раза выше реальной 2) период, за который были проведены транзакции в банке, указан неверно: у них он начался с апреля, а первую транзакцию я провела в ноябре 3) под финмониторинг попала не часть суммы, которая осталась в сухом остатке после вычисления граничной суммы, установленной НБУ, в вся сумма… При таком раскладе, в этом банке будут подозревать даже того, кто просто шел мимо банка… И да, финмониторинг обвинил меня, что я самостоятельно установила себе лимит на пополнение счетов в 3 000 000 грн… Сижу и думаю, когда и как? Я даже их приложением пользуюсь с трудом и не совсем понимаю, где и что расположено в нем, так как интерфейс и непривычный и очень слабый по сравнению с Приват 24 В общем, стала понимать, что в ПУМБе делать нечего
+
0
SergeyNina
SergeyNina
1 березня 2025, 20:44
#
Вы не могли никак установить лимит на пополнение в 3 млн это могут сделать только сотрудники банка. Финансовый мониторинг не знает что делать так как инструкций какие документы надо загружать и как их проверять похоже нет чётких правил. И вероятнее всего проблема в том что банк никак не может проверить данные о погибшем так как это «военная тайна». Банкам нужны правки правил финансового мониторинга для таких случаев. Пишите о проблеме в нбу, СМИ и Министерство обороны. Скорее всего со стороны банка банк ничего не сможет сделать так как банк не знает какие документы точно нужны в вашем случае
+
0
iirinam
iirinam
1 березня 2025, 23:34
#
Об установлении лимита я им тоже говорю, что я никак это сделать не могла, но по их версии, это была я (хакер! уровень Бог))). Это можно проверить через айтищников, но по моему они об этом не знают :) А зачем банку проверять данные о моем погибшем муже, если в письме, которое мне выдало ТЦКСП (мы называем его Витягом із Протоколу МО), абсолютно все написано: по какой постановке КМУ, кому и в связи с гибелью кого (указаны дата гибели, звание,ФИО и серия номер. Свидетельства о смерти, копия которого у банка тоже есть). Да и зачем им это? В конце концов, если их не устраивают выписки из налоговой и с моих счетов, то областной ТЦК СП им в помощь. Через них проходят выплаты ОГД, что собственно отображено в выписках по моим счетам из банка и информации из налоговой. Но у меня есть подозрения, что эти документы никто не смотрит. НБУ, СМИ — возможно. Над вариантом НБУ думаю, так как текст жалобы на имя главы правления ПУМБ я написала и думаю его продублировать в НБУ, а вот Минобороны вряд-ли на это обратит внимание.Тем более, это не их иепархия.
+
+52
am1
am1
1 березня 2025, 9:27
#
Фінмоніторинг вже дійшов до маразму. Є всі документи що підтверджують законість коштів, але банку цього не достатньо. Цікаво чи це тільки в пумб, чи з іншими банками також. Варто було б надати розголосу цій ситуації через ЗМІ, бо як я розумію це не поодинока проблема.
+
0
iirinam
iirinam
1 березня 2025, 13:11
#
Так, до маразму. у виявилося до інформації з податкової треба подати квитанцію, яка сформована на сайті під час запиту для того щоб (увага!) підтвердити, що подана інформація є достовірною (це із відповіді фінморнторингу банку) Тобто документи, зроблені через ДІю для банку ПУМБ не є достовірними. Ось так :) І Ви вірно зрозуміли, проблема не поодинока. Інші родини загиблих Захисників, які отримують ОГД по Постанові КМУ номер 168 від 28.02.22 р, теж почали стикатися із фінморіторингвми навіть в тих банках, в яких вони отримують ці кошти. У мене таке враження що працівників банків, коли бачать листи про результат розгляду комісії МО про призначення ОГД здивоіано вимовляють: ОГД по Постанові КМУ номер 168 від 28.02.22 ? Ні, не чули.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
1 березня 2025, 11:16
#
Как составить иск на банк через электронный суд я расписал у себя в блоге.
+
+30
Я. ..
Я. ..
5 березня 2025, 10:34
#
Найми собі вже якогось маркетолога, бо слабка реклама в тебе якась виходить
+
+15
iirinam
iirinam
1 березня 2025, 19:13
#
Я так розумію, що ситуацію ні хто навіть і не думає вирішувати
Вчора від банку, тут на сайті, я отримала два повідомлення: одне із проханням уточнити свої персональні данні, які було надано при створені заявки і лише через 2 години я отримала відповідь (дослівно) «Дякуємо за уточнення інформації! Ми обов’язково проведемо перевірку та повернемось до Вас зі зворотнім зв’язком»
І все. Жодного дзвінка від банку, або електронного листа що до цієї ситуації вчора не було.
Оперативно :)
+
0
Margo Robins
Margo Robins
4 березня 2025, 1:21
#
Як Ваші справи? Щось вирішилося?
+
+45
iirinam
iirinam
4 березня 2025, 11:08
#
Станом на сьогодні: банк мовчить! Питання не вирішилося. Жодного дзвінка від банку з приводу цієї ситуації я не отримала.
Витратила багато часу на написання папірців, які вони вимагали. Написала скаргу на ім'я голови правління банку. Вчора відправила і запросила перелік отриманих ними документів, реєстраційний номер документів та ПІБ людини, яка їх реєструє (стандартна та обов’язкова процедура у всіх установах). Отримала відмову без жодного законного пояснення. Написали, що ми не реєструємо документи, а ПІБ працівників то є персональні дані і вони їх не розголошують.
Тобто, в разі судових процесів, клієнт буде винний що документи не подав. Їх просто загублять я людина буде винна.
І на сайті банку дуже гарно розповіли, що перевірка документів триває 30 хвилин, по факту мені заявили 10 днів

