Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Припинення ділових відносин

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
artemtr86 5 лютого 2025, 19:20
Вітаю! трапилася ситуація, прийшло повідомлення про припинення ділових відносин. Причина на рахунок прийшло 72 тис грн що більше за анкетні данні Є документи про одержання спадку, страховка 96 тис. грн, все подав, але видно банку такі клієнти не підходять. Проблема, я являюсь інвалідом самої важкої 1А группи, пересуваюсь виключно на інвалідному візку і зі сторонньою допомогою. На рахунку залишилися кошти, небагато, близько 500 грн, але для мене, це також кошти.
Живу в Дніпропетровській, у нас в місті відділення нема, найближче в м. Кривий Ріг, що майже за 100 км, на гаряч ліній кажуть, цитую:
Якщо немає змоги звернутись самостійно, може звернутись довірена особа за наявності нотаріальної довіреності. В довіреності мають бути прописані відповідні повноваження (закриття рахунку).
Мої пояснення не слухають, іншої можливості перерахувати кошти не існує.
Я надіюсь представник банку прочитає цей допис, як мені бути, поясню ще, я живу сам, приходить тільки соц працівник. абсолютно нема можливості когось посилати за 100 км. Як бути в такій ситуації, у вас повинен бути якись відділ по нестандартних ситуаціях.
Адже відкрити рахунок, через Дію можно, а закрити тільки фізично. Чому не можно прислати заяву дистанційно, адже існую Дія підпис, підписати мої підписом.
Бо це дуже походить на розрахунок на те що кліент не захоче возитися з незначними сумами, і просто заберете кошти
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 лютого 2025, 20:46
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 6 лютого 2025, 15:39

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення.
Полезный комментарий
artemtr86 28 лютого 2025, 13:10
Вчора, 27 лютого, вирішили проблему! банк розблокували додаток, кошти перерахував. Через годину, блокування вернули. Надіюсь в подальшому зробите цю процедуру простіше для людей. В сучасності, коли все працює дистанційно, можно не гнати людину у відділення за десятки кілометрів.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 березня 2025, 19:01
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/03/27/147801498/

Коментарі - 24

+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
5 лютого 2025, 19:41
#
Правильнее описать вашу ситуацию на бумаге и отправить претензию
на имя председателя правления банка ПУМБ Укрпочтой заказным письмом
с уведомлением о вручении, не забыв указать банковские реквизиты,
куда перевести остаток денежных средств.
Конечно письмо будет стоить денег, но вероятность, что ваша жалоба на
сайте Минфин будет принята в работу и тем более перечислены
деньги на счёт в другом укрбанке — околонулевая…
+
0
artemtr86
artemtr86
5 лютого 2025, 20:39
#
Згоден, але на гарячій лінії, пояснили що такої можливості нема
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 лютого 2025, 20:44
#
Дійсно, на гарячій лінії такої можливості нема.

А от голова правління ПУМБ теоретично зможе віднайти
таку можливість, та без вашої присутності у віддленні
переказати ваші кошти на ваш рахунок в іншому укрбанку
згідно вашої письмової заяви…
+
0
artemtr86
artemtr86
5 лютого 2025, 20:54
#
Дякую, буду шукати адресу, та на кого писати
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
6 лютого 2025, 13:20
#
Голова Правлiння Сергій Черненко

поштову адресу з iндексом скажуть
на горячiй лiнiï
+
0
artemtr86
artemtr86
6 лютого 2025, 14:20
#
Дякую
+
0
artemtr86
artemtr86
5 лютого 2025, 20:55
#
Дякую, за відповідь
всі документи відправляв на Info.FinDoc@fuib.com
+
0
olexey designer
olexey designer
5 лютого 2025, 22:38
#
Https://czo.gov.ua/sign
Там підписуєте документи та надсилаєте поштою
+
0
artemtr86
artemtr86
6 лютого 2025, 12:20
#
Куди посилати? все листування буде на Info.FinDoc@fuib.com, який мені надали в офіційному чаті вайберу. Туди ж направляв документи, і що цікаве, вони присилають Прохання надати відомість ДРФО, а через пів години у додатку повідомлення про припинення відносин. Тобто я так розумію, що скажуть що через додаток нічого не подавалося, і тому до побачення
+
0
artemtr86
artemtr86
6 лютого 2025, 12:38
#
Окреме питання, якщо вам не подобається клієнт, навіщо заставляти з’являтися безпосередньо у відділення, адже при відкритті рахунка це не потрібно. Технічно є всі інструменти та можливості робити це дистанційно. Походить більше на те, щоб просто доставити більше неприємностів, щоб людина не захотіла тратити свій час, надіюсь прокоментуєте
+
0
artemtr86
artemtr86
6 лютого 2025, 12:43
#
Тим паче, даєте 5 днів для подання заяви, це просто жесть, не знаю як висловитися інакше… Якщо ви готові віддати кошти у відділенні, чому, наприклад, на короткий термін розблокувати додаток, і людина зможе сама переказати кошти. З якою метою так робити?
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
6 лютого 2025, 15:39
#
Корисний коментар

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення.
+
0
artemtr86
artemtr86
6 лютого 2025, 16:01
#
Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації??

що ви мені написали, що існує єдина процедура і т.д все по тексту. Сказати що я в шоці це нічого не сказати… ви чи банк чи шахраї, незрозуміло, адже ви запросто викидуєте людину, знаючи що вона фізично не може забрати свої кошти. З таким же успіхом, ви могли тільки в головному офісі закривати такі справи, і рахувати скільки людей захотять їхати займатися. Постараюсь освітлити ваше відношення, надіюсь прочитаєте
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
6 лютого 2025, 16:21
#
Вітаємо!
Прикро, що у Вас склалася така думка. Своєю чергою підкреслюємо, що ми діємо згідно встановлених процедур, дотримуючись чинного законодавства.
+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
6 лютого 2025, 16:34
#
PUMB

Сами придумали отфонарные процедуры и сами вешаете
лапшу на уши клиентам об отсутствии других вариантов…


В чём проблема провести сеанс видеоконференцсвязи
по финансовому номеру клиента — ведь для ежегодной
верифтикации клиента такая процерура разрешена НБУ,
но в ваших отфонарных правилах она затерялась…

Почему открытие счета можно проводить удаленно,
через ДИЮ или BankID, а вот закрытие нельзя.

С каких пор для банка закрытие клиентского счета более
рисковая операция, чем его открытие — ещё ни один юрист
банка не смог придумать адекватное объяснение, а значит
это всего-лишь желание банка напоследок поиздеваться над
клиентом, который расторгает договор с банком, даже если
инициатива расторжения исходит от банка, а не клиента…
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
6 лютого 2025, 17:15
#
Вітаємо!
Клієнти нашого банку мають можливість здійснити переідентифікацію (оновлення даних) за допомогою відеоверифікації.
Наразі у застосунку Ви можете закрити картку. Функція закриття рахунку онлайн наразі відсутня у нашому банку, але розробники вже займаються її впровадженням. Рекомендуємо слідкувати за оновленнями у нашому застосунку.
Дякуємо за розуміння.
+
0
artemtr86
artemtr86
6 лютого 2025, 17:26
#
З таким підходом, логічно, що треба відкривати рахунки так само, виключно у відділеннях особисто з клієнтом. Але тут проблеми нема, все дистанційно працює. Жах, просто жах…
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
6 лютого 2025, 19:04
#
PUMB
«Клієнти нашого банку мають можливість здійснити
переідентифікацію (оновлення даних) за допомогою
відеоверифікації.»

То навіщо ви вимагаєте від кліента їхати в ваше відділення для розблокування мобільного додатку та БПК, якщо можете здійснити ідентифікацію
за допомогою відеоверифікації та не морочити кліенту голову.
Після розблокування кліент переведе свої кошти в інший укрбанк
та у застосунку закриє картку.
Після цього ви зможете самостійно закрити рахунок з нульовим залишком.

Не бачу ніяких проблем, окрім небажання співробітників банку
виконувати свої обов’язки по обслуговуванню кліентів…
+
+26
artemtr86
artemtr86
6 лютого 2025, 17:23
#
Це все так і є! розрахунок що не буде людина морочитися і залишить кошти. Адже технічно, всі можливості є, вражає цинічність ситуації, що я як інвалід, візично не можу потрапити до відділення просто віднімають кошти. Як би предложили відправити пояснення, про інвалідність довідку, але просто, когось наймай, хай тебе везуть, і до речі, ще далеко на факт, що відділення буде доступне для осіб з інвалідністю
+
0
artemtr86
artemtr86
6 лютого 2025, 17:54
#
Я би ще зрозумів коли я відкривав рахунок у відділенні, то у відділенні треба закривати, можливо… але вибачте, коли ви даєте змогу дистанційно відкривати, а коли вам хочеться, закриваєте і просто направляєте клієнта на відділення, при тому що у вас же видно місце проживання, що відділення за 100 км. Як думаєте поїде людина за 100 км забирати 500 грн та ще впродовж 5 днів. Можете казати чи прикриватися вашими уставами та законами, але це чистої вод шахрайство, дуже шкода що мав з вами справу!
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
6 лютого 2025, 18:07
#
Прикро, що Ви маєте негативну думку про наш банк, але дистанційне закриття рахунку, на жаль, не передбачене. Ви, або Ваша довірена особа можете звернутися у відділення у будь-який зручний час. Залишок власних коштів буде зберігатися на спеціальному рахунку до моменту Вашого звернення у відділення для їх виведення.
+
0
artemtr86
artemtr86
6 лютого 2025, 18:23
#
Ось таке ваше вирішення, дякую! Бажаю вам більше віддалених кліентів та поменше відділень щоб кліентам було чим далі добиратися, адже тільки відділення закон, все інше то ваші проблеми, проходьте повз. Просто наволочі!!!
+
0
natashaGra
natashaGra
13 лютого 2025, 14:09
#
Так оно уже сейчас так. В терминалах только кредитку бесплатно можно пополнить, об этом банк забыл предупредить. Отделений мало. Терминалов не в отделениях нет. Но при этом ещё и вот такой сервис в приложении
+
0
artemtr86
artemtr86
28 лютого 2025, 13:10
#
Корисний коментар
Вчора, 27 лютого, вирішили проблему! банк розблокували додаток, кошти перерахував. Через годину, блокування вернули. Надіюсь в подальшому зробите цю процедуру простіше для людей. В сучасності, коли все працює дистанційно, можно не гнати людину у відділення за десятки кілометрів.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Припинення ділових відносин