У інваліда 1 групи, просто відібрали кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Ось мій попередній допис https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/388901/
В кратці, мені в січні, на картку прийшло 72 тис. грн. частина з них пішла на погашення кредитки, на що банк заблокував рахунок, з вимогою пояснити кошти.
Я сам являюсь інвалідом 1А групи, пересуваюсь виключно на інвалідному візку, коли я банку це все пояснив, показав документи всі свої, зі мною прекратили, як каже банк, ділові відносини. проблема, що на рахунку залишилися кошти, близько 500 грн. Може показатися що це не багато, але при пенсіїї 2300 грн, це також кошти.
І тут саме цікаве, щоб їх отримати банк наполягає тільки на особистій присутності у відділенні!
проблема, я живу в Дніпропетровській обл, в передмісті, найближче в м. Кривий Ріг, майже 100 км. взяти і просто поїхати у відділення нема можливості.
Я вже куди тільки можно пояснював, відправляв документи про інвалідність, абсолютно нуль якогось розуміння чи спроби вирішення.
Але сталося цікаве, банк відверто вирішили, по знущатися. Після чергового звернення, 11 лютого, до мене перезвонила представниця банку, сказала що можливість дистанційного переказу коштів все-таки є. Що мені треба заповнити заяву і надати нові реквізити підписані КЕП через Дію. Бланк заяви прислали на ел. пошту з інструкцією про ел. підпис.
12 лютого я все зробив, та відправив ел. листом.
Відповіді не було, я сам повторно написав 24 лютого про мою заяву, і сьогодні, 25 лютого, відповіли, цитую:
— після детального розгляду ситуації профільним відділом, на жаль, було відмовлено у дистанційному закритті рахунку. Тому для закриття необхідно звернутися саме у відділення.
В разі, якщо ми отримаємо нову інформацію — обов’язково надамо її Вам на електронну адресу.
Це така відповідь офіційного представника, сказати що я в шоці, не сказати нічого.
Будь ласка, хто прочитає мій допис, якщо у вас є контакти юриста або ви самі є юристом, потрібна консультація, адже є закон про ел підпис, це офіційний інструмент, чому банк відмовляється приймати підписанні КЕП документи.
Вони кажуть непередбачено функціоналом дистанційне перерахування залишку коштів, але це неправда, адже рееструвася в банку я дистанційно через Дію, Дія підпис у мене є.
Вважаю це шахрайством, надіюсь представник банку прочитає!
Нам прикро, що відповідь з приводу Вашого звернення викликала негативні враження про банк.
Ми проведемо додаткову перевірку та обов’язково надамо зворотний звʼязок з приводу цієї ситуації.
Вітаємо!
Наразі дана ситуація успішно вирішена. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнта не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення та на ел.пошту.