ПУМБ ви вважаєте, що це нормальне відношення до запитів? І чому досі немає зворотнього зв’язку з приводу ситуації, про яку мова йде з 28 лютого?
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
4 березня 2025, 17:12
#
Полезный комментарий
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
+
+6
natashaGra
natashaGra
4 березня 2025, 19:27
#
Ну это стандартный копипаст в банке. Не более
+
+30
iirinam
iirinam
5 березня 2025, 12:24
#
В листі від банку який я отримала, не побачила нічого такого, що стосується таємниці обслуговування мого банківського рахунку, оскільки мова йшла не про рахунок.
Відповіді на те, чому я була повинна писати письмові пояснення що до походження зарахованих коштів та їх подальшого використання я так і не отримала.
Довідку з податкової я надала банку самосиійно, з метою того щоб знгяти з себе тягар написання поясненеь, на який я витратила 5 днів свого життя, лягаючи спати о 4 ранку, щоб детально пояснити працівникам банку про походження коштів,що вбачається і без пояснень в усіх поданих документах. Але не зважаючи на ці документи працівники фінмоніторингу переклали аналіз на мене, не надавши мені чітких пояснень або інструкцій,що конкретно вони від мене бажають.
Що до відсутності дзвінка від банку відносно цієї ситуації, банк красиво викрутився, посилаючись на те,що між нами була переписка. Але нічого,що я виступала її інціатором після того, як зрозуміла що ні хто дзвонити і уточнювати нічогго не буде ? І в переписці з банком уточнення просила я і отримувала відповіді,на які знов просила уточнення. На переписку я витратила майже робочу добу. ПУМБ вважає що це нормально.
Який результат фінмоніторингу, ПУМБ? Про перевірку документів, підтверджуючих джерела походження коштів, на сайті заявлено 30 хвилин, а мені повідомили про 10 днів. І це дуже дивно, оскільки щоб підняти ліміт переказів в іншому банку, на перевірку поданих документів вистачило 40 хв.

Висновок: не рекомендую цей банк.
+
+15
iirinam
iirinam
5 березня 2025, 12:37
#
Взагалі, на більшість питань, поставлених у цьому відгуку, банк мені так не відповів, обмежившись, як же сказали вище: стандартним копіпастом. Шкода,що наша співпраця з банком закінчується, так і не розпочавшись.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
27 березня 2025, 12:50
#
Личное мнение…

Уверен, что публикации в разделе «отзывы» на сайте Минфина
не читают ни в НБУ ни в правлении банка ПУМБ.

Поэтому рекомендую отсылать в письменном виде претензию
в адрес пред.правления банка ПУМБ, а копию претензии в НБУ,
чтобы НБУ совместно с банками внёс соответствующие изменения
и в анкеты и в работу с клиентами, которые являются родственниками
погибших военнослужащих ВСУ.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Необґрунтоване застосування де-рискінгу до члена сімї загиблого Захисника України